Hotel Atrium

Hotel Atrium
8,7

11 tips over Hotel Atrium

anita_wuestenberg, 11-6-2015
We ateneen paar lekkere maaltijden in het restaurant Thalassa, dichtbij het hotel op de weg langs de zee richting Rethymnon.
Pasteels P, 1-10-2014
Zijn de Imbroskloof gaan doen rond de 8 km, heeeel mooi maar let wel op als je met eigen vervoer gaat, er zijn taxi voorzien om U terug naar boven te brengen (een open pick-up en in de laadbak zitten) de drivers zijn gewoon geschift die rijden of dat hun leven ervan af hangt brrrr
albert, 27-5-2014
Ga voor de lunch naar restaurant Thalassa. Aan de boulevard 30 meter links de hoek om. Top eten voor een toppie prijs.

We hebben een aantal aanbieders voor Atrium voor je op een rij gezet:

Kim, 2-10-2013
Een kamer nemen met zwenbadzicht
Annemie Ameel, 6-9-2013
Het strand is 1 straat verwijderd van het hotel, heel fijn! Het zwembad is ook heel relaxed! Je kunt er een auto huren. Dit doe je best via Atrium zelf. Zij kijken voor de beste oplossing. Er is ook een wandelexcursiebureau in Rethymnon stad, door nederlanders uitgebaat, waar je prachtige wandeltochten mee kunt maken, in stukken die je anders nooit zou zien. Dat heet de Happy Walker. Er is ook een toeristentreintje die heel leuke excursies maakt in de buurt. Dit heet de Yellow Train. Aanraders!
Lisa, 27-8-2013
Als je buiten de deur wilt eten is The House of Beer (Takis) erg goed. Ook hier hebben ze glutenvrije pasta en zijn ze bekend met glutenvrij dieet.

Celine de Witte, 27-7-2013
Doe 's avonds nog een drankje aan de bar, dit hebben wij helaas alleen de laatste twee avonden gedaan en daar heb ik nu wel spijt van, want dit was echt heel leuk. Er staat leuke muziek aan en worden zo af en toe gratis (alcoholische en non-alcoholische) shotjes uitgedeeld aan iedereen.
Eddy, 17-10-2012

Rethymnon en de streek er rond vind ik mooier dan Oost Kreta.

De locale excursies zijn zeer verzorgd en veel goedkoper, ook kan men vele plaatsen bezoeken met het openbaar vervoer. Verzorgde bussen met airco.

Op 200m van het hotel langs de promenade is er een heel gezellige cafe (IGOR) met goede muziek.

Laura H, 27-8-2012
Ga niet naar toeristenvallen op het strand. Neem de auto of openbaar vervoer en vertrek richting westen om een verlaten strandje op te zoeken! Spar in de buurt van het hotel, zeer gemakkelijk voor koude dranken aangezien er frigo aanwezig is op de kamer. Neem de trotter mee voor enkele ongelooflijke adres te vinden.Breng zeker een bezoekje aan maroulas dat in de buurt ligt, helemaal bovenaan heb je een gezellig terrasje.
Bobby, 7-6-2012
Auto of scooter huren en de omgeving verkennen. Het meer van Kournos. Chania is een mooie plaats. Veel leuke badplaatsjes in de buurt. Wandelen in een van de vele kloven. Het mooie bergachtige binnenland, waar het heerlijk rustig is.Enz. enz.

We hebben een aantal aanbieders voor Atrium voor je op een rij gezet: