Aparthotel Calergi Residence

Aparthotel Calergi Residence

7.9Goed

Griekenland, Kreta, Rethymnon (Platanes)

7.9Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Calergi Residence voor je op een rij gezet:

Aparthotel info

• Jacuzzi
Meer aparthotel info

25 reviews over Aparthotel Calergi Residence

• 9Antoinette17-10-2015

fantastisch

Gastvrij onthaal bij aankomst met vruchtensap en welkomsthapje op de kamer. Niets is teveel gevraagd. Filitsa en haar zoon staan staan altijd voor je klaar. Een met veel liefde gerestaureerd klein complex met verbouwde historische huisjes; z.v.m oude details gehand- haafd.Leuke bloemenrijke binnentuin en dakterras met uitzicht; klein zwembad. Goed bed (royaal tweepersoons); elke dag schone handdoeken; het is schoon; elke dag verse koffie in de ochtend met Kretensische ontbijtknabbeltjes en cake, op zich al een basis ontbijt. Gezellige studio met oude haard en voldoende en leuk servies, wandversiering, zelfs waxinelichtjes. Kluisje en parkeren gratis. De eigenaresse houdt duidelijk van sfeer. Zij bemiddelde (zonder provisie) al vanuit Nederland ook voor een lokale autoverhuur, beter, goedkoper, lager eigen risico, dan de "grote jongens". Een aanrader deze residence. Atsipopoulo heeft helaas een beperkte horeca, maar wel heel betaalbaar. Uit eten is goedkoper dan zelf koken.

Gereisd met partner in oktober 2015

• 7Giertje04-08-2013

Prima plek zeer centraal

Calergi in Atsipopoulo ligt in een heel klein dorpje vlak bij Rethymnon. De appartementen zijn goed ingericht, schoon, en goede bedden, om de 3 dagen komt de schoonmaker langs om alles weer schoon te maken en te voorzien van nieuwe handdoeken. In de buurt is niet veel om te eten, er is een hele goede soort shoarma restaurant. Waar je voor weinig heel goed kan eten verse salade en vooral heel veel. Wij zijn de maaltijden gaan delen heel vriendelijk personeel. Verder is er nog een dorpskroegje, vriendelijke mensen en een drops restaurant waar je een dagmenu kan eten. Het zit er vol met de Grieken zelf waardoor er weinig plek is, heb je plek is het zeker een aanrader en vriendelijke mensen. je komt makkelijk met de Griek in contact. Het heeft een balkon met een paar tafels tegen over de pizzeria op een hoekje. Bij Calergi is er geen mogelijkheid om te eten of te ontbijten,

Gereisd met partner in juli 2013

• 8Nina & Matthijs05-09-2011

Leuk plekje op Kreta

Dit was onze eerste vakantie in Griekenland en het was voor herhaling vatbaar. Het appartement was eenvoudig maar netjes ingericht, het zwembad was heerlijk om af en toe een duik in te nemen en op het dakterras kun je goed zitten met een mooi uitzicht om van te genieten. De eigenaresse was ook erg vriendelijk en Silke weet bijna elk mooi plekje te vinden. In de straat zit een bakker, supermarkt, internetcafe en nog wat eettentjes. Ook kun je er een Lidl vinden en Rethymnon is snel te bereiken met de auto (met genoeg lekkere taverna's waar je kunt eten!). Al met al was het dus een fijne vakantie. Wij willen nog wel een keer terug!

Gereisd met partner in augustus 2011

• 8Corrien02-07-2011

leuke plek

Wij hebben 3 weken gelogeerd in Calergi in Atsipopoulo en het prima naar ons zin gehad , heerlijke bedden en met een gezellige gastvrouw Silke, eten bij Zoe en lekker dichtbij Rethymnon, met een auto ben zo bij de leuke plekjes op Kreta. Dus wij hebben genoten.

Gereisd met partner in juni 2011

• 7Ilse en Marcel11-05-2011

Ideale uitvalsbasis voor Centraal Kreta

Calergi Residence is een ideale plek om Centraal Kreta te verkennen. Een auto is beslist noodzakelijk, want het dorp Atsipopoulo heeft niets te bieden en ligt 10 autominuten van het centrum van Rethymnon. De studio die wij hadden gehuurd was eenvoudig maar goed. Prima bed, donkere kamer, klein balkonnetje. Keukentje en badkamer zoals je in Griekenland kunt verwachten. Vanuit hier kun je mooie tochten maken. Silke wordt in vrijwel alle beoordelingen genoemd en dat heeft een reden. Ze weet veel van het eiland - woont er al geruime tijd - en daar kun je je voordeel mee doen. Onze suggestie: vraag haar gerust naar tips voor excursies, taverna's etc. maar vaar daar niet blind op. Ze heeft een iets te uitgesproken eigen mening, die ze -waarschijnlijk zonder het te beseffen - aan de gasten oplegt. Trek vooral ook je eigen plan en je zult een fijne vakantie hebben. Wij hebben een heerlijke week gehad.

Gereisd met partner in april 2011

• 8Ronald & Jorien van Veelen08-10-2010

Prima uitvalsbasis!

We hebben hier een week genoten van het goede weer op Kreta. De appartementen zijn netjes en zien er heel gezellig uit. Voor vermaak op Kreta, kun je rustig naar Silke (de eigenaarresse) gaan. Zij vertelt je precies waar je heen kan gaan en hoe je dat moet doen. Dat doet ze wel op haar eigen bijzondere wijze, maar haar verhalen klopten altijd en we hebben daardoor mooie trips gemaakt.

Wat ons betreft een aanrader voor mensen die houden van de combinatie strand en cultuur!

Gereisd met partner in september 2010

• 8Joop19-08-2010

zeker voor herhaling vatbaar

Een gezellig hotel Pension en Silke was voortreffelijk als gastvrouw die je echt op de mooie en leuke dingen wijst op het eiland.maar ook de minder leuke dingen van het eiland waarschuwt ze je voor.

Ik zou zeggen probeer het eens, een echte aanrader.

Voortreffelijk gewoon. Joop & Hannie

Gereisd met partner in augustus 2010

• 8kgb & df09-09-2009

Atsipopouuuuloooo

Leuk appartement met een leuke tuin en een leuke grappige schildpad. Zwembad was klein maar fijn! Je moet even wennen aan Silke, ze is wel een beetje aanwezig. De keuze is aan jezelf om info en tips te vragen over de omgeving. Voor de rest was het een goede uitvalsbasis om het eiland te verkennen. Een auto is wel noodzakelijk.

Gereisd met partner in september 2009

• 8Fam. Koop10-07-2009

Volgend jaar weer!

Op onze reizen zijn we nog nooit een tweede maal naar een zelfde locatie teruggekeerd. Er zijn immers appartementen te over, waar je ook komt. Het gaat er nu echter van komen. Calergi Residence is namelijk zeer smaakvol en kwalitatief goed ingericht en ligt net ver genoeg van de massatoeristenlocaties verwijderd om er geen last van te hebben. Wij vinden Calergi een goede uitvalbasis om centraal Kreta te ontdekken. We werden zeer hartelijk ontvangen, ondanks het late tijdstip van aankomst. Gedurende ons verblijf konden we alle info over bijzondere plekjes krijgen van de beheerster van het complex. Daardoor bleven we gevrijwaard van tegenvallende taverna's e.d. Absolute Toppers waren een verborgen strandje (dat we hier ook niet verklappen ;-)) en het bed in het appartement.

Gereisd met partner in juni 2009

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesGeldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats