Appartement Bella Casita

Appartement
Appartement Bella Casita
6,4

58 reviews over Appartement Bella Casita in het Nederlands

Geweldig complex, geweldig nieuw restaurant

Jacqueline
21-8-2016

Sinds kort heeft Steve zijn eigen restaurant geopend bij Bella Casita. De gerechten op de kaart zijn net even anders dan bij andere restaurants, maar wel in dezelfde (lage) prijsklasse. Fantastische kwaliteit gerechten met pure producten bereid en zeer smakelijk opgediend. En met Steve als gastheer ben je echt een avond uit. Ik kan het restaurant echt aanbevelen. Een echte aanwinst voor Platanias, Rethymnon en omgeving.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Prima

Thijs
29-7-2016

Ruime appartementen goede ligging kleinschalig en ongecompliceerd. Uitstekend ontbijt goede ligging.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Wederom genoten

J&D
18-7-2016

Inmiddels net terug (helaas) van onze derde keer bij Bella Casita. Kan alleen maar bevestigen dat Steve, Marina, Leo, Perris en de rest van de staf er alles aan doen om het hun gasten naar de zin te maken, geen vraag is te gek of hij wordt opgelost! Mocht er iets niet naar de zin zijn zal Steve er alles aan doen om dit meteen aan te pakken. Hij voelt zich eerder opgelaten dan dat hij de gast afwimpelt. Ontbijt is ruim voldoende, behalve het gebruikelijke vraagt men dagelijks of je nog graag iets extra uit de keuken wilt (tip: Griekse pannenkoek, met chocolade en banaan). Voor de Nederlanders; dit extraatje is kosteloos! WIFI is gratis, maar alleen rond de bar van redelijk niveau.

Vraag aan Steve om je weg te brengen naar een écht Grieks restaurant, in plaats van de 13 in een dozijn tenten in de hoofdstraat.

Als extra service zal er bij Bella Casita vanaf begin augustus ook een restaurant geopend worden, waar alleen met streekproducten gewerkt zal worden.

Voor ons is het duidelijk; ook volgend jaar komen we terug.

Gereisd met partner in juli 2016

D-reizen

De gastvrijheid van Steve( eigenaar) was erg fijn. Ondanks dat wij maar 4 nachten op Bella Casita verbleven, hadden wij het gevoel dat wij er veel langer waren. Dit komt mede door Steve hij benadrukte steeds dat je moest relaxen.

De kleinschaligheid van het appartementen complex vonden wij heel fijn. De appartementen waren gezellig ingericht en schoon. Verder liep je zo naar het strand, winkels, en restaurants. Waar vind je het nog dat je voor € 12,50 p.p. uit eten kunt gaan?

Met de taxi naar Rethymnon is 6 km en zeker de moeite waard.

Een min puntje is misschien dat je moet betalen voor de Wifi.Wij hadden ontbijt er bijgeboekt dit zou wat uitgebreider kunnen .

Gereisd met partner in juni 2016

Myriam,frank
28-9-2015

Het was een fantastisch verlof .Warm onthaal . .... Leuk appartement ... Beetje gedateerd , vooral de badkamer is aan vernieuwing toe maar toch heel gezellig met het open keukentje ! Zee vlakbij .... Leuke winkeltjes ...gezellige restaurantjes in de buurt .... Maar vooral de hartelijkheid van Steve ( de manager) was hart verwarmend . Hier komen we zeker terug .

Gereisd met partner in september 2015

Wij, niet meer.

Fred
10-9-2015

Na het uitreiken van de sleutels gingen we naar de studio, maar niet in Bella Casita maar naar Harriet Apartments iets verder in de straat.

De studio was erg afgeleefd en de douchecabine zat vol schimmel, het appartementenblok was erg gehorig, we konden onze buren bijna letterlijk verstaan, hadden niet altijd warm water en geen Nederlandse zenders op tv. Helaas waren er geen andere studio’s ter beschikking en hebben we afgewacht of de kamermeisjes de boel zouden poetsen. Ja hoor, alles nat maken en het vuil en stof verplaatsen naar de andere kant van de kamer. Na deze vertoning zijn we poetsmiddelen gaan kopen bij de supermarkt om de hoek,schimmelverwijderaar, chloor, borstels en handschoenen om alles te ontsmetten.

De extra handdoeken, 3 euro per man per week, leken wel in het riool gewassen.

Ondanks alles vinden wij dat Steve geweldig zijn best doet om het iedereen naar de zin te maken en de bbq, die hij op bestelling voor je maakt, zeker is aan te raden.

Gereisd met partner in augustus 2015

Bram
23-8-2015

Normaliter gaan wij alleen maar naar all in hotels in Egypte, maar we wilden het eens heel anders gaan proberen. Wat hebben wij hier genoten. Het ligt heel centraal. Het appartement is gewoon goed te noemen, eenvoudig maar schoon. Steve is de beste host die wij ooit zijn tegengekomen. Ask Steve and he handles it. Ik heb de beoordeling hieronder ook gelezen, en daar kunnen wij ons totaal niet in vinden. Lamp kapot? Had men Steve moeten inlichten, die had het gefixt. Betalen voor de airco - klopt. Wordt ook aangegeven, en is niets nieuws in Griekenland. Wij zaten ook niet in het gerenoveerde gedeelte, maar wij zijn dik en dik tevreden over alles. Het enige waar ik onderstaande heer gelijk in kan geven is dat het zwembad inderdaad niet het beste was. Maar hé daar hebben we het strand voor. Ik vraag mij werkelijk af wat men verwacht voor de prijs die men waarschijnlijk heeft betaald. En waar men het bedrag van 300 euro vanaf haalt? Appartement is wat ons betreft volgend jaar weer bezet.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Niet voor herhaling vatbaar

Geer
18-8-2015

Wij zaten in het niet gerenoveerde gedeelte.

Balkon met slecht stoelen(geen schaduw) is te klein om met drie of meer personen te zitten/ontbijten. In de avond moesten voor de deur gaan zitten omdat het daar koeler was, maar daar werden we lek gestoken door muggen en werden we gek van de Kri kri beesten.

Buiten lamp (stuk) dus maar wat kaarsjes gekocht.

Gedateerd zwembad (oud, smerig,troebel water), gedeeld met andere hotels en hoort niet bij het appartement, je stuurt geen kind alleen naar een zwembad wat 300 meter verder op ligt, wij in ieder geval niet.

Veel ligbedden stuk en de resterende versleten bedjes meestal bezet en niet om op te liggen, om die reden zijn we iedere dag naar de Baja beachclub gegaan, dit is een aanrader.

Niet mogelijk dus om lekker bij je appartement te zitten.

De airco NIET inbegrepen, kost 6 Euro extra per dag!?

Conclussie: Heb uitgerekend dit kost je 300 Euro per dag, (niet inbegrepen de extra uitwijkkosten naar de Baja beachclub).

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Prima

johnnyfey
16-7-2015

Voor weinig geld een leuke strandvakantie? dan is hier waar je moet zijn. Vriendelijke eigenaar, leuke barman. Appartementen zijn gedateerd maar zijn wel bezig met renoveren. Vrijwel direct aan het kiezelstrand. Helaas wel russen in opkomst in 2014, jaar daarvoor vrijwel nog niet.

Gereisd met partner in juli 2014

heerlijk plekje en heel centraal

albert
6-10-2014

We zijn al verschillende keren bij dit complex geweest en het voelt gewoon als thuiskomen. De eigenaar is bezig wat dingen te veranderen, wat zeker bij zal dragen aan de service, die hij voorstaat. Steve is een amerikaanse griek die de S van service hoog in het vaandel heeft. Hij wordt daar in bijgestaan door Leonardo, achter de bar. Bij het ontbijt door Vasilis, die overigens op verzoek 's avonds een BBQ verzorgt,..Aanrader. de BBQ dus. Heel gezellig.

Gereisd met partner in september 2014

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Bella Casita in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Bella Casita zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.