Appartement Bella Casita ***

Review geschreven door Bram

Tweede thuis

Bram,
2-9-2016

Wederom terug geweest naar Steve. Fantastisch onthaal gehad, het voelt net op je thuiskomt. We hebben dit keer rechtstreeks bij Steve geboekt....taxi stond klaar bij de luchthaven. De kamer was prima in orde, deze was luxer dan we vorig jaar hadden. Hij heeft nu ook een restaurant erbij. Het eten is gewoon uitmuntend te noemen. Zwembad is nog hetzelfde als vorig jaar, maar strand gelukkig ook. Steve is ook nog dezelfde persoon, dus service staat bij hem op nummer 1, en dat merk je. Ook in de restaurants eromheen wordt je gelijk herkend, geknuffeld of begroet. Dus in 1 woord wederom Geweldig.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016