Appartement Ariadni Bio

8.2Fantastisch

Griekenland, Kreta, Rethymnon (Platanes)

Op vakantie geweest naar Ariadni Bio?

8.2Fantastisch

• 8.3Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

6 reviews over Appartement Ariadni Bio

• 9benno wittebrood27-05-2008

Ik ben er nu 2 keer geweest. Zeer mooi hotel met uistekend eten, goede voorzieningen en zwembad. De stad is ook echt de moeite waard, oudheid, griekse sfeer in de kleine straatjes en veel terrassen langs de zeer labge boulevard. Prijzen zijn in iedergeval in het voorjaar goedkoop (blikje fris 0,50ct, biertje 0,70). Het strand is erg mooi en redelijk schoon. Ik ben er alleen in het voorjaar geweest (dan moet je ook op kreta zijn, alles in bloei, 27 graden) dus over het hoogseizoen kan ik niet oordelen. Het hotel zal fantastisch blijven lijkt me, ik ga er zeker mog eens een keer terug. Echt een aanrader dit hotel en stadje. Benno

Gereisd met familie in juni 2007

• 7j alkemade05-08-2007

heel veel overboekingen.we moesten naar een andere kamer.reisorganisatie was ook niet al te best we kregen geen informatie mee we moesten met een taxi allemaal heel vaag

Gereisd met partner in juli 2007

• 7Paul24-09-2006

De ontvangst viel erg tegen. Wij kwamen om 00.30u.aan het hotel was overboekt en werden gedwongen om in de kelder te slapen in een kamertje met een bovenlicht dat niet open kon.In de loop van de volgende dag was onze kamer gereed en als compensatie gratis airco en kluisje.Wel onder enige dwang een formulier moeten ondertekenen dat we afzien van verdere stappen hierover.Daarna een prima vakantie gehad, personeel is erg vriendelijk en bekwaam het restaurant uitstekend. Tot slot het management krijgt een 2- omdat zij niet weet hoeveel kamers Bio heeft.

• 9fam. Rooijmans09-09-2006

erg fijne vakantie gehad.mooi appartement.elke dag schoonmaak en verschoning.goede service,ook voor ons stond een koud buffet klaar i.v.m late aankomst en we konden heel vroeg ontbijten i.v.m. vroege terug vlucht.allemaal geregeld door de receptie.super!heerlijk dicht bij het strand en boulevard.geen geluidsoverlast.erg vriendelijk personeel.alleen 2 nadelen,reserveren van ligbedjes en teveel nederlanders ;-)wij vonden het eten een beetje eentonig. aanrader is om een keer te gaan eten bij de belg.wij gaan hier zeker nog eens terug!!

• 9Danielle03-09-2006

wij hebben een supervakantie gehad. we werden ontzettend vriendelijk ontvangen bij aankomst (om 00.30 uur) en op de kamer stond een uitgebreide koude schotel voor ons klaar, omdat we het avondeten hadden gemist, dat is ook niet overal dat daaraan gedacht wordt. Verder ligt het complex kortbij het strand en het centrum, terwijl je er toch geen last van hebt. Het personeel was heel vriendelijk en enthousiast. Onze dochter was gevallen op haar hoofd en er werd meteen actie ondernomen; hulp geven, ambulance bellen,het personeel was bezorgd en vroegen iedere dag of het allemaal goed met haar ging. we hebben zelfs 2 taarten gekregen, omdat ze het zo erg vonden wat er was gebeurd! het is heel erg leuk voor kinderen; animatie, speeltuin, zwembad. Verder was het eten ook heel lekker en gevarieerd, voor ieder wat wils. Kortom een heel fijn complex!

• 8Patrick van Mun18-08-2006

Wij zijn alweer voor het vierde jaar op rij in het Bio geweest. We hebben familie wonen in Rethymnon en bezoeken daarom minimaal 1 keer per jaar het Bio. Het hotel is nog maar enkele jaren oud en alles is dus nog netjes en vrijwel nieuw. Het eten is in buffetvorm en zeer gevarieerd. Verwacht geen superrestaurant met talloze buffetten, maar er is keus genoeg. Ook bij het ontbijt kom je niets tekort. De kamers bestaan uit studio's of meer-kamerappartementen. Deze worden iedere dag schoongemaakt en handdoeken worden ook iedere dag verschoond. Het eten op de Griekse avond is echt super. Er is een speeltuintje voor de kleintjes. Meerdere avonden per week is er animatie, maar dat stelt niet zoveel voor. Als je niet aan het zwembad wilt liggen, ben je 1 straat verwijderd van het befaamde zandstrand van Rethymnon. Zo zou ik nog heel lang door kunnen gaan. Kortom; kom allemaal een keer naar het Ariadni Bio en kijk zelf!!!

Gereisd met familie in mei 2006

Appartement Ariadni Bio info