Appartement Constantin

5.7Voldoende

Griekenland, Kreta, Rethymnon (Platanes)

5.7Voldoende

• 5.3Inrichting
  • 6.6Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

27 reviews over Appartement Constantin

• 7A Moorman11-09-2011

prima plek

Zijn in juni hier geweest. alles oke.Anna zeer vriendelijk en eigenaars ook. Zijn voor de vijfde keer bij deze eigenaren andere keren in eleonora . nooit geen problemen. Je zit op een fantastiche plek en kunt goed slapen. Wij gaan niet voor luxe maar om wat te zien en zijn dus weinig in het appartement.

Gereisd met partner in juni 2011

• 7Robin29-08-2011

Eenvoudig maar prima hotel !!!

10 dagen verbleven in hotel Constantin in Rethymnon. Een eenvoudig maar net hotel. Er wordt iedere dag schoongemaakt en om de paar dagen is er schoon beddengoed en handdoeken. De ligging is ideaal (100 meter van het strand en 300 meter van het centrum). Gastvrouw Anna is zeer vriendelijk en behulpzaam en heeft ons een heerlijk verblijf bezorgd. De prijs-kwaliteit verhouding is prima. Thank you Anna, we'll be back.

Robin

Gereisd met partner in augustus 2011

• 7Alex de Graaf09-08-2011

prima te doen

wij vonden het prima. klein zwembad op het dak met mooi uitzicht. 1-kamer app. is ruim. badkamer klein.wel met ligbad. receptie (Anna) niet paar uur per dag bezet, kluishuur en airco aanwezig. wordt redelijk goed schoon gehouden. 3x per week handdoeken en lakenwissel. op aanvraag extra handdoeken. geldt voor altijd, ben je zelf vriendelijk, zijn zij het ook

Gereisd met partner in juli 2011

• 6Ricky12-06-2010

goed bevallen

Ben net terug uit Rethymnon. Constantin ligt zeer centraal, overal dichtbij. Studioappartement simpel maar voor mij voldoende. Badkamer heel klein, geen douchegordijn dus evt zelf meenemen. 2x per week schone was. Op het dakterras prachtig uitzicht en een lekker zwembadje. De receptioniste is aardig en behulpzaam. Is 's morgens en 's middags enkele uren aanwezig. Vraag de reisleiding vooraf goed naar de sleutels (is nog al eens een misverstand over). Bij mij is de reisleidster meegegaan naar Constantin en heeft mij de sleutels (ook van de voordeur) gegeven. Wel een paar kakkerlakken gehad maar dat is in die landen gewoon. Geen probleem van maken. Wij hebben in Nederland tenslotte ook spinnen. Er waren stellen die er al verschillende jaren kwamen vanwege de ligging. Als het zo slecht zou zijn als sommige zeggen kwamen ze er vast niet meer. Mij is het goed bevallen. Ik kies nooit voor luxe.

Alleen gereisd in mei 2010

• 7Fabe05-08-2008

Twijfelgeval...

Eerste indruk was redelijk; studio was ruim, maar weinig keukengerei aanwezig: zelf koken vergt nogal wat improvisatievermogen. Ze werken hier trouwens m.b.t. de elektra met een soort 'magneetsleutel' die aan je kamersleutel vastzit. Deze stop je als je binnenkomt in een soort gat, waarna je elektra hebt. Gevolg: geen elektra als je je kamer verlaat, dus de koelkast valt dan ook uit. Overigens geen wereldramp; hij blijft redelijk koel als je overdag wegbent. Wat betreft de schoonmaak; geen pijl op te trekken! De schoonmaakster kwam eerst 4 dagen niet, en toen 2 dagen achter elkaar, toen weer 3 dagen niet, etc. Ligging is overigens perfect! Om de hoek van boulevard, het oude centrum (fantastich eten en winkelen!) en strand. Aan de straatkant veel verkeersoverlast! Met de deuren dicht is het te doen, maar erg benauwd. Zwembad op het dak stelt weinig voor; het is klein en er is geen schaduw/parasollen. Maar: het eiland is prachtig, en Constantin kon de pret zeker niet drukken!!

