Hotel Atlantis Beachstersterstersterster

9.6Fenomenaal

Griekenland, Kreta, Rethymnon (Platanes)

Vanaf

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

Hotel Atlantis Beach is zo’n hotel dat alleen maar hoge cijfers ontvangt van reviewers. Niet voor niets ontving dit hotel in het verleden een Gouden Zoover Award. Strandliefhebbers zitten hier helemaal goed, want Atlantis Beach Kreta ligt direct aan zee. Zo neem je te allen tijde een verkoelende duik of relax je in de zon. Maar als er één ding is waar dit hotel zich in onderscheidt, dan is dit wel de goede service. Het personeel doet hier net dat beetje extra, waardoor jouw vakantie onvergetelijk wordt.

In Atlantis Beach Kreta kom je op het gebied van eten en drinken niets tekort. De all-inclusive formule is hier volgens jullie namelijk top. Het eten is niet alleen lekker, je hebt ook heel veel keuze. Ilonka schrijft: ‘En sushi, onze dochter heeft iedere dag sushi kunnen eten. Hoe fijn is dat!!’ Hou je juist van de Griekse keuken? Er staan ook lokale gerechten op het menu.

Wanneer je op vakantie naar Griekenland gaat, kom je ongetwijfeld ook voor het strand. Bij Atlantis Beach Kreta zit je goed want dit hotel heeft een eigen stuk strand dat alleen toegankelijk is voor gasten die in dit hotel verblijven. Je wordt zelfs bediend terwijl je ligt te zonnen op een ligbed. Welk verkoelende drankje bestel jij? Vergeet voor je naar het privéstrand gaat geen badlaken op te halen in het hotel. Je kunt het strand ook inruilen voor het zwembad. Verwacht hier alleen geen heel groot zwembad.

Reviewers zijn ook enthousiast over de hotelkamers van Atlantis Beach Kreta. Vier je vakantie met het gezin? Dan kun je een familiekamer boeken. Alle hotelkamers zijn hier erg ruim en hebben goede airconditioning. Verder delen jullie opvallend vaak complimenten uit over de bedden. Deze liggen niet alleen goed, maar zijn ook groot. Hans en Esther vullen nog aan: ‘Niets is teveel gevraagd en elke dag een leuke surprise op je kamer.’

Ligging

Hotel Atlantis Beach ligt direct aan de boulevard. De boulevard is vaak vrij druk, maar dat zorgt juist voor veel gezelligheid. Doe een drankje op een terras of koop een nieuw sieraad als herinnering aan jouw vakantie op Kreta.

Via de boulevard loop je door naar het centrum van Rethymnon. Een wandeling van zo’n 20 minuten die meteen erg leuk is om te maken. Reviewer Maarten ging op de heenweg vaak te voet en pakte op de terugweg een taxi. Vakantiegangers raden aan om ook eens in Rethymnon te eten. Je vindt hier echte Griekse tavernes. Ook cultuurliefhebbers zitten hier goed volgens Joep Muerders: ‘Mooi oud centrum met vele winkeltjes in Rethymnon.’

Ben jij ook enthousiast over dit hotel? Let’s go!

643 reviews over Hotel Atlantis Beach

• 2019
    9Karina en mark24-06-2019

Geweldig

Het is een geweldig appartement met allemaal lieve mensen, en hadden een geweldige kamer zwembad en zijzeezicht kamer 302, ontbijt erbij geen avond eten,je kunt buiten het appartement ook super goed eten,zeker een aanrader, komen zekers terug

Atlantis beach, Manager, 27-06-2019

It is so nice to read that you enjoyed your holiday in our hotel and you are coming back. Thank you

• 10Debby24-06-2019

Atlantis Beach Hotel is een

heerlijk hotel met geweldige mensen!

Atlantis beach, Manager, 27-06-2019

What a nice review. Thank you so much. This gives us strength to go on

• 10dirk en pauline24-06-2019

in een woord :fantastisch

alles was fantastisch,service,kamer,zwembad,strand en het etenwas top,

Atlantis beach, Manager, 27-06-2019

It is so nice to have a review like that. Thank you so much

• 10marian, vera, kim19-06-2019

geweldige vakantie( gehad

alles goed _ lekker eten, relaxed personeel, leuke sfeer-

Atlantis beach, Manager, 27-06-2019

We are really glad you enjoyed your stay in our hotel and hope to see you again soon

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 10segor17-06-2019

aanrader!

vriendelijk, zeer behulpzaam personeel.

Thank you so much for your kind review. Hope to see you again

• 8Familie Stivaktas12-06-2019

Gewoon goed

Mooi hotel, alles zeer netjes verzorgd. Vriendelijk en gastvrij personeel. Direct aan de boulevard (wel druk) de boulevard oversteken en je zit op het strand. Ook service bij hotel op het strand en je mag gratis zowel op het strand als aan het zwembad blauwe handdoeken bij hotel gebruiken. Het is meer een hotel voor wat oudere gasten, maar onze kinderen hebben het goed naar hun zin gehad. De tocht met de piraten boot is een aanrader voor jonge kinderen. Leuk entertainment aan boord zodat de ouders even rustig kunnen genieten. Eten is redelijk goed, maar mijn man is half Grieks en ik heb een eigen catering bedrijf dus wij hebben vrij hoge ‘maatstaven’.

Atlantis beach, Manager, 17-06-2019

Dear guests Thank you very much for your review which we find very useful Hope to see you again

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

Geboekt bij neckermann

• 8yolanda06-06-2019

goed hotel

vorig jaar om deze tijd was ik ook in dit hotel, echter toen werden we ontvangen met een welkomstdrankje, elke dag verrassing op kamer, fruit mandje en fles wijn, zodat dit behoorlijk tegen viel want deze service was er niet meer. De drank in dit hotel is aan de hoge kant waardoor er s avonds maar een paar mensen in het hotel aan de bar zitten. De meeste zitten zelf op het balkon met eigen drank jammer!!!! verder is alles super .

Atlantis beach, Manager, 08-06-2019

Dear Mrs Yolanda Thank you for your review which is very useful for us What you describe, is the privileges that our repeaters can enjoy in our hotel. So, we suppose, we were not informed correctly if you have visited us again or not. Anyway we apologize and guarantee you will have these privileges next time you visit us Our kindest regards

• 8pipo16-05-2019

Prima hotel, denken 4 sterren,

zeer vriendelijk personeel. Schoonmaak kamer

Atlantis beach, Manager, 21-05-2019

Thank you so much for your kind review. Hope to see you again

• 10Leo Hoekstra13-05-2019

Heel fijn hotel, zeer gastvrij

Enige minpuntje is dat we ondanks het bordje Do not disturb aan de buitenkant van onze kamer toch een schoonmaakster in onze kamer op bezoek kregen, terwijl we nog wilden slapen

Atlantis beach, Manager, 15-05-2019

Thank you for your review which we find very useful. Hope to see you again sometime in the future

• 8RvM13-05-2019

zeezicht was bij ons te zien als je

Vriendelijk personeel, fijne sfeer.

Atlantis beach, Manager, 15-05-2019

Thank you for your kind review. We are very glad you had a good time with us

50 tips over Hotel Atlantis Beach

• S.Wolf, 13-07-2019 Rapporteren

Neem waterschoentjes mee. Het is een mooi zandstrand, maar net op de vloedlijn liggen stenen en dat maakt het lastig/pijnlijk om in en uit het water te komen.

• Robert en Imke, 21-05-2014 Rapporteren

Boek kamer aan zwembadzijde.

• fam. schild, 21-05-2014 Rapporteren

wij hebben de eilanden tour gedaan, die de moeite waard was, met goede begeleiding

34 vragen over Hotel Atlantis Beach

• Ron, 16-01-2019 Rapporteren

Avondeten

Is bij het avondeten een lange broek voor heren verplicht ?

• Sanelleke, 29-07-2018 Rapporteren

Ligging kamers

Welke kamers liggen het beste? Zeezicht of zwembadzicht? Zijn er gerenoveerd en niet gerenoveerde kamers?

• Sigrid, 22-01-2018 Rapporteren

Familiekamer

Wie weet of bij de familie kamers een twee aparte slaapruimtes (bv losse slaapkamer en woon/slaapkamer) zijn of is een familiekamer een grote kamer met 4 bedden erin? Wij zijn met onze twee kid ( 6 en 14 jaar) en zouden toch graag de mogelijkheid hebben om de kids apart te slapen te leggen.

Bvd!

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Lactosevrij, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Portier, Post service, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenAfsluitbare garage, Bewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenHiken, Paardrijden
  • Sport & SpelTafeltennis