Appartement Bella Casita

Appartement
Appartement Bella Casita
6,4

58 reviews over Appartement Bella Casita in het Nederlands

Prima accomodatie voor een prettige prijs

fhekkelman
23-7-2013

Ik heb niets toe te voegen aan de positieve recensies die hier staan. Bella Casita en uitbater Steve vormen een goede combinatie. Er zijn vast wel mooiere en luxere en dus duurdere complexen te vinden, maar wij (2 ouders met kinderen van 16 en 20 jaar) hebben het bijzonder naar ons zin gehad. Ik vind het jammer dat er een enkele negatieve klank is te horen, want ik zie dat als een gemiste kans: heb je een probleem of een vraag, just ask Steve. Ik heb mij 2 weken thuis gevoeld in andermans huis. Vriendelijk personeel, schoonmaak naar wens, alles was gewoon goed. Appartement was eenvoudig, maar absoluut naar mijn tevredenheid.

Dat Bella Casita ook nog eens in een door bomen en bloemen omhuld, rustig en sfeervol straatje staat, maakt het helemaal af. Wij komen hier zeker terug.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Heerlijke vakantie

Sandra Beuse
23-7-2013

Appartement Bella Casita Rethymnon Platanes is een echte aanrader.

Gelegen aan een rustige straat. Je loopt zo naar het strand, zwembad, winkeltjes, supermarkt en restaurantjes.

Steve de gastheer staat altijd voor je klaar.

Onze dochter vond het vervelend dat zij de douchekop niet kon ophangen.

De volgende ochtend kwamen ze meteen een nieuwe douchekop ophangen. Wij hadden 's ochtends ontbijt erbij heerlijke start van de dag. De jongste vond de pancake heerlijk daar maakte ze elke keer weer iets moois van.

De kamers werden elke dag schoongemaakt (uitzondering zondag).

Zeer kindvriendelijk, griekse mensen zijn duidelijk gek op kinderen.

's Avonds gingen we steeds uit eten. Elk restaurant die we uitzochten had je vriendelijk personeel en het eten was heerlijk.

Wij hebben echt een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Heerlijke, gastvrije vakantie

ton
13-7-2013

BellaCasita is qua prijs/kwaliteit een prima gelegenheid en zoals eerder in de beoordelingen is aangegeven gelegen in een doodlopende straat waar je het zwembad en het strand aantreft.

Het appartement was prachtig en volledig ingericht. Alle medewerkers, Steve,Leonardo en de Maria's bedankt voor jullie gastvrijheid.

Gereisd met partner in juni 2013

Hele leuke vakantie gehad

Astrid
13-7-2013

Wij hadden ook een gerenoveerde kamer die helemaal goed was. Zelfs horren voor alle ramen en geen mug binnen gehad! De ligging is super. Om de hoek heb je allerlei restaurantjes en supermarkt. Rethymnon is goed te bereiken met de auto of bus. Wij hadden alle dagen een auto gehuurd en hebben heel veel moois gezien. Koop een goede reisgids en ga erop uit. Het zwembad is slechts 3 minuutjes lopen en je zit dan ook meteen bij het zandstrand. Verder gezellig doodlopend straatje en Steve brengt je op verzoek bij de beste restaurantjes met het golfkarretje. De schoonmaak was goed (elke dag)en ook altijd schone handdoeken voldoende en schone lakens. De andere kant van eiland is prachtig om te bezoeken. Sky park is erg goed om te eten. Leuke mensen ontmoet en via touroperator prima geregeld!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

1 keer maar nooit weer

Martin
3-7-2013

Aangekomen na een lange reis, stond steve klaar maar het enige wat wij wilde is onze kamer gaan en naar het zwembad. Kamer viel verschrikkelijk tegen. Rugklachten wat betreft het bed, ( veren van het bed voelde je de gehele nacht) geen opbergmogelijkheid, kakkerlakken in kamer, Werd heel luchtig over gedaan. Vieze oude gele plekken op de lichtknoppen. Schimmel in de douche en een bloedplek in de douchebak. Totaal niet onze verwachting na het zien van de foto's. Afgezien van een goede ligging en de schoonmaakster die haar best deed, was de vakantie verschrikkelijk. Een keer en nooit meer

Gereisd met partner in januari 2013

Liever hadden wij dit adres voor ons zelf bewaard maar dan zouden wij u veel vakantieplezier onthouden.

