Appartement Anna

143 reviews over Appartement Anna in het Nederlands

Hele fijne vakantie

Sandra
21-8-2016

Kleinschalig, ontspannen sfeer, zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren. De zee heerlijk dichtbij op een rustig stukje strand. Fijn zwembad, misschien wat klein, met name de ruimte er om heen. Maar wij vonden het eigenlijk prima. Appartement prima, goede schoonmaak. Balkon wel wat aan de kleine kant, maar voor ons niet storend. Wij vonden het leuk dat je een beetje tussen de Griekse mensen in zat. Niet alleen maar appartementen met toeristen in het dorpje. Op loopafstand diverse restaurantjes in Missiria en nog veel meer langs de boulevard.

Enige minpuntje: wij vonden de bedden niet zo lekker liggen, hard en je voelde de veren. Maar dit is natuurlijk heel persoonlijk.

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad en komen zeker nog eens terug.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

Geweldig

Anne-Marie Overgoor
16-8-2016

Wij zijn afgelopen vrijdag terug gekomen uit Kreta appartement Anna. Wij hebben een geweldige vakantie gehad. Stratos en Maria doen alles om het de gasten naar de zin te maken. Door de kleinschaligheid en alleen maar Nederlandse gasten heb je snel contact met elkaar. Wil je geen contact is dat ook prima. Het appartement is eenvoudig maar goed. De appartementen worden erg goed schoongemaakt. Wij gaan nooit 2 keer naar dezelfde accommodatie maar naar Anna gaan wij beslist nog een keer terug.

R. Mulder
15-8-2016

Het appartementencomplex ligt op een geweldige locatie. Vlak bij het strand maar ook de stad Rethymnon is goed te doen. Eigenaren Stratos en Maria zijn het toonbeeld van gastvrijheid en gezelligheid. Met alle aanwezige gasten super avonden gehad. Ook de eigenaren zorgen wederom voor die heerlijke sfeer. Wij gaan nooit twee keer naar dezelfde locatie maar ons gevoel is zo goed dat we hier in de toekomst weleens vanaf kunnen gaan wijken. Een echte aanrader!!!!

Gereisd Met partner in augustus 2016

Geweldig

Jouke en Sietske
25-6-2016

Prima appartement. Goed ingericht met o.a een heel goed bed. Prima schoonmaak. Eigenaren doen alles om het je naar de zin te maken. Wij kwamen na vertraging om bijna half twee in de nacht aan, maar de eigenaar Stratos stond te wachten en maakte nog wat te eten klaar. Geweldig. Eigenlijk geen minpunten wat ons betreft. Zwembad is klein, maar strand en zee zijn op 50 meter.

Gereisd Met partner in juni 2016

Nel
10-6-2016

De appartementen zijn zeer schoon

Het Balkon is wat aan de kleine kant

Gereisd Met vrienden in mei 2016

Goede bestemming met gastvrije ontvangst.

Zeer tevreden gast
31-1-2016

Wel: schoon, ruim appartement. Vlak bij zee. Zeer gastvrije eigenaren. Niet: klein balkon zonder uitzicht (niet alle balkons)

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

fantastische vakantie !

Jouke de Vries
5-9-2015

Heel nette en ruime appartementen met goed meubilair. Schoonmaak was ook prima! Verder heel gastvrije eigenaren die werkelijk alles voor je willen regelen. Als er al een minpuntje te bedenken is dan is dat de grootte van het zwembad. Helaas zijn er geen mogelijkheden om dit groter te maken.

maar nogmaals:wij hebben hier een geweldige vakantie beleefd! Een aanrader dit appartementencomplex!

Gereisd Met vrienden in juli 2015

Wat een heerlijke plek

bob.driessen
23-8-2015

Er is al veel geschreven over dit complex en de familie die het runt het is allemaal waar, lees hieronder wat men er van vindt en het klopt. Strand is vlakbij met ligbedjes en parasol voor weinig, de kamers zijn prima en van alles voorzien, is er iets niet vraag Maria. Er wordt goed schoongehouden etc etc. De service van de familie is fantastisch. In de buurt winkeltjes , bakker supermarkt en een paar prima restaurants, loop je iets verder dan heb je al het begin van de boulevard met nog meer restaurants. Alles goed voor een weekje vermaak, maar huur vooral een auto om de omgeving te verkennen ook de moete waar. Touroperator dagtripjes zijn niet goedkoop, maar die naar Gramvousa was toch echt wel de moeite waard, prachtig eiland mooie strand en blauw water. Ook het Kournas meer met de waterfietsen is heerlijk.

wij komen terug

joop tegels
3-7-2015

geweldig, ondanks de moeilijke omstandigheden. Stratos blijft optimistisch. Petje af

Gereisd Met partner in mei 2015

het was weer fantastisch

tinie &fred
7-10-2014

Wat een gastvrijheid en warmte krijg je van de Fam. Wij waren voor de 2e keer daar en gaan zeker weer terug Fam Papaioannou hartstikke bedankt voor de meer dan goede verzorging

Gereisd Met partner in september 2014

• Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, TV

• Op het terreinTuin
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Anna in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Anna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.