Géén boekingskosten

GriekenlandKretaRethymnon (Platanes)

8FantastischScore uit 6 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

6 Reviews over Archipelagos

• 10Mw. Tichelaar21-05-2019

Fantastisch verblijf.

Zeer gastvrij en vriendelijk personeel. Men doet alles, om het verblijf voor de gasten zo fijn mogelijk te maken. Moderne ingerichte en schone kamers. Mooi uitzicht vanaf de balkons. Prima ontbijt. Op loop afstand van het busstation en ook naar het oude gedeelte van Rethymnon is goed te lopen.

• 8Reiziger23-10-2018

Zonnig vakantievieren

Archipelagos is een fijn en net hotel dat volop gemoderniseerd wordt. Waar je vriendelijk ontvangen wordt en het personeel erop gesteld is je van dienst te zijn om je een fijne vakantie te bezorgen. Dat begint met de nette en dagelijks schoongemaakte kamer, het uitzicht, het gevarieerde smakelijke ontbijtbuffet, het strand voor de deur en op loopafstand (of 5 minuten met de bus) de oude stad met zijn winkeltjes en tavernes. Het hotel doet niet aan opsmuk en heeft een mooi zonneterras met zwembad, bar en ligstoelen. Het hotel is tegen de berg op gebouwd: dus veel trappen en een lift in 3 etappes.! Het was heerlijk en afwisselend vakantie vieren!

• 9Augustinus en Antonia30-08-2018

Heerlijk vakantieadres.

Een goed en mooi hotel, met zeeeeer behulpzaam professioneel personeel. Een lekker goed ontbijt met keuze uit ter plekke gemaakte gerechten en uitzicht op zee, waar je later op de dag ook kunt gaan zwemmen. Een heerlijk zwembad waar wij ook s avonds voor het slapen gaan nog wel eens een duik namen. Bij het zwembad was een bar aanwezig waar een drankje of een hapje op bestelling werd gemaakt. De oude stad op loopafstand, heerlijk om in de nauwe straatje rond te lopen, wat te eten of te drinken. Prima plek om te zijn.

• 6Ingrid28-08-2018

Prima

Prima appartement, aardige mensen. Let alleen wel op, de touroperator bied 3 kamer appartementen aan maar die hebben ze niet!

• 7Shirley en gert02-06-2006

Wij zijn hier geweest in juli 2001.Ligt een eind van het centrum, maar dat vonden wij niet zo erg.Wel ligt het ver van het reguliere strand.Het strandje wat er tegen over ligt stelt niets voor!Maria kunnen we ons herrineren als een vrolijke en vriendelijke dame!Alleen maar lof over haar.Inderdaad veel studenten, luidruchtige zweden die 's nachts op het dakterras met stoelen schuiven en dronken zijn.Kamers waren wel netjes.

• 8Jan de Haas23-12-2004

Wij zijn hier geweest toen het hotel pas gebouwd was. Vriendelijke gastheer/vrouw. Zijn daarna nog 3 jaar achtereen geweest. Je kon toen wel zien dat het onderhoud niet meer je van het was maar het was nog steeds een gezellige plaats om je vakantie door te brengen. Nu kan ik het in geen gids meer terug vinden. Het is nu 4 jaar geleden dat ik op Creta was maar ik wil graag nog een keer terug naar dit Hotel.

Appartement Archipelagos info

• InternetBeschikbaar
  • TweepersoonsbedBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)

Maaltijden