Aparthotel Cosmossterstersterster

8.2Fantastisch

Griekenland, Kreta, Rethymnon (Platanes)

8.2Fantastisch

Aparthotel info

Meer aparthotel info

24 reviews over Aparthotel Cosmos

• 8R. Ruiter06-06-2019

Prima, overal lekker dichtbij en geen lawaai

Ideaal qua afstand tot het strand. (50 meter) Oude stad op 650 meter. 3 sterren. Zwembad is verdwenen. Gastvrijheid top en schoonmaak ook. Reserveren via het hotel zelf. Ook de transfer. Vliegticket zelf regelen. Aparthotel is van 2008. Heerlijk rustig en overal dichtbij. Ontbijt € 12,50.

Gereisd met partner in mei 2019

• 8Toos08-06-2016

Fantastisch!

Alles was in 1 woord goed! 100 meter, strand 100 meter

Gereisd met partner in mei 2016

• 9Ton21-12-2015

schoon kleinschalig hotel,vriendelijk personeel

het binnenzwembadje is dicht maar ligging tov zee prima. ook naar centrum is goed te lopen ruim modern app.

Gereisd met partner in juni 2015

• 9dinet_106-07-2015

Geweldig

zeer netjes hotel met een perfecte ligging zijn hier nu voor de derde keer geweest Zowel Vula (eigenaresse ) als haar moeder , de werkster en de nachtportier zijn zeer vriendelijk en behulpzaam

Gereisd met partner in juni 2015

• 8meneer van der Linden23-06-2014

modern en gezellig

naar Griekse begrippen hele mooie kamers met prima douche en trendy keukentje. Goede bedden en heel dicht bij strand en centrum

Gereisd met partner in mei 2014

• 9Reuvers20-06-2014

Centrale ligging

Modern ingerichte kamer. Wij hadden geluk dat we een kamer aan de voorzijde van het complex hadden. Klein maar van alle gemakken voorzien. Douchecabine was TE klein. Keuken stelt niet veel voor. Maar heb je ook niet veel nodig wanneer je voor vaak weinig buiten de deur gaat eten. Centraal en rustig gelegen t.o.v. strand en het centrum. Voor Griekse begrippen schoon. Jammer dat er te weinig aandacht is voor het onderhoud aan het hotel. Vriendelijke familie die altijd voor je klaarstaat. Eten aan de haven is eens zo duur en kwalitatief niet beter dan het eten in de kleine straatjes van Rethymnon. Goed gegeten bij o.a. Haris. Op het mooie strand kun je voor € 9,00 per dag twee stoelen met parasol huren.

Gereisd met vrienden in juni 2014

• 8Ron & LInda09-10-2013

Fantastisch familiehotel

Ligging hotel t.o.v . oude centrum en strand is perfect. 5 min. lopen naar strand en oude centrum. Rustig gelegen met mooie kamers met keukentje. Prima bedden. Nieuwe airco, werkt fantastisch en geruisloos. Is klein familiehotel, maar bij binnenkomst voel je je gelijk thuis. Bijzondere vriendelijke mensen en zeer behulpzaam. Wij hadden kamer met balkon op straatkant. Was een goede keuze, want er zijn ook kamers met balkon aan binnenkant van gebouw. Je zit dan wel te kijk. Deze kamers zijn echter wel ruimer. Wij hadden alleen logies, maar bakkertje zit op 2 min lopen met uitgebreid assortiment. Ook 2 kleinere en 1 grote supermarkt op loopafstand. Keukentje met 2 electr. pitten, maar alleen voor ontbijt is het prima. Gevarieerd publiek in hotel. Een echte aanrader als je rust wilt. Badkamer niet al te groot, maar het is te doen. Douche voorzien van massagedouche !!. Al met al een mooi en kleinschalig hotelletje met zeer gezellige eigenaresse en haar zoon. Prima 14 dagen gehad.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 8Saidjes!07-08-2012

Luxe hotel

Mooi appartement, dichtbij supermarkt, strand en boulevard. Kamers luxe ingericht, mooie design badkamer en modern interieur. Het nut van het binnenzwembad begrepen we niet helemaal, we hebben het ook maar niet gebruikt. Het personeel was allemaal familie en erg vriendelijk en behulpzaam. De prijs is relatief aan de dure kant, maar dat moet ook wel; het complex was absoluut niet volgeboekt. Kamers worden iedere dag goed schoongemaakt, en het linnengoed iedere 2-dagen gewisseld. Het is wel jammer dat er veel reparatiepuntjes waren; badkamerdeur kon niet dicht, douchekabinedeur stuk hier en daar lampjes stuk. Bedden waren aan de harde kant. Maar wij hebben genoten in dit centraal gelegen mooie appartement. .

