Appartement Anna

9.2Fenomenaal

Griekenland, Kreta, Rethymnon (Platanes)

9.2Fenomenaal

• 9.2Hoeveelheid ruimte

Appartement Info

Meer appartementinfo

152 reviews over Appartement Anna

• 10Mierbier24-07-2014

Heerlijke plek

Licht, schoon, rustig gelegen en vlak bij het strand. Afhankelijk of je in Anna A of B zit, A kijkt uit op het zwembad als je aan de voorkant zit, en aan de achterkant op de binnenplaats. Bij Anna B heb je een tuinkant en een straat kant. Zo gastvrij ben ik nog nooit ergens ontvangen, hier doen ze er alles aan om je een onvergetelijk vakantie te bezorgen en ja dat is zeker gelukt.

• 9René en Monique12-08-2009

Fantastisch!

Wij zijn net terug van een fantastische 10-daagse vakantie bij Anna Apartments. Wat een onthaal en wat een verzorging, we werden echt in de watten gelegd door zowel Nicos en zijn vrouw Maria als hun zoon Stratos en Maria. Ze doen er echt alles aan om het je naar de zin te maken. De kans is zeer groot dat ook wij ooit terugkeren! De accomodatie is ruim, netjes en schoon, het zwembad is niet overdreven groot maar heerlijk wanneer je na een dagje strand, wat een meter of 60 verderop ligt, nog even lekker wilt afkoelen. Het ontbijt is prima en voldoende. De stad is zowel lopend als met de taxi te bereiken voor hooguit 6 euro. De stad is erg leuk met een mooi oud centrum waar de straatjes nog pittoresk zijn met prachtige geveltjes.

• 9jack en Loes10-05-2007

wij gaan nu voor de15e keer naar app Anna ,maria en nikos zijn fantastische mensen je wordt op alle wenken bediend en niets is te veel wat je ook vraagt niets is teveel,het is elk jaar voor ons weer thuiskomen,het strand is dichtbij de bedjes zijn op strand en het is er heerlijk vertoeven,we gaan nu weer heen een heel fijn vooruitzicht het is vooral sävonds bij volle maan mooi als de schildpadden hun eieren begraven in het zand dat hoort ook bij de natuur van Kreta wij vinden het ook geweldig omdat we in de loop der jaren veel vrienden hebben gemaakt met de griekse bevolking dit was onze reactie wat betreft app.Anna en Kreta

• 9Henk van der Meeren30-10-2006

Vele jaren ben ik op vakantie geweest bij Nikos en Maria.De eerste keer was dat in 1990.Hier ben je echt te gast. Deze mensen doen alles wat in hun vermogen ligt om het de gasten naar hun zin te maken.Het strand is vlakbij en het is een echt zandstrand heel breed en bijzonder rustig.Alleen uitkijken met de soms wilde zee.Hier kom ik beslist nog voor de twaalfde keer.

• 8Huig en Carolina van der Plas21-08-2006

Wij zijn hier van 13-8 t/m 20-8 2006 geweest. Maria en Nikos zijn de eigenaren en het zijn hartelijke mensen. Ze staan de hele dag voor je klaar. Het appartementencomplex bestaat uit A en B. Wij zaten in B en hadden goede bedden. De mensen die in A zaten hadden geen goede bedden. De ligging is vlakbij het strand. De 1ste meter in de zee zijn kiezels daarna gewoon zand. Dus neem je waterschoenen mee! Je kan bedjes huren op het strand, 2 bedjes en een parasol kosten 4 euro. Je kan in de buurt goedkoop eten. Als je bij Sissi gaat eten, kan je al voor 20 E samen eten. Je moet daar niet van de kaart eten, maar naar binnen lopen en uit de bakken kiezen. Het leuke hiervan is dat je tussen de echte Grieken zit te eten. En daar kan je echt van genieten! De obers zetten de hele tafel vol en ruimen pas af als ze weg zijn. Kortom het was een leuke vakantie, wij gaan zeker nog een keer terug!

• 9freddy brenda en quinty11-07-2005

Sinds 1998 komen wij zéker 1 keer per jaar bij Nikos en Maria. Meestal in juni en september. We zijn donderdag weer teruggekomen uit 'Anna'. Zoals altijd weer een geweldige vakantie gehad. Dit complex is zéér aan te bevelen voor mensen die niet van n drukke omgeving houden, maar wel van gezelligheid/strand op 100 m afstand en een geweldige omgeving! Vooral richting zuidkust is geweldig met de auto!! We komen volgend jaar zéker terug.

