Appartement Anna

143 reviews over Appartement Anna in het Nederlands

Heerlijk bij komen

John en Anita
26-7-2017

De locatie ligt goed tussen al dat drukte. Lekker achter de hoofdstraat. Ga je van de hoofdgebouw links af zit je 200m van het strand. Supermarkt en bakker ligt op 5 min lopen en grote supermarkt A.B. ligt 10min verder. Voor heerlijke cappuccino en latte's op hoek bij georges. De excursies met touroperator is te duur beter zelf regelen. Voor lekkere hamburger en pizza kan je bij Italic corner. De eigenaren Stratos en Maria zijn heel gastvrij. Voor ons is het de eerste keer naar dit app. Wat betreft over gastvrijheid de andere recensies klopt het wel behalve over de geluidsoverlast. Niets van gemerkt. We zijn 2 weken gebleven en ontzettend naar onze zin gehad. De service kreeg je waar voor je geld elke dag schoongemaakt de bedden opgemaakt. Al met al een goede locatie en leuke appartement en 2 geweldige eigenaren. Bedankt voor alles en misschien tot de volgende keer. Jàssas en Yàmas bij de volgende Raki

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Leuke plek

E.oevermans
26-7-2017

Vriendelijke eigenaar mooie appartementen goede bedden,veel restaurants in de omgeving

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Fantastisch!!

A & J
2-7-2017

Wij verbleven 2 weken in een studio van “Anna” appartments, super!! De eigenaren Stratos en Maria zijn zo ontzettend vriendelijk, behulpzaam en vrolijk voor iedere gast. Je ploft met plezier nog even op het terras voor een drankje en vooral voor de gezelligheid die door de eigenaren wordt gecreëerd. Schoonmaak is perfect, compliment aan Neli en Sophia!! Dit was onze vijfde keer,we komen zeker terug.

A & J.

Gereisd Met partner in juni 2017

Voelt als thuiskomen! Gastvrij familiebedrijf!

Mattie en Nori
19-6-2017

De eigenaren Stratos en Maria zijn super vriendelijk en spreken goed engels (en zij verstaan je ook redelijk goed in het Nederlands!) Het is een zeer gastvrij familiebedrijf. Hun (schoon)ouders zijn de oorspronkelijke eigenaren Nikos en Maria. Ook zij werken allebei nog steeds met ongekende Griekse passie in Anna Hotel Appartments. Elke dag is de familie zelf aanwezig om het hun gasten zo goed mogelijk naar hun zin te maken. Zijn behandelen hun gasten het liefst als "hun familie"! Op het terras buiten of binnen in de lounche kun je een ontbijt bestellen, of gewoon iets komen drinken. Als je persoonlijke wensen of vragen of klachten hebt, kun je altijd bij hen terecht. Appartement ligt op 50 meter van zee. In een soort voorstadje van Rethymno. Met de bus, taxi of fiets ben je binnen 15 minuten in Rethymno. Lopend is het een heerlijke wandeling van 40 minuten over het strand of langs de boulevard. Kortom alles is hier aanwezig voor een heerlijke vakantie!

Gereisd Met partner in mei 2017

Heerlijke vakantie genoten, voor herhaling vatbaar

T Fennema
15-6-2017

Ons appartement was voorzien van nieuw meubilair met nieuwe boxspings en werd elke dag schoon gemaakt, Niets was de eigenaar te veel om het je naar de zin te maken. s'avonds is het erg gezellig bij het hoofdgebouw waar men elkaar treffen kan, als men dat wil. Waar naast je bestelde drankje de eigenaar regelmatig even de raki komt bijschenken .en mede door zijn aanwezigheid de sfeer altijd optimaal is. Kortom een fantastisch kleinschalig en gezellig complex

Gereisd Met partner in juni 2017

Geen 2e keer, in 3 kamerappartement Nummer 103

Anna
3-6-2017

Gastvrije eigenaars, totdat je een klacht hebt, dan wordt de benadering anders. 1e keer in Kreta, en 3 kamerappartement geboekt, zonder uitzicht, grenzend aan buiten terras, tot 1.00 u geluidsoverlast.overige appartementen zijn voor de vaste gasten, als alternatief voor dezelfde prijs op 2e dag 2 kamerappartement , 3 meter van terras af aangeboden gekregen, dit was geen optie .Helaas doet touroperator ook niets met de klacht. Omgeving wel mooi.

Gereisd Met vrienden in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

dubbel

Nel
31-12-2016

het verblijf was teleurstellend, geen privacy , kleine balkons en veel te warm

Gereisd Met partner in september 2016

Prima verblijf, nette/schone appartementen/studio.

A.
11-12-2016

Hartelijke ontvangst door de eigenaren. Studio in app. B. was prima, alles compleet. Rustige buurt, dichtbij strand. Fijne service met ligbedden/parasol op strand (wel tegen betaling). Zwembad (bij app. A.)niet groot, maar goed vertoeven op een ligbed. Wij hebben het als een prettig verblijf ervaren.

Niet voor herhaling.

T.v.Doorm
9-9-2016

Schoon ruim appartement. Appartement met mini balkon aan zwembad, totaal geen privacy,tot 1uur snachts gasten aan zwembad.Bij vraag naar ander hoger gelegen appartement,antwoord van eigenaar doen jullie de deur maar dicht.Ook touroperator deed niets met onze klacht.

Geweldig wat een aardige eigenaren

Jos Nijboer
1-9-2016

Alles was goed , we zaten in appartement B en hadden een studio , zag er mooi en schoon uit, we werden gastvrij ontvangen door Maria .niets was hun te veel.

Appartement info

• Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, TV

• Op het terreinTuin
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Anna in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Anna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.