Hotel Brascos ***

Hotel Brascos ***

Hotel Brascos
7,3

67 reviews over Hotel Brascos in het Nederlands

Voor een 3 sterren hotel is het matig.

Hans en Nelly, 23-10-2017

Lokatie is perfect. Oude stad is super.Alles is te voet bereikbaar. Hotel is matig. Eten is matig.Mijn man paste niet in de douche. Bedden matig. Heel rumoerig. Wij zaten op de bovenste verdieping. Geweldig uitzicht. Dakterras was ook aanwezig, ook hier was het uitzicht geweldig. Prijzen zijn vergelijkbaar met de prijzen in nederland.

redelijk

Boooches, 3-8-2017

Goed:

-centrale ligging+bediening+ontbijt

Niet goed:

-nauwelijks variatie bij het avondeten vwb vlees/groente+geen wifi op de 5e

etage+kamer gedateerd

Geweldig hotel 🏩 ligt tegen oude binnenstad

Zina Kooren, 8-4-2017

Centraal gelegen direct bij de bus, bank en oude centrum heerlijk 😋 wandelen langs de boulevard voldoende terrassen. Hotel 🏩 Met een super ontbijt 🍳 heerlijke kamers met een groot balkon rondom een heerlijk hotel.

Geweldig en 1e klas Lokatie

Christiaan Spijkers, 3-1-2017

Wij hadden Zeezicht en zicht op de oude stad. De bus haltes om de hoek en de winkel aan de overkant. Leuke en gezellige terrasjes. De oude stad, centrum. Slechts echte 300 mtr... Het hotel is ook erg gezellig met een heel goed uitgebreid ontbijt. Het personeel is erg aardig en doen er alles aan om je te helpen waar nodig. Bij de receptie, wanneer je een vraag cq een klacht hebt, wordt direct opgelost. Kortom een beste aanrader. Veel kwaliteit voor de prijs die je betaald.. een klein min puntje van het zwembad moet je niet veel voorstellen.

Droomvakantie

Ilias Kapoglou, 26-6-2015

We zijn net terug van 10 dagen vakantie in Rethymnon, bij Brascos hotel. We zijn super tevreden. We hadden een kamer met uitzich naar de oude stad en de haven. We hadden een probleem met lekkage in de douche maar dat was erg snel opgelost. Het personeel is vriendelijk, goede service, kamers zijn schoongemaakt iedere dag (lakens etc). Het ontbijt was lekker met grote variatie. Het diner was een paar keer koud, maar voor Griekse begrippen is dit super. Prijs kwaliteit verhouding is goed. Het hotel is precies in het centrum en met een paar minuten ben je in de oude stad.

Tevreden over personeel en hotel. We komen zeker terug. Gr Ilias en Ietje Kapoglou.

Niet echt geweldig.

R. Fijt, 25-9-2014

Kamer heel erg gehorig. Zelfs met oordopjes. Kleine kamer met niet werkende airco. Uitzicht op een grote airco. Badkamer/toilet deur sluit niet. Bed kraakt enorm. Slecht geslapen.

Niet voor herhaling vatbaar!

M. Eeckhout, 19-4-2014

Veel lawaai van straat en ook van andere reizigers die 's nachts om 03h op kamer kwamen. Wat ouder hotel. Kleine kamer en te kleine douche. Er scheelde wel overal iets. Heel hard bed met te korte lakens,... Ontbijt was wel lekker. Geen parking.

oud maar net hotel

relratje, 19-9-2013

Ja, het is verouderd.. hier en daar zou wat renovatie niet verkeerd zijn. Maar alles is netjes en wordt dagelijks schoongemaakt. De badkamer is klein maar schoon en netjes.

Het hotel ligt mooi centraal. Personeel is ontzettend vriendelijk. Ontbijt is in buffetvorm en met veel keuze. Ook diner is buffet maar dat viel ons tegen, maar in de oude stad kun je overal heerlijk eten!

Het is geen groot hotel waar je van alles kunt doen, maar als je een leuk niet te duur hotel zoekt van waaruit je alle kanten op kunt is dit een prima hotel!

Gelegen aan drukke weg.

Kristel, 29-5-2012

Aardig stadshotel in centrum aan drukke weg, dus heel veel herrie. Kamers schoon, maar bedden waardeloos. Klein zwembad met ligbedden. Ontbijt heel uitgebreid voor Griekse begrippen. Alleen betaald parkeren in de omgeving dmv parkeerkaarten die je bij een kiosk kan kopen, 70 cent per uur.

Modaal hotel

Pieter, 18-12-2011

Kamers en bedden zijn van coldoende kwaliteit. Ontbijt is redelijk tot goed te noemen.

We hebben een aantal aanbieders voor Brascos voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Brascos in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Brascos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Brascos scoort een 7.3 uit 10 op basis van 70 reviews.