Appartement Bella Casita

10 reviews over Appartement Bella Casita in het Nederlands

Prachtige locatie, appartement prima

Oke,
28-8-2017

De ligging is geweldig in een mooi verzorgd straatje, alleen maar laagbouw, veel bloemen en groen. Trapveldje voor de kids naast het app. Zwembad 50 meter lopen, zwembad bar met kleine gerechten. Pablo runt het zwembad en het strand. Goede vent! Na het zwembad loop je het strand op, voolop ruimte om een bedje te huren, ook hier zorg Pablo voor. 5 euro, voor 2 ligbedden, parasol en tafeltje. Pablo komt langs met de kaart zodat je wat kunt bestellen, hij brengt het bij je.

Regelmatig rode vlag op het strand. Auto gehuurd langs de weg, goede prijs,prima auto, geschikte kerel, klein winkeltje.

Neem een taxi naar het centrum voor 8 euro. Bus kost 1,30 per persoon. Volop restaurants langs de weg, 5 min lopen. Goed eten. Ik zou geen diner boeken bij bella casita. Er is afgelopen jaar verbouwd en de Griekse sfeer is er absoluut niet. Alleen maar loungemuziek, ook bij ontbijt helaas. Helaas vonden wij Steve niet zo gastvrij zoals hieronder genoemd, het lijkt of hij veel aan zijn hoofd heeft. Ontbijt erg basic, 2 weken lang dezelfde kaas 1 soort en 1 soort worst. Geen variatie! je kunt wel allerlei soorten ei-gerechten vragen waar je even op moet wachten. NIet alles staat klaar op de bar alles moet je vragen, jus,glazen, water....misschien omdat je anders 2x jus pakt?

Leuke trips naar de andere kant van het eiland gemaakt, links van Rhetymon goede snorkelplekken, Rhetymon zelf langs de boulevard is helemaal volgebouwd! Zonde, centrum is nog steeds erg leuk!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Uitstekend!

Johannes van der Heide
5-8-2014

We zijn net twee weken in Bella Casita geweest. Het is een heerlijke plek op een prachtig eiland. De gastheer is erg behulpzaam en regelde voor ons een spotgoedkope huurauto. Ook de andere medewerkers zijn allen erg vriendelijk en zorgen daarmee voor een uitstekende sfeer. Ze doen er alles aan om je vakantie goed te laten verlopen, zonder opdringerig te worden. Je voelt je in de watten gelegd.

Het appartement is basic; alles wat je nodig hebt is aanwezig. Het ligt aan een rustige weg. TV met BVN. Klein kluisje aanwezig. Het wordt goed schoongehouden. De bar is tot 's avonds laat open, ik had er geen last van maar ik kan me voorstellen dat anderen er wel last van kunnen hebben. Vraag eventueel om een appartement weg van de bar. Het zwembad is prima, kindvriendelijk, veel andere kinderen om mee te spelen, en je kunt er wat drinken of eten. Het strand ligt ernaast. Er is een supermarktje op de hoek, en verder vele goedkope restaurantjes en souvenirwinkeltjes met veel van hetzelfde.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Heerlijke vakantie

Sandra Beuse
23-7-2013

Appartement Bella Casita Rethymnon Platanes is een echte aanrader.

Gelegen aan een rustige straat. Je loopt zo naar het strand, zwembad, winkeltjes, supermarkt en restaurantjes.

Steve de gastheer staat altijd voor je klaar.

Onze dochter vond het vervelend dat zij de douchekop niet kon ophangen.

De volgende ochtend kwamen ze meteen een nieuwe douchekop ophangen. Wij hadden 's ochtends ontbijt erbij heerlijke start van de dag. De jongste vond de pancake heerlijk daar maakte ze elke keer weer iets moois van.

De kamers werden elke dag schoongemaakt (uitzondering zondag).

Zeer kindvriendelijk, griekse mensen zijn duidelijk gek op kinderen.

's Avonds gingen we steeds uit eten. Elk restaurant die we uitzochten had je vriendelijk personeel en het eten was heerlijk.

Wij hebben echt een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Hele leuke vakantie gehad

Astrid
13-7-2013

Wij hadden ook een gerenoveerde kamer die helemaal goed was. Zelfs horren voor alle ramen en geen mug binnen gehad! De ligging is super. Om de hoek heb je allerlei restaurantjes en supermarkt. Rethymnon is goed te bereiken met de auto of bus. Wij hadden alle dagen een auto gehuurd en hebben heel veel moois gezien. Koop een goede reisgids en ga erop uit. Het zwembad is slechts 3 minuutjes lopen en je zit dan ook meteen bij het zandstrand. Verder gezellig doodlopend straatje en Steve brengt je op verzoek bij de beste restaurantjes met het golfkarretje. De schoonmaak was goed (elke dag)en ook altijd schone handdoeken voldoende en schone lakens. De andere kant van eiland is prachtig om te bezoeken. Sky park is erg goed om te eten. Leuke mensen ontmoet en via touroperator prima geregeld!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

High service low pricing!

Jim
23-6-2013

Daar stonden we dan na een lange nacht (vlucht vertrok om 5:20 in de ochtend) voor een bijzonder energieke Amerikaan van Griekse komaf, die een mooi en snel verkooppraatje stond te houden over gastvrijheid, service en hoe hij ons een aangename tijd zou bezorgen in Bella Casita Family Appartments. Elk probleem zou door hem worden opgelost. En dan problemen in de zin van verzoek of behoefte en ja natuurlijk ook problemen. Tja, daar sta je dan als nuchtere Nederlanders allergisch te zijn voor deze Amerikaanse-sales technieken met maar al te vaak veel te veel beloven, maar bijzonder weinig nakomen. Hoe verkeerd was onze eerste indruk........ Alles wat Steve in de eerste ontmoeting belooft, maakt hij dubbel en dwars waar. Steve heeft nooit tijd, maar maakt altijd ruim tijd voor vrij iedereen.

Wij hadden het genoegen om in de pas gerenoveerde kamers van Bella Casita te mogen verblijven in een rustige straat met mooie bloemen. Qua prijs-kwaliteit wat ons betreft een schot in de roos.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

Dit nooit meer

Sabine
1-6-2013

Bella casita was een slecht appartement.

Er schijnen nieuwe kamers te zijn maar die hadden wij niet.

De zwembaden zijn erg klein.

Je hebt geen animatie.

Het balkon is verschrikkelijk klein.

Uit de douce in onze kamer kwam een heel klein straaltje water.

Het enige pluspunt is dat er in de buurt goedkope lekkere restaurantjes zijn.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Fijne vakantie gehad

Heinz
21-5-2013

Leuk appartementjes, heel vriendelijke gastheer, staat gedurende de gehele vakantie voor je klaar, zwembad en strand op 200m, winkeltjes en restaurantjes om de hoek, heel relaxte vakantie gehad. Appartementen zijn prima ingericht. Bedden klaag ik meestal over, maar in dit geval heerlijk geslapen

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

HEERLIJK!

Vicky
21-8-2012

Wat een fijne vakantie hebben wij gehad. Ons appartement was net gerenoveerd en zag er keurig uit. aardige mensen die er werken, zoals Steve, Maria en Leonardo. Op een paar minuten loopafstand van het zwembad en het strand. Relatief rustig en mooi straatje. Een paar minuten de andere kant oplopen en je komt in een straat met veel restaurants, winkels, supermarkten enz. Geen problemen bij de pinautomaten. Een auto huren is een aanrader, wat een prachtig eiland om doorheen te rijden. Tip!! huur de auto via Steve en niet via je reisorganisatie, scheelt een berg geld.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Zeker nog een keer

Serge Beers & Carla Staats
28-8-2011

De ligging was voor ons (met dreumes ) perfect. Het ligt op doodlopende straat die privé terrein is en waar iedereen rustig rijd, wanneer je de straat afloopt loop je tegen het zwembad aan en direct daarachter ligt het strand.In de buurt genoeg winkels en restaurants en op korte afstand van Reytemon. (+- 1 euro met de bus) Het appartement zelf is netjes en elke dag komt de schoonmaak.Verder is het ruim genoeg, alleen de douche is wat aan de kleine kant. De service was zeer goed, de manager Steve doet er alles aan om te zorgen dat je vakantie naar wens is en de barman Leonardo maakte de lekkerste "mini milkshake's "voor onze kleine. De vriendelijkheid en service die we hier kregen heb ik nog niet eerder meegemaakt en ik heb toch al heel wat gereisd en heel wat 5* hotels gezien. Een tip wanneer je met een kleintje reist vraag een kamer beneden aan de voorkant en neem een (beeld) babyfoon mee en je zit met een goed gevoel s'avonds bij Leonardo aan de bar voor het appartement.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Zeer kindvriendelijk, onze kleintjes kregen een complete set van kinderstoeltjes tot aan kleurboeken aan toe. Het strand is vlakbij en ook is er een groot zwembad pal naast het strand. Restaurant Finikas is echt een aanrader. Het ontbijt was zeer uitgebreid en er worden zelfs dingen direct voor je klaar gemaakt als je een andere smaak hebt.

(ideaal met kleine kinderen die niet echt alles lusten)

De ligging is zeer goed voor uitstapjes, zo rijdt er in het dorp een "treintje" die je naar diverse leuke uitstapjes brengt. Onze kinderen (4 en 5) vonden het "de leekste fakansie ooit" (schreven ze op de tekening voor de eigenaar)

We zijn slechts een week geweest, maar volgende keer zeker langer.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Bella Casita in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Bella Casita zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.