Hotel Dedalos Beach

Hotel aan zeeWeer vandaag29°22°

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Dedalos Beach voor je op een rij gezet:

Traveltroef
Traveltroef

1 review over Hotel Dedalos Beach in het Nederlands

2005

Manou
18-9-2005

1. Van 9-16 september '05 in dit hotel verbleven.

Positief: - Net hotel, ruime kamers. - Koelkast op kamer. - Vriendelijk en behulpzaam personeel. - Direct aan het strand met 's avonds schitterende zonsondergang vanaf terras.

Negatief: - Het eten is onder de maat. Buffet erg matig. Avondeten veel salades, maar nauwelijks warm eten. Keuze uit maar 4 bakken, waar niet bij staat vermeld wat het is. Bovendien vonden wij het vaak niet lekker (terwijl we alleseters zijn). - Handdoeken en lakenwissel maar 1 maal bij verblijf van 8 dagen. Dit vonden wij persoonlijk véél te weinig. - Kiezels/stenen in begin van de zee.

(zie volgende bericht)

Gereisd Anders in september 2005

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • Eten en drinkenDiner

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Natuurzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte

• Soort gerechtenGlutenvrij, Grieks, Internationaal, Vegetarisch
  • Aantal cafés2

• Gratis wifiLobby
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Luchtcirculatiesysteem, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Strijkijzer

• Room ServiceBeperkt menu
  • Op het terreinDisco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Informatie voor trips, Kluis, Party service, Post service, Ticket service, Tours

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dedalos Beach in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dedalos Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.