50 tips over Hotel Atlantis Beach

• S.Wolf, 13-07-2019 Rapporteren

Neem waterschoentjes mee. Het is een mooi zandstrand, maar net op de vloedlijn liggen stenen en dat maakt het lastig/pijnlijk om in en uit het water te komen.

• Robert en Imke, 21-05-2014 Rapporteren

Boek kamer aan zwembadzijde.

• fam. schild, 21-05-2014 Rapporteren

wij hebben de eilanden tour gedaan, die de moeite waard was, met goede begeleiding

• Jan & Karin, 28-05-2014 Rapporteren

waterschoentjes kamers met zwembadzicht of zeezicht anders kun je weleens erg dicht op je overburen zitten.

• paulenmeggie, 15-10-2013 Rapporteren

Naast het hotel is een goed voorziene supermarkt met ernaast een geldautomaat (ATM), die niet werkt. De dichtsbijzijnde ATM staat bij de ingang van de nieuwe haven, waar op meerdere dagen markt is. Het hotel ligt aan zee met een boulevard ertussen. Wandelen naar de Fortezza (citadel) kan in driekwartier langs de boulevard of je neemt een taxi (€5). Ligstoelen op het strand zijn te huur. Dat voorkomt het "reserveren" met handdoeken, dat tot de "cultuur" van sommige nationaliteiten hoort.

• wischhoff, 26-06-2012 Rapporteren

Auto huren en het eiland verkennen.

• Andre en Mady, 12-07-2014 Rapporteren

Wij hebben de eerste maal in 11 jaar auto gehuurd en is zeer goed meegevallen. Voor herhaling vatbaar.

• lieloverdijk, 30-05-2012 Rapporteren

kijk op deze site : www.alana-restaurant.gr , super goed restaurant! Probeer de Stifado met aardappelpuree en de rode huiswijn Cabernet fles 13 euro....

• avds, 19-08-2013 Rapporteren

De zeezichtkamer kan ik iedereen aanraden. In de kamer heb je geen last van het geluid van de straat (door het gezoem van de airco) terwijl je vanaf je balkon wel veel te bekijken hebt. Op twintig minuten lopen (wel even klimmen) van het hotel bevindt zich het Biotomoi nature park. Het park is niet bijzonder maar het uitzicht is fantastisch. Receptie Atlantis Beach kwam met deze tip.

• Joop , 05-08-2013 Rapporteren

De Yellow Train, leuke betaalbare uitstapjes en komen je bij het hotel afhalen en terugbrengen. Supermarkt naast hotel, geldautomaat ook. Rethymno is leuk, centrum redelijke afstand.

• Peter, 14-08-2013 Rapporteren

Yellow Train. Supermarkt naast hotel. Rethymno

• Johan Verhoeven, 03-07-2013 Rapporteren

vind je het bed te hard vraag dan naar een zacht top matrasje.

• Henry Verharen, 02-08-2013 Rapporteren

Eten aan het haventje bij Knossos is een echte Griekse beleving.

• Fam. Mulders, 07-05-2013 Rapporteren

wandelen naar (oude)centrum in klein halfuurtje.

• post, 06-05-2013 Rapporteren

Onderzoek het prijsverschil tussen ontbijt -halfpension. Het diner is prima. Wij konden dit niet via D-reizen regelen, wat wij vreemd vonden. Een auto huren via de hostess is iets duurder maar ook geen gezeur. (Hertz) Voor 3 euro krijg je via de receptie je de gehele vakantie iedere dag schone handdoeken voor het strand of zwembad.

• fvanderkamp, 10-06-2013 Rapporteren

Ga ook eens eten in het oude centrum, slenter door de smalle zijstraatjes, daar zitten veel super romantische restaurantjes met een schitterende binnentuin. Aan de boulevard kun je ook prima eten, maar voor de afwisseling is zo'n pitoresk restaurant met binnentuin ook echt aan te bevelen.

• Linda, 11-08-2012 Rapporteren

Ga op zoek naar een leuk eethuisje in de smalle straatjes! Soms heel verrassend! Ga ook zeker een keer naar Chania! & bekijk het prachtige eiland! Zeker de moeite waard!