Bella Casita is De Plek om echt Grieks vakantie te vieren. Ligging: in een rustig bloemenstraatje; links af 4 min lopen en je bent in het gezellige centrum met winkels en (nog steeds) goedkope tavernes.

Rechts 4 min lopen naar de zee, met mooi zandstrand en zwembad met taverne.

Gezellige buitenbar voor de ingang waar iedereen zich treft met de drankjes van barman Leonardo.(let op: ouzos zijn zeer ruim bemeten ! )

Eigenaar Steve staat de gehele dag klaar met tips,gratis taxiritjes met zijn golfcar en altijd een zonnig humeur.

Ontbijt geweldig;ruim buffet aangevuld met (gratis) warme gerechten.

Eieren in overvloed in de vorm van omelet,bacon-egg enz enz.

Kamers in 2 soorten; de gerenoveerde (moderne) app en de niet gerenoveerde app met nog echte Griekse uitstraling (dus krappe douche en slecht werkende kranen)

Kortom: EEN GEWELDIGE BESTEMMING !

Gereisd met partner in mei 2013

High service low pricing!

Jim
23-6-2013

Daar stonden we dan na een lange nacht (vlucht vertrok om 5:20 in de ochtend) voor een bijzonder energieke Amerikaan van Griekse komaf, die een mooi en snel verkooppraatje stond te houden over gastvrijheid, service en hoe hij ons een aangename tijd zou bezorgen in Bella Casita Family Appartments. Elk probleem zou door hem worden opgelost. En dan problemen in de zin van verzoek of behoefte en ja natuurlijk ook problemen. Tja, daar sta je dan als nuchtere Nederlanders allergisch te zijn voor deze Amerikaanse-sales technieken met maar al te vaak veel te veel beloven, maar bijzonder weinig nakomen. Hoe verkeerd was onze eerste indruk........ Alles wat Steve in de eerste ontmoeting belooft, maakt hij dubbel en dwars waar. Steve heeft nooit tijd, maar maakt altijd ruim tijd voor vrij iedereen.

Wij hadden het genoegen om in de pas gerenoveerde kamers van Bella Casita te mogen verblijven in een rustige straat met mooie bloemen. Qua prijs-kwaliteit wat ons betreft een schot in de roos.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

In een woord: geweldig!

Petra
16-6-2013

Prachtig ruim nieuw appartement met heerlijke bedden.

Het personeel is zeer vriendelijk. Ontbijt is goed verzorgd,

Kamers worden elke dag schoongemaakt en bedden 3 maal per week verschoond.

we werden zeer gastvrij ontvangen door de eigenaar, Niets is hem teveel om je een heerlijke vakantie te bezorgen.

Gezellig aan de bar zitten. Strand en zwembad 2 min lopen.

Om de hoek zitten alle gezellig eet gelegenheden, supermarkt en winkeltjes.

De eigenaar Steve geeft je tips over de omgeving, waar je lekker kan eten en brengt je er nog heen ook! Als je hier heen gaat krijg je daar absoluut geen spijt van!

Gereisd met partner in mei 2013

Dit nooit meer

Sabine
1-6-2013

Bella casita was een slecht appartement.

Er schijnen nieuwe kamers te zijn maar die hadden wij niet.

De zwembaden zijn erg klein.

Je hebt geen animatie.

Het balkon is verschrikkelijk klein.

Uit de douce in onze kamer kwam een heel klein straaltje water.

Het enige pluspunt is dat er in de buurt goedkope lekkere restaurantjes zijn.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Fijne vakantie gehad

Heinz
21-5-2013

Leuk appartementjes, heel vriendelijke gastheer, staat gedurende de gehele vakantie voor je klaar, zwembad en strand op 200m, winkeltjes en restaurantjes om de hoek, heel relaxte vakantie gehad. Appartementen zijn prima ingericht. Bedden klaag ik meestal over, maar in dit geval heerlijk geslapen

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Bella Casita in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Bella Casita zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.