• 9Maxime van Uden22-07-2012

Super vakantie!

Geweldig, 2minuten lopen naar het strand, 2 minuten lopen naar de supermarkt, 5/10 lopen naar het oude centrum. Uit eten is prima, zeker niet duur en ze spreken bij sommige zelfs Nederlands. Elke dag wordt er schoongemaakt en de afwas wordt gedaan. Zeer vriendelijke mensen en helpen je graag. Om de dag schonen handdoeken en beddengoed. In het oude centrum zeer gezellig met leuke winkeltjes en restaurantjes.

• 10peter beekman16-07-2012

Helemaal geweldig, een absolute aanrader

De mensen zijn enorm vriendelijk en behulpzaam, de kamer is fantastisch, de service perfect. Zelfs het uitzicht vanaf het balkon op een brommerwerkplaats is leuk. Hoe die mensen werken en vriendelijk zijn en gewoon leven is helemaal het einde. De kamers werden iedere dag schoongemaakt, als je een vraag had werd het voor je beantwoord. we hebben een hondje gevonden en alle hulp gekregen bij het meenemen van dit puppy naar Nederland. Ze mocht zo bij ons op de hotelkamer. De afwas werd gedaan, de bedden opgemaakt. Iedere dag. Het was 5 minuten lopen naar het strand, het was drie minuten lopen naar een grote supermarkt, het was een lekkere wandeling naar het oude dorp, er waren perfecte restaurantjes op steenworpafstand. We zouden zo willen blijven. In een woord: geweldig. In meer woorden: een asolute aanrader: DOEN

6 tips over Aparthotel Cosmos

• peter beekman, 16-07-2012

Het parkeren van een huurauto is niet helemaal gemakkelijk. Maar vanuit deze lokatie kun je binnen 20 minuten (richting Chania) op een heerlijk starnd zijn met goedkope ligstoelen, leuke strandtentjes en een heerlijk rustig strand zijn. Chania is leuk (heen we ook het hondje gevonden), en de zuidkust is ook leuk. Rij ook eens over de oude weg naar Chania, kom je langs hele leuke griekse dorpjes...

• Ron & LInda, 09-10-2013

Pak ook eens de kleine straatjes achteraf in het oude centrum voor hele leuke maar smaakvolle restaurants.

• Dinet, 07-09-2013

ga eens langs bij Giorgos van Parallia Klein tentje aan de boulevard ( achter het hotel) zo'n leuk tentje en je wordt er zoooo verwend !!

6 vragen over Aparthotel Cosmos

• Linsey, 20-03-2014

Weet iemand hoe het strand is? schoon? en is het kiezel of zandstrand.. is het leuk om naar dit appartementencomplex te gaan wij zijn een stel beide 22 jaar. Ik hoop op een reactie zodat ik kan gaan boeken! Groetjes

Roy, 28-03-2014

Voornamelijk zandstrand. Op sommige stukken wat grind erbij.

• Isy Mikkers, 24-09-2013

föhn

Weet iemand of er een föhn aanwezig is op de kamer?

Ron, 10-02-2014

Ja er is een fohn op de kamer

• eva, 18-02-2012

fietsen huren

Wie weet waar je in de buurt van Cosmos fietsen kan huren?

peter beekman, 16-07-2012

Langs de boulevard zijn veel autoverhuurbedrijven, sommige verhuren ook fietsen. Als je echter vanuit Cosmos naar de doorgaande weg loopt kom je in de winkelstraat ( 2 minuten) en daar is ook een fietsenzaak die fietsen verhuurt.

Aparthotel info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis