Hotel Atlantis Beachstersterstersterster

9.6Fenomenaal

Griekenland, Kreta, Rethymnon (Platanes)

Vanaf

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

Hotel Atlantis Beach is zo’n hotel dat alleen maar hoge cijfers ontvangt van reviewers. Niet voor niets ontving dit hotel in het verleden een Gouden Zoover Award. Strandliefhebbers zitten hier helemaal goed, want Atlantis Beach Kreta ligt direct aan zee. Zo neem je te allen tijde een verkoelende duik of relax je in de zon. Maar als er één ding is waar dit hotel zich in onderscheidt, dan is dit wel de goede service. Het personeel doet hier net dat beetje extra, waardoor jouw vakantie onvergetelijk wordt.

In Atlantis Beach Kreta kom je op het gebied van eten en drinken niets tekort. De all-inclusive formule is hier volgens jullie namelijk top. Het eten is niet alleen lekker, je hebt ook heel veel keuze. Ilonka schrijft: ‘En sushi, onze dochter heeft iedere dag sushi kunnen eten. Hoe fijn is dat!!’ Hou je juist van de Griekse keuken? Er staan ook lokale gerechten op het menu.

Wanneer je op vakantie naar Griekenland gaat, kom je ongetwijfeld ook voor het strand. Bij Atlantis Beach Kreta zit je goed want dit hotel heeft een eigen stuk strand dat alleen toegankelijk is voor gasten die in dit hotel verblijven. Je wordt zelfs bediend terwijl je ligt te zonnen op een ligbed. Welk verkoelende drankje bestel jij? Vergeet voor je naar het privéstrand gaat geen badlaken op te halen in het hotel. Je kunt het strand ook inruilen voor het zwembad. Verwacht hier alleen geen heel groot zwembad.

Reviewers zijn ook enthousiast over de hotelkamers van Atlantis Beach Kreta. Vier je vakantie met het gezin? Dan kun je een familiekamer boeken. Alle hotelkamers zijn hier erg ruim en hebben goede airconditioning. Verder delen jullie opvallend vaak complimenten uit over de bedden. Deze liggen niet alleen goed, maar zijn ook groot. Hans en Esther vullen nog aan: ‘Niets is teveel gevraagd en elke dag een leuke surprise op je kamer.’

Ligging

Hotel Atlantis Beach ligt direct aan de boulevard. De boulevard is vaak vrij druk, maar dat zorgt juist voor veel gezelligheid. Doe een drankje op een terras of koop een nieuw sieraad als herinnering aan jouw vakantie op Kreta.

Via de boulevard loop je door naar het centrum van Rethymnon. Een wandeling van zo’n 20 minuten die meteen erg leuk is om te maken. Reviewer Maarten ging op de heenweg vaak te voet en pakte op de terugweg een taxi. Vakantiegangers raden aan om ook eens in Rethymnon te eten. Je vindt hier echte Griekse tavernes. Ook cultuurliefhebbers zitten hier goed volgens Joep Muerders: ‘Mooi oud centrum met vele winkeltjes in Rethymnon.’

Ben jij ook enthousiast over dit hotel? Let’s go!

643 reviews over Hotel Atlantis Beach

• 2018
    9Joep Muerders09-11-2018

Verblijf was prima !

Prachtig hotel met goed eten en drinken. Personeel vriendelijk en hulpvaardig. Schone en mooie grote familiekamer gehad. Mooi zwembad en gratis bedjes aan zee met handdoeken. Centrum was een half uur lopen, maar dat was oké. Mooie oud centrum met vele winkeltjes in Rethymnon. Min punt was, dat het vliegveld op Heraklion nog steeds erg verouderd is , waardoor erg druk en lange wachttijden het gevolg was !

Atlantis beach, Manager, 05-02-2019

Thank you so much for your kind review. Hope to see you again soon

Gereisd met partner in september 2018

• 6C tk08-11-2018

Voor ons niet weer

Opzich een heel mooi hotel, mooie locatie aan zee en netjes onderhouden appartementje. Maar wij zouden hier niet weer voor kiezen. Dan niet om het hotel of personeel maar om het eten dat altijd koud was. 1 van ons beiden mag wegens operatie geen koolzuurhoudende dranken drinken. Maar je kon vrij weinig krijgen zonder koolzuur, op water, jus de orange en appelsap na. Er waren wel andere dingen maar daar moest je voor betalen. Wij vonden het bizar dat je wel vanaf 11 uur sochtends je kon volgieten met alcoholische dranken, maar dat voor niet koolzuurhoudende dranken betaald moest worden.

Atlantis beach, Manager, 05-02-2019

Thank you for your review which we find very useful.

