Tijdelijk €25 aanbetaling

• 9Ruimte

Villa info

• Sportfaciliteiten
Meer villa info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

3 Reviews over Anta

• 9niewold24-05-2011

schitterend!

wij kwamen aan in het donker de oprijlaan doodlopend tot aan de villa met het grote zwembad prachtig verlicht. de villa van binnen lijkt op een klein museum heel gezellig met twee ruime slaapkamers met goed werkende airco. de badkamer met ligbad/douche: er is niet genoeg warm water om bad te vullen. keuken met oven en voldoende keukengerei. het grote zwembad is geweldig!!! af te sluiten voor kleine kinderen. gezellig zitje, barbecue en dakterras. met kleine auto hoef je echt niet achteruit te rijden van de oprijlaan je kan best keren. centrale ligging, leuk toeren in de omgeving, lange zandstranden,veel toeristische winkeltjes.

• 10Yvonne15-08-2010

Wauw!!!

Wauw, meer kan ik bijna niet zeggen. Bij aankomst twijfelden we een beetje of dit wel allemaal van ons was. Het huis is ruim en schoon. Heerlijk die airco in de slaapkamers en in de woonkamer. Het zwembad is fantastisch en wordt heel goed schoon gehouden. Ik was kleinere zwembadjes gewend, maar hier kan je in het diepe gedeelte echt niet staan, dus je kan een duik nemen. De oprit is wel wat spannend, want je moet in je achteruit weer naar beneden, maar iedereen die een beetje kan rijden, kan dit ook zonder problemen. Een heerlijk terras met grote tafel en 6 stoelen, ruimte zat dus. Voor mensen die met kinderen komen is het handig om te weten dat het zwembad met een hek afgezonderd is van het huis, is wel zo fijn en veilig. In het donker was het wel even zoeken, maar ook dat is allemaal gelukt. Je zit niet in een toeristisch gedeelte, dus voor meer drukte kun je makkelijk de auto pakken en erop uit gaan. Al met al een fantastische vakantie gehad, zeker voor herhaling vatbaar!

• 9Bert16-08-2009

Heerlijke vakantie in ruim huis met eigen zwembad

In augustus 2009 met 5 personen in Villa Anta geweest. De wegbewijzering naar het plaatsje Asteri en de villa was niet goed aangegeven, maar wij konden de villa makkelijk vinden (google maps). De oprit naar de villa is aardig stijl omhoog met een paar bochten en omdat je bij de villa de auto niet kunt draaien, mag je deze in zijn achteruit ook weer terugrijden. De villa is heel ruim, sfeervol en voorzien van veel gemakken, o.a. airco. Je kunt heerlijk buiten zitten bij de villa en ook ’s avonds zaten wij gezellig buiten (wel muggen). Het grote pluspunt is wel het heerlijke eigen zwembad. Dit werd heel goed onderhouden. De villa zelf werd 2x per week schoongemaakt en het linnengoed en de handdoeken vervangen.
    De onderhoudsman onderhield de contacten (hij sprak een beetje engels) en was zeer behulpzaam. De omgeving is niet zo mooi als elders op Kreta. Wel was er veel vertier aan de oude weg naar en in Rethymnon zelf. Makkelijk met de auto te bereiken. Kortom heerlijke vakantie.

Villa Anta info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Villa anta