Gereisd met partner in juli 2006

• 5Maickel Roosenboom30-07-2008

Zullen we niet zo snel nogmaals heen gaan

• Problemen met betalingen van airco, konden airco gewoon aanzetten zonder dat ons verteld werd dat je de afstandbediening moest huren.
    • Zaten kakkerlakken in onze kamer
    • 6 persoons appartement terwijl we maar 5 bedden hadden, en geen ruimte voor meer.
    • douchen werd zooitje, geen gordijn etc.
    • bezetting van receptie was minimaal en niet echt vriendelijk
    • wel mooi gelegen en prima terrasje.
    • zwembad op dak was ook prima onderhouden.

Zolang je er niet meer doet dan slapen is het een prima appartement, maar je moet geen luxe verwachten.

Gereisd met vrienden in juli 2008

• 5den Ouden23-07-2008

Matig appartement, maar perfecte ligging

Het appartement was zeer eenvoudig en niet compleet. Bij aankomst was het niet schoon en de schoonmaak tussendoor moest om gevraagd worden. De ligging is perfect, dicht bij het centrum, het strand en de boulevard. De receptie was zeer beperkt geopend, dit was erg lastig.

Gereisd met partner in juli 2008

• 7Ernst16-07-2008

Bed, douche en toilet, heb je meer nodig?

Eind okt. 2007 streken we neer op de harde matrassen van Constantin. Eigenlijk moesten we naar een ander hotel op zoek, omdat de eigenaar vanwege het laagseizoen besloten zou hebben de tent dicht te gooien. Gelukkig konden we toch volgens plan onze koffers pakken. Het hotel was sober (conform de prijs), de kamers waren ruim, douche en toilet werkten naar behoren, koelkast was aanwezig. (Wel vielen de gordijnen van de rails toen ik ze dicht probeerde te doen :-). Angstige momenten werden beleefd toen het middernachts begon te onweren en de stoppen steeds aan en uit sloegen. Zoonlief heeft een nogal krankzinnige blik en zit demonstratief met de gulp open op de bank, maar de oude vader was een aardig baasje (familie woonde op 1e etage, moedertje verschoonde 2maal per week kamers). De ligging is prima. Je moet wel oordoppen meenemen als je niet tegen het immer razende autoverkeer kunt. Een auto kun je het beste huren aan de overkant (goedkoop) en om de hoek barst het van de vreetschuren

Gereisd met partner in oktober 2007

• 6Caja29-11-2007

Constantin en Eleonora zijn van de zelfde eigennaar. Een man op leeftijd en zijn vrouw. Het is erg simpel aangekleed en de matrassen passen geen eens in de ow zo oude bedden. De douches zijn koud en zit amper druk op. Maar 15 dagen zijn wij er naar toe geweest en het is maar wat je er zelf van maakt. Als je net als ons vooral komt om lekker buiten te zijn en te genieten van de leuke stad. En dat is het zeker.. genoeg te doen te zien en vooral te eten. Is het appartement goed genoeg. En het ligt precies aan de rand van het oude centrum waar de stad om draaid en waar alles te beleven is. En de eigenaar.. is een schat van een man!

Gereisd met partner in augustus 2006

• 0Linda Troost05-11-2007

Mijn man en ik zijn hier van 22/10 t/m 29/10 geweest voor de 3e keer geweest.Wij kwamen in kamer 205 met zeezicht.de badkamer had een zitbad met een handdouche dus zittend douchen,er kwamen 3 druppels uit de douche.We hebben gelijk een andere kamer gevraagd maar dat begreep de eigenares niet die ging de werkster uitschelden.sávonds nog een keer gevraagd,kregen we een douchegordijn.De volgende dag ontmoeten wij de hostess en toen kregen wij kamer 202 aan de voorkant de douche was goed maar het bed was heel klein.Er was geen toiletpapier en de werkster hebben we alleen op de dag van vertrek nog gezien dus 4 dagen geen schone handdoeken e.d.Hier gaan we nooit meer heen voortaan alleen nog maar naar Jason.

Gereisd met partner in november 2007

0 tips over Appartement Constantin

0 vragen over Appartement Constantin

Appartement Constantin info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad