Appartement Bella Mare

Appartement Bella Mare
7,5

5 tips over Appartement Bella Mare

Marle, 6-8-2014
Tip: Huur een auto! Ga lekker een auto huren en bekijk andere stadjes zoals Chania. Auto kan je huren bij HERTZ (betrouwbaar)! Tip: Oude centrum van Rethymnon is zeker een aanrader voor een avondje romantisch uiteten. Als je richting Chania rijdt kom je trouwens ook stukken strand tegen waar het niet toeristisch is!
Peeters, 21-7-2014
De plaats Rethimnon is erg gezellig, uit eten in de kleine met planten overgroeide straatjes is echt aan te raden en daar staan de klanten wel op 1!
Linda, 30-7-2013

Aan het begin van de haven (vanaf de taxistandplaats) heb je een leuk terras, 'Avra'. Leuke muziek, niet te hard, maar wel gezellig. Kunt elk nummer aanvragen.

Iedere avond dansen personeelsleden de sirtaki.

We hebben een aantal aanbieders voor Bella Mare voor je op een rij gezet:

elle - roelie, 3-6-2013

In de omgeving zijn voldoende en betaalbare eetgelegenheden.

Zoals aan de boulevard linksaf,Thalassa, heerlijk eten , vriendelijke mensen. Wij kwamen er steeds weer terug.

Bart van der Geest, 23-8-2012

De diverse restaurantjes aan de boulevard zijn allemaal prima. Thalassa sprong hier wel uit qua klantvriendelijkheid (leuk Grieks familierestaurant) en kwaliteit van eten. Eten in het haventje in het oude centrum is leuk en romantisch om een keer te doen, maar is vooral heel duur.

Huur een dagje een auto en ga de omgeving in. Let op, het is wel erg bergachtig. We hebben ook de Samaria kloof gelopen, een echte aanrader. 16 km is lang, zeker voor ongeoefende lopers, maar zeker de moeite waard!

We hebben een aantal aanbieders voor Bella Mare voor je op een rij gezet: