Appartement Bella Casita

Appartement
Appartement Bella Casita
6,4

We hebben een aantal aanbieders voor Bella Casita voor je op een rij gezet:

Traveltroef
Traveltroef
D-reizen
D-reizen

2 reviews over Appartement Bella Casita in het Nederlands

nooit meer

De meiden,
28-6-2017

Wij waren in het oude gedeelte . Er was een koffie kan ,maar geen filter (hebben dit zelf gekocht ) Geen koekenpan ,hebben dit aan Steef gevraagd en na 1 dag een gekregen . Airco deed het niet goed ,Doortrekknop van wc na een paar dagen ,deed het ook niet . Wel behulpzaam personeel Douche van een kleine vierkante meter . en meestal koud water . Ja wat moet ik nog meer zeggen Steef was erg stug . ander personeel niet . taverne in het dorpje zijn ook erg goed . Ook een bakker met elke dag vers brood . ( Wij hebben op onze kamer ontbeten Naar strand waren we zo dus dit is een pluspunt . Dag voor vertrek niemand zei wat we met de sleutels moesten doen ,aangezien we vroeg vertrokken . Dus afscheid was ver onder peil . Dit heb ik al mijn jaren nog zo niet meegemaakt . Ik verwacht echt geen super hotelkamer ,maar dit ,nee hier kom ik nooit meer

Gereisd met vrienden in juni 2017

Fantastisch restaurant!

Marion
27-8-2016

Niet in de appartementen zelf verbleven maar we hebben er 3 keer gegeten in 1 week. De kok is namelijk een tovenaar! Die is chefkok bij de Grec hotels geweest en heeft zelf een zaak gehad, Nostos. Sinds een week was dit restaurant open en wij superblij omdat we Nostos ook al kenden. Deze man kan echt koken! Smaakbeleving is het. Alles is perfect tot en met de huiswijn aan toe.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Bella Casita in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Bella Casita zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.