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Sandra04-11-2018

Voor ons is het thuiskomen 😃

Prachtig hotel op een toplocatie aan het strand. Schoon en heel gastvrij personeel voor ons inmiddels goede vrienden. Het eten is heerlijk, goed verzorgd en de keuze is reuze. Heerlijk voor relax vakanties maar zeker ook voor een actieve vakantie er is heel veel te doen en te bezichtigen. Na een heerlijke wandeling langs de boulevard kom je in een heel karakteristiek centrum met veel winkels, restaurants en geschiedenis. Kortom de beste vakantie volgens ons en dat al 12 jaar 😊

Atlantis beach, Manager, 14-11-2018

We are so glad you have enjoyed your holiday in our hotel and really hope to see you again soon

• 10André en Mady30-10-2018

Onze 2 de thuis ! Reeds 17 maal geweest.

Iedereen is zo vriendelijk en behulpzaam ! Voor ons is de familie Lagoudakis en personeel een stukje familie geworden. Wij gaan zeker terug !

Atlantis beach, Manager, 14-11-2018

Dear guests. On behalf of Lagoudakis family, the hotel management and all the staff, we would like to thank you for being loyal friends of Atlantis beach hotel All the best to you and your family

• 10Jan24-10-2018

uitstekend hotel.

service is prima. Als je ouder bent, is een losse douche, dus niet in bad, noodzakelijk.

Atlantis beach, Manager, 27-10-2018

Thank you for your review. Your opinion is very important for us. Hope to see you again

• 10Ilonka21-10-2018

Fantastisch.

Een fantastisch hotel. Wij hebben een heel fijn verblijf gehad. Je bent echt welkom in Atlantis Beach het personeel is erg vriendelijk en klantgericht. Wij vonden het eten erg lekker, iedere dag wel iets anders. En sushi, onze dochter heeft iedere dag sushi kunnen eten. Hoe fijn is dat!!! De familie kamer was ook goed, genoeg ruimte en schoon. Ook een pluim voor de schoonmaak. Heerlijk rustig aan het zwembad en fijne ligbedden. Als je naar het strand wil steek je de straat over en daar staat een bedje klaar. Bedankt mensen van Atlantisch Beach * dik verdient.

Atlantis beach, Manager, 25-10-2018

We are very glad you have enjoyed your holiday in our hotel and hope to see you again

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

• 9Vivien15-10-2018

Heerlijk

Een fantastisch hotel. Super vriendelijk personeel. Het weer zat niet mee maar daar kan het hotel natuurlijk niets aan doen. We hebben een andere kamer gevraagd omdat de keukenventilator erg luid klonk in de kamer (vanaf 7 uur ‘s morgens) en het werd meteen geregeld. Heel fijn. Het personeel is erg servicegericht en persoonlijk. De bedden zijn heerlijk en ruim, dat zie je niet vaak zó goed. Het is heel stil ‘s nachts dus slapen gaat prima. Aan alles is gedacht. We komen graag nog eens terug.

Atlantis beach, Manager, 19-10-2018

We are really so glad you have had a good time in Atlantis beach and hope to see you again soon

• 8anoniem13-10-2018

we voelden ons thuis

vrijheid en echtheid van het personeel

Atlantis beach, Manager, 19-10-2018

Thank you for your kind review. Hope to see you again soon

• 10ed07-10-2018

perfect gelegen.

service is erg goed en heel vriendelijk peroneel.

Atlantis beach, Manager, 13-10-2018

Thank you for your kind review. Hope to see you again soon

• 10gilbert28-09-2018

goede wijn behoeft geen krans!

alles messchien de badkamer eens renoveren

Atlantis beach, Manager, 07-10-2018

Thank you so much for your review. Hope to see you again

Gereisd met partner in september 2018

50 tips over Hotel Atlantis Beach

• S.Wolf, 13-07-2019 Rapporteren

Neem waterschoentjes mee. Het is een mooi zandstrand, maar net op de vloedlijn liggen stenen en dat maakt het lastig/pijnlijk om in en uit het water te komen.

• Robert en Imke, 21-05-2014 Rapporteren

Boek kamer aan zwembadzijde.

• fam. schild, 21-05-2014 Rapporteren

wij hebben de eilanden tour gedaan, die de moeite waard was, met goede begeleiding

34 vragen over Hotel Atlantis Beach

• Ron, 16-01-2019 Rapporteren

Avondeten

Is bij het avondeten een lange broek voor heren verplicht ?

• Sanelleke, 29-07-2018 Rapporteren

Ligging kamers

Welke kamers liggen het beste? Zeezicht of zwembadzicht? Zijn er gerenoveerd en niet gerenoveerde kamers?

• Sigrid, 22-01-2018 Rapporteren

Familiekamer

Wie weet of bij de familie kamers een twee aparte slaapruimtes (bv losse slaapkamer en woon/slaapkamer) zijn of is een familiekamer een grote kamer met 4 bedden erin? Wij zijn met onze twee kid ( 6 en 14 jaar) en zouden toch graag de mogelijkheid hebben om de kids apart te slapen te leggen.

Bvd!

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Lactosevrij, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Portier, Post service, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenAfsluitbare garage, Bewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenHiken, Paardrijden
  • Sport & SpelTafeltennis