Appartement Bella Casita

Appartement
Appartement Bella Casita

21 tips over Appartement Bella Casita

albert, 6-10-2014
de BBQ dus van Vasilis. voor eten in de omgeving zou ik zeggen Finikas, waarbij ik moet zeggen dat hij minder was dan in het verleden. Ik denk dat zn moeder niet meer in de keuken staat. Eindje verderop 4 minuten met de auto aan de doorgaande weg bij de afslag naar de boulevard one to one. Absolute aanrader !!!
Jacintha, 13-8-2014
Hou je van vis en eten van goede kwaliteit en geen toeristenvoer? Ga dan eten bij ApronaythƩ, te herkennen aan de dolfijnen op buitenmuur. anderhalve kilometer richting Rethymnon, goed te lopen, maar Steve brengt je graag met zijn golfkarretje! Verder zijn zwem(surf)schoenen aan te raden om de zee in te lopen, toch net iets comfortabeler dan op blote voeten.
Goverdina, 23-7-2014
huur een auto en ga er op uit. Van bergen tot stranden, alles is er. Klooster Arkadi, Rethymnon en Panormo zijn vlakbij en de moeite waard.

Annemiek, 18-7-2014
Tip: Bezoek Rethymnon en huur een auto.
Niels, 16-7-2014
Vraag de gastheer naar de mogelijkheden in de buurt, hij kan je met van alles helpen!
hoog5946, 15-6-2014
je kunt goedkoop uit eten

berndt, 19-9-2013
hou er rekening mee dat je voor de airco, kluisje en de zonnenbedjes apart moet betalen
M, 31-7-2013

De Mili kloof wandelen, een excursie met de Yellow Train (bij de brug).

Lang niet zo groot als de Samaria kloof, maar wel veel beter te doen in de warmte.

Restaurant Marem; heeft een net wat andere, meer uitgebreidere Griekse kaart dan de andere restaurants. Lekker gegeten, hebben we helaas te laat ontdekt.

fhekkelman, 23-7-2013
Uit eten? Steki voor eenvoudig en eerlijk. Simpele keuken, maar lekker en erg lieve mensen.
Sandra Beuse, 23-7-2013
Wij hebben bij heel veel verschillende gegeten en vonden het overal goed.