• 8Roy & Simone Oonk15-06-2005

Wijj zijn in 1992 bij Nikos en Maria geweeest, wat een fijn lieve en hartelijke mensen. Het kan zijn dat het appartement niet echt geschikt is voor mensen die van stappen en feesten houden. Het is en lekker rustig gezellig appartement. Nu na 13 jaar gaan we nog een keer, dat moest er gewoon van komen omdat we de eerste keer zo'n geweldig leuke en ontspannen vacantie was. Niet alles was even perfect maar men doet er wel alles aan om het zo perfect mogelijk te maken. 4 augustus 2004 gaan we voor de tweede keer. Ik hoop dat Nikos en Maria er weer zijn, we waren bang dat ze qua leeftijd niet meer in het appartement aanwezig waren. Het zou ook mooi zijn dat we weer een prachige tocht maken naar de binnenlanden van Kreta. waar we destijd ook een gezellige avond hebben gehad. Als er meer mensen rond die tijd die kant op gaan mail me even lijkt me leuk om ervaringen uit te wisselen.

• 8Maarten Hooghof14-12-2004

Ben er in '98 geweest maar het was toen super. Nikos kan soms "stug" zijn, maar hij stond altijd klaar! Zeker de trip naar z'n geboortedorp was fantastisch!

• 9M. Leijgraaf10-12-2004

Wij zijn 4 keer bij Nikos en Maria geweest. Superlieve mensen! Ik heb vorig jaar nog een kerstkaartje van hen gehad! Was alweer 3,5 jaar geleden dat wij er geweest waren. Ik geef Nikos groot gelijk dat hij een aantal regels heeft. Hij krijgt zoveel verschillende mensen in het appartement, je kunt niet rekening houden met de wensen van iedereen. Het is dat het financieel niet kan, maar anders zou ik er elk jaar wel 3 keer naar toe gaan. Op mijn aanraden zijn familieleden ook daar geweest, die vonden het allemaal even fantastisch. Ik kom er helemaal tot rust, het is vooral geschikt voor mensen die graag wat rust willen hebben, niet middenin de drukte willen zitten. Die kun je opzoeken als je dat wilt, ver is het niet met taxi of fiets. Mensen met kleine kids hebben het daar helemaal goed. De zee is vlakbij en het is daar vrij vlak. Ik kan het iedereen aanraden. Echt top!!!

• 8Vero17-06-2004

Heb hier in 1999 prima vakantie gehad. Ben toen met mijn ouders meegegaan naar hen. Mijn moeder moest naar het ziekenhuis, maar ze wist zelf wel wat ze had, dus werden in dat ziekenhuis niet op de juiste manier geholpen, dus aan Maria uitgelegd, zij heeft de apotheek gebeld en toen konden we de medicijnen direct ophalen!! Prima voor elkaar! Maar ik denk dat je er beter in het voorseizoen kunt zijn en niet in het hoogseizoen!

8 tips over Appartement Anna

• bert.vdlisdonk, 15-06-2014

Goede restaurants in de buurt: 1+1, Egli. Ook leuk BBQ op de camping in de buurt. (Ned eigenaar). Ook Rethimno is erg leuk met een leuke haven en winkels. De oude haven is het leukst maar de mannen die de klanten binnen moeten lokken zijn verschrikkelijk opdringerig.

• G Feenstra & Y Huissen, 09-10-2013

Acropolis is een taverne op een paar honderd meter van Anna, aardige lieve mensen en heerlijk eten! ! 1+1 is ook oké en Manolis Place( Manolis drinkt bij elke tafel wel 3 raki,s en hij heeft wel 30 tafels!) aan de boulevard moet je zeker een keer bezocht hebben! Maar ga nooit eten bij de BLAUWE STOELTJES!!!

• Soenita, 15-08-2013

Het is goedkoper als je zelf je trips plant mbv Stratos, auto huren of bv pizza bestellen. Reizen met openbaar vervoer gaat prima, bus stopt waar je wilt als je vriendelijk vraagt. Bv enkele reis Rethymnon naar Heraklion is 7,60 p.p., duurt ca 1u. Er zijn meer kloven dan Imbros of Samaria te bewandelen, bv de San Antonio (niet zo gemakkelijk te doen als de folder zegt..) Fishingtrip is af te raden bij te hoge golven.

8 vragen over Appartement Anna

• Ruud, 23-01-2015

Auto huren.

Wie heeft ervaringen met een autoverhuurbedrijf op loopafstand?

• Esther, 12-01-2015

Kinderen 12-14 jaar

Is er voor kinderen van 12-14 jaar wat te doen? Ik las dat er ern tafeltennistafel is. Is er ook n pouletafel?

• weber, 12-01-2015

centrum rethyminon

Is het te lopen naar het oude centrum?

Appartement info

• Aantal personenMeer dan 12