34 vragen over Hotel Atlantis Beach

• Ron, 16-01-2019 Rapporteren

Avondeten

Is bij het avondeten een lange broek voor heren verplicht ?

• Sanelleke, 29-07-2018 Rapporteren

Ligging kamers

Welke kamers liggen het beste? Zeezicht of zwembadzicht? Zijn er gerenoveerd en niet gerenoveerde kamers?

• Sigrid, 22-01-2018 Rapporteren

Familiekamer

Wie weet of bij de familie kamers een twee aparte slaapruimtes (bv losse slaapkamer en woon/slaapkamer) zijn of is een familiekamer een grote kamer met 4 bedden erin? Wij zijn met onze twee kid ( 6 en 14 jaar) en zouden toch graag de mogelijkheid hebben om de kids apart te slapen te leggen.

Bvd!

• Y. Werner, 19-01-2017 Rapporteren

Privacy

Als je een kamer beneden hebt is er dan wel privacy als je buiten zit? En als je de zeezicht kamer hebt lopen er dan ook mensen vlak langs jouw terras? Is het nou wel of niet verstandig om halfpension bij te boeken?

paulenmeggie, 26-10-2017

Privacy van kamer beneden is geen probleem. Bij Zeezichtkamers kunnen geen mensen langs je terras lopen. Wij hebben altijd halfpension, omdat we dan de lunch elke dag weer ergens anders, in de stad of onderweg kunnen nuttigen. Maar ook aan het zwembad kun je een heerlijke lunch gebruiken.

• Laura, 16-08-2016 Rapporteren

kinderanimatie

Is er in dit hotel kinderanimatie?

Finanda, 17-08-2016

Nee dit hotel heeft geen animatie.

• Silvia, 07-08-2016 Rapporteren

handdoekservice.

Is er ook handdoekservice bij het zwembad aanwezig?

Finanda, 08-08-2016

Voor een eenmalig bedrag van ik meen 3 euro per persoon, kan je gedurende je gehele verblijf iedere dag een schoon badlaken halen bij de receptie. Deze handdoek kan je gebruiken aan het strand of bij het zwembad.

• Peter, 09-07-2016 Rapporteren

Strandbar

Is er een strandbar aanwezig of moet je je drinken bij het hotel gaan halen?

Finanda, 21-07-2016

Er is een bar pal naast het zwembad (poolbar) en er is een bar aan de voorkant van het hotel. Het personeel van de bar aan de voorkant bediend ook op het strand. Dus in principe hoef je geen vin te verroeren.

Peter, 21-07-2016

Ok dat is super, bedankt voor de reactie.

• H.Trom, 05-04-2016 Rapporteren

Ontbijt

Is het mogelijk om buiten, bv op een terras, te ontbijten?

Finanda, 14-04-2016

Jazeker. Atlantis Beach heeft een groot buitenterras aan de voorkant met veel plaatsen (zo'n beetje het enige hotel langs de boulevard met zo'n ruim buitenterras), waarbij het bijna altijd lukt een plaatsje buiten aangewezen te krijgen. Heerlijk ontbijten en/of dineren met uitzicht op zee. Echt een pluspunt van dit mooie hotel.

• Nnaatthhaalliiee, 23-08-2015 Rapporteren

roze strand

ik las bij een foto over een roze strand. kan mij iemand vertellen waar/tot welke afstand dit strand ligt ten opzichte van het hotel? het lijkt mij erg mooi/apart om dit te zien. alvast bedankt, Nathalie

Finanda, 27-08-2015

Dat roze strand zou wel eens Elafonisi kunnen zijn. In het uiterste Zuid Westen van het eiland. Wij zijn er zelf al een paar keer geweest. Je moet een huurauto hebben om er te komen (of deze moet als excursie te boeken zijn, dat weet ik niet) en het is ook een flinke tocht. Reken op 2,5 uur enkele reis. Maar het is wel een prachtige tocht. Wij hadden geen probleem met de lange rit, onderweg een keer stoppen voor een drankje of een hapje en daar een paar uur genieten van het strand. Aanrader.

• Stephanie95, 27-05-2015 Rapporteren

strandbedden

wanneer reserveer je een strand bed? als je daar bent of van tevoren?

Finanda, 30-05-2015

Je hoeft geen bedden te reserveren. Er zijn er meer dan genoeg. Bij het strand kosten ze 7 euro per dag voor 2 bedden en een parasol. Bij het zwembad zijn de bedjes gratis.