• hans van Mourik, 24-10-2012 Rapporteren

de boulebard aflopen, totaal wel 10 km kan netjes via de stoep gedaan worden. grote supermarkt en pin naast hotel. uurtje rijden naar Imbroskloof ( entree maar 2 euro) 8 km lang, is niet zwaar.

• r.nicolai, 04-10-2013 Rapporteren

Een zeezichtkamer is wel heel erg fijn.

• Ton, 06-06-2013 Rapporteren

Ga niet direct in op de aanbiedingen van je hostess voor excursies. Voor veel minder geld kun je prima terecht bij diverse bureaus langs de boulevard. Ook veel aanbod voor verhuur van auto's, eveneens veel goedkoper. Restaurant Manolis (eigenaar is man met de grote snor!) kunnen we aanraden, ligt in oostelijke richting vanuit Atlantis Beach. Goed eten en een leuke sfeer.

• Ria en Frits, 02-10-2012 Rapporteren

RESTAURANT ALANA heel goed en de excursies boeken bij KLAROSTRAVEL. Kantoor zit op de straat naar het centrum. Veel goedkoper als bij de reisleiding en goede service.

• Melchior, 26-05-2013 Rapporteren

Ga zeker een keer langs de oude haven eten, niet goedkoop (niveau NL) maar erg smakelijk en goed verzorgt, bv bij restaurant Maria. Maar veel restaurants langs de boulevard zijn van goede kwaliteit, dus keuze genoeg.

• D. Kouwenhoven, 02-09-2012 Rapporteren

Probeer de witte wijnen uit de streek, en wees verrast. Huur een auto via het hotel. Is alll in en geen gezeur over schade of andere narigheid kost misschien een paar euro meer, maar daarvoor regelen zij alles. Zelfs als je een andere wilt of eea bij het hotel laat staan. Top! Ga naar Chania, de oude stad. Mooie straatjes en leuke winkeltjes. Je kunt naar Knossos, het opgegraven paleis, maar is eigenlijk een beetje een tegenvaller. Met de boot naar de caves alleen bij een rustige zee.

• frank keulen, 26-08-2012 Rapporteren

De quad tour is aan te raden. Zo krijg je een goede indruk van het mooie binnenland van Kreta. (deze is te boeken 3 huizen naast het hotel, aan de linker kant in de richting van het stadje)

• Hilma Nijman, 19-10-2012 Rapporteren

Zeker een aanrader.Elke week is er een griekse avond met muziek en dans. Je kunt een avond wijn proeven. In het hoogseizoen zal er meer georganiseerd worden.

• Fabiana Zwanenberg, 17-08-2012 Rapporteren

Aanbeveling, een dagje duiken. Ook onder water is er veel te zien.

• eric_claeyssens1, 07-08-2012 Rapporteren

Je kan van hieruit eigenlijk overal heen, let wel de afstanden zijn niiet megaver maar wel door de bergen en daar zitten ferme jaapen tussen. Autoverhuur op elke hoek en er zijn er meer dan genoeg. In elke infobrochure vind je genoeg info,er is zoveel te zien op Kreta maar wil je echter iets meer weten dan toch beter eens een begeleide trip.

• Wendela, 28-07-2012 Rapporteren

Eten: Symposium, Castello, Melody Garden en in hotel zelf Minder: vliegen met Arker Fly, op heen en terug reis tussenlanding. Op heenreis koffer verdwenen heeft 4 dagen geduurd. Voor ons geen Arker Fly meer.

• Rob-Tineke, 16-07-2012 Rapporteren

Huur een auto, of ga eens eten in de kleine straatjes van Rethymon.

• C. Evers, 01-07-2012 Rapporteren

Kamers aan de boulevard zeer gehorig.

• José, 19-06-2012 Rapporteren

Rethymnon biedt allerlei leuke winkeltjes, als je de toeristenwinkeltjes voorbij bent. De '1 euro winkels' zijn een leuke bron voor snuisterijen / vakantiekadootjes!

• M. Koolen, 03-06-2012 Rapporteren

Huur een fiets! Ga een dag wandelen in de bergen met de Happy Walker.

• HHo, 09-06-2012 Rapporteren

Extra handboeken voor de duur van je verblijf voor 4 euro Taxi van Rethynom naar hotel of andersom 5 euro

• Liel, 30-05-2012 Rapporteren

Restaurant Alana ( www.alana-restaurant.gr)

• vermeulen, 01-06-2012 Rapporteren

Loop het stadje uit en direct bevindt je je tussen de olijfboomgaarden en andere exotische verrassingen. Je kan in deze omgeving heerlijk wandelen en als je een auto/scooter huurt kan je helemaal genieten van het prachtige eiland.

• soetaert dirk, 03-05-2012 Rapporteren

een pluspunt is dat het dicht bij rethymnoligt ( een kwartier stappen ongeveer ) en daarom is de locatie wel ok ... het hotel ligt niet in the middle of nowhere dus als je er nog eens uit wilt is dat zeker een pluspunt , wij zijn geweest eind april dus nog niet zo druk , wel al heel lekker weer , rond de 26 graden .

• nikky85, 25-07-2012 Rapporteren

Neem een taxi naar het centrum!!

• Sonja, 07-08-2012 Rapporteren

We hebben heerlijk gegeten in het oude centrum bij Melody's Garden. Ook bij Ousies superlekker gegeten.

We hebben onze excursies geboekt bij Nature & Adventure,ligt aan de weg richting het centrum. Erg gelachen om en met gids Manolis. Hij maakt onderweg veel foto's en filmjpjes en die kun je dan 's avonds (of andere keer) gratis op je usb stick zetten. Heel leuk, want nu hebben we veel foto's van ons samen. Wij hebben de st. antonius kloof en "2 villages" gedaan.

• Sjaak van Leeuwen, 28-10-2014 Rapporteren

Een bezoek aan het historische Chania is aan te bevelen.

• Marianne, 22-05-2016 Rapporteren

huur een auto en rij dwars door de bergen naar de zuidkust richting Plakias. Ontzettend de moeite waard

• Sake, 28-08-2016 Rapporteren

vanuit het hotel is het ongeveer 20 minuten lopen naar het Centrum en kom je langs allemaal leuke winkels/restaurants of je kunt over de boulevard lopen.Met de Taxi is het maar 5 euro

• M Sanders, 25-06-2015 Rapporteren

Veel eethuisjes in de omgeving. Rethymon is een erg leuk stadje

• Karin Minkhorst, 20-10-2014 Rapporteren

Ik zou echt de kamer met zeezicht adviseren, zo fantastisch om wakker te worden balkon deur open doen en te genieten van de zee!

• hugo.depaepe, 26-04-2015 Rapporteren

Tip:ga 's middags lokaal eten!Bvb Lemontreegarden.

• Ellen schreuder, 18-06-2015 Rapporteren

Eten bij Pagona's place, super lekker, gezellig en goedkoop

• Huur een auto voor een paar dagen. Mooie ritten door het binnenland.

• Rika spierings, 22-05-2015 Rapporteren

Wij zaten in kamer 320 en hadden een bubbelbad in de slaapkamer, helemal geweldig, maar als je slecht ter been bent dan niet, want er is geen douche

• Fam. vd Voet, 19-10-2014 Rapporteren

Vraag met kinderen naar de familiekamer.

• M&M, 10-06-2015 Rapporteren

De kamer met zeezicht was erg mooi

• paulenmeggie, 26-10-2017 Rapporteren

Neem de Hop-on, Hop-off dubbeldekkerbus (centrum-plein) met open bovenkant en bezoek vooral het Chromonastirimuseum op het hoogste punt en de Milykloof (watervallen, bijzondere planten en vele ruines van watermolens), gebruik daar de lunch in het kleine restaurant en (met goede wandelschoenen) loop door de kloof terug naar Rethymnon. Maar je kunt ook weer terug omhoog de bus weer oppikken (komt elk uur weer langs).