Appartement Daisy

8Fantastisch

Griekenland, Kreta, Rethymnon (Platanes)

Op vakantie geweest naar Daisy?

8Fantastisch

Appartement info

Meer appartement info

2 reviews over Appartement Daisy

• 7Catharina13-08-2010

redelijke kwaliteit, zeer vriendelijk personeel.

Daisy ligt naar mijn smaak net te ver lopen van het centrum van Rethymon (20 min.lopen), waardoor je voor het eten aangewezen bent op de langgerekte "vreetschuur" aan de boulevard.In de open keuken staat alleen een kleine electr. kookplaat. Verder moet je per week 50 euro extra betalen voor de airco, die, zodra je de schuipui van het balkon opendoet als je even buiten wilt zitten,automatisch wordt uitgeschakeld.De airco bevindt zich alleen in de woonkamer. Inrichting is basic.Personeel uitermate vriendelijk, dat was echt een pluspunt.Minpuntjes:als de wind verkeerd staat stinkt het enorm naar etensgeuren vanuit de keuken van restaurant Manolis (NIET gaan eten) aan de overkant.Ook bevindt zicht een loungeclub aan de overkant waar men vrij luide muziek draait van 10.00 tot een uur of 2/3 's nachts. TIP 1:Restaurant Tnyavies (iets van de boulevard tussen Hertz en BLAZE). TIP 2: neem een 2-kamerappartement bvk op de bovenste etage ivm aparte slaapkamer, groot balkon en uitzicht op zee.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

• 9Tinus en Aldy15-06-2010

Heel goed appartement met goede centrale ligging

We hadden een 2-kamer appartement, wat erg ruim was.In de badkamer was een zitbad, waarin je kon douchen met het voordeel dat de hele grond niet nat was, De mensen zijn erg vriendelijk en behulpzaam. De beddeb worden elke dag opgemaakt, behalve op zondag. Om de dag schone handdoeken.Vanaf het balkon heb je uitzicht op zee. Wij hadden 2 balkons omdat we een 2-kamer app. hadden. Supermarkten zijn op een afstand van 300 m. Het enige nadeel is Bora Bora, een bar met tot diep in de nacht harde muziek, ligt vooraan de straat. Dus je moet de deuren 's nachts goeg sluiten, anders slaap je niet door de harde muziek. Wil je uit eten dan is Manolis place een echte aanrader.Als je om de rekening vraagt, krijg je er altijd iets gratis bij. Erg gezellig daar!!!!

Gereisd met partner in mei 2010

Appartement Daisy info