Appartement Bella Casita ***

Review geschreven door Henk

niet meer

Henk,
20-6-2017

We komen al 25 jaar naar Griekenland, ontbijt was onder de Griekse maat, als je extra,s wilde b.v een gekookte ei of omelet moest je die bestellen.Wanneer het ontbijt achter de rug was kwamen ze nog eens met het ei.Onze superieur kamer was prima. Bij Bella Casita hangt geen Griekse sfeer, s.avonds veel geluid overlast van uit de bar soms tot .01.30 uur.

Het zwembad is niet bij het appartement maar aan het einde van de straat en is openbaar, het strand is prima en twee bedjes en een parasol is 5 euro.

Kijkend naar de overige recensies vinden wij de cijfers die gegeven worden naar ons inziens overgewaardeerd. wij herkennen ons daar niet in.

Mocht je een vakantie naar Bella Casita willen boeken, neem dan logies.

De Lidl is op zeer korte afstand, de broodjes zijn verser en je bent goedkoper uit.

Overigens komen de producten van het ontbijt van Bella Casita ook bij de Lidl vandaan.Jam,thee enz..

wij hadden half pension geboekt, hiervoor kregen wij diner kaartjes,geen lopend buffet, we kregen de keuze om te dineren bij Bella Casita of bij een Taverne aan de weg. we hebben allebei uitgeprobeerd, vervolgens de gehele vakantie bij de taverne aan de weg gedineerd, deze was prima en er was meer sfeer. Bij Bella Casita moesten we langer dan een uur wachten op het hoofd menu, dus ook hier traag in de bediening.

Er was niet altijd warm water en er syond niet veel druk op de douche.

Voor de rest een prima vakantie gehad

Gereisd met partner in juni 2017