Appartement Anna

12 reviews over Appartement Anna in het Nederlands

Geen 2e keer, in 3 kamerappartement Nummer 103

Anna
3-6-2017

Gastvrije eigenaars, totdat je een klacht hebt, dan wordt de benadering anders. 1e keer in Kreta, en 3 kamerappartement geboekt, zonder uitzicht, grenzend aan buiten terras, tot 1.00 u geluidsoverlast.overige appartementen zijn voor de vaste gasten, als alternatief voor dezelfde prijs op 2e dag 2 kamerappartement , 3 meter van terras af aangeboden gekregen, dit was geen optie .Helaas doet touroperator ook niets met de klacht. Omgeving wel mooi.

Gereisd Met vrienden in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nel
10-6-2016

De appartementen zijn zeer schoon

Het Balkon is wat aan de kleine kant

Gereisd Met vrienden in mei 2016

fantastische vakantie !

Jouke de Vries
5-9-2015

Heel nette en ruime appartementen met goed meubilair. Schoonmaak was ook prima! Verder heel gastvrije eigenaren die werkelijk alles voor je willen regelen. Als er al een minpuntje te bedenken is dan is dat de grootte van het zwembad. Helaas zijn er geen mogelijkheden om dit groter te maken.

maar nogmaals:wij hebben hier een geweldige vakantie beleefd! Een aanrader dit appartementencomplex!

Gereisd Met vrienden in juli 2015

Echt vakantiegevoel!

Willem
6-10-2014

Alweer voor de derde keer te gast. Buitengewone ontvangst en verzorging. Alles voor de gasten is hun Motto. Afgelopen winter veel gemoderniseerd en opgeknapt. Heerlijk rustig en schoon. Strand en het centrum van Rethymno is dichtbij. Diverse leuke restaurantjes op loopafstand.

Gereisd Met vrienden in Mon Sep 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

in 1 woord geweldig

ligtenberg
23-8-2011

wij hebben erg genoten van deze vakantie, we voelden ons gelijk thuis, wat een lieve mensen maria nikos stratos en maria, niks was teveel het is een hechte familie die samen met alle gasten er iets moois van maakt, het appartement is ruim 3 kamer hadden wij met z,n 4, super 2 balkons , auto gehuurd via stratos heel goed te doen en niet duur heerlijk ontbijt voor 5,00 euro echt goed, bedankt

Gereisd Met vrienden in augustus 2011

wat een fantastisch appartement

m.ligtenberg
23-8-2011

wat hebben we genoten, vanaf de 1e dag , wat een lieve mensen stratos, maria en maria en nikos ze doen er alles aan om je een fantastische vakantie te geven echt waar voor je geld, zo behulpzaam en vriendelijk we hebben ons er zeer goed thuisgevoeld, heerlijk ontbijt voor maar 5,00 euro en veel raki gehad en tussendoor van maria allerlei griekse producten uit eigen tuin heerlijk, is dicht bij de zee eigen bedjes en parasols, auto gehuurd is wel aan te raden via stratos gedaan was perfect, en gratis wifi, restaurants in de buurt hele goede o.a. egli, goed en goedkoop, dichtbij de boulevard naar rethymnon kun je lopend naar toe prachtig, of met taxi voor 6 euro en maria belt en binnen 5 minuten staat er een voor de deur , het was voor ons zeer geslaagd, zeker voor herhaling vatbaar .groeten aan stratos en maria en nikos en maria bedankt voor de fijne tijd voor appartement 110.

Gereisd Met vrienden in augustus 2011

geweldig

"de dames" Harriet en Linda
11-7-2011

Wij sluiten ons helemaal aan bij Pauline. Wij waren in dezelfde week en nee, je hoeft er niet bij te gaan zitten. Alles kan en mag. Het complex is schoon en van alle gemakken voorzien. Stratos en maria zijn geweldige gastvrije mensen die alles doen om het je naar de zin te maken, kortom, een echt aanrader!!

Niet nog eens

LM
6-7-2011

Teveel borrelende Hollanders op het terras van de eigenaar, zowel eind van de middag als 's avonds tot 2 uur 's nachts. Niet erg prettig als je daar niet aan mee doet en je balkon aan dat terras grenst. Werd wel erg goed schoongehouden, dagelijks.

nooit meer!!

Ria
4-7-2011

Groot terras aan de voorkant met veel drinkende en pratende gasten tot 02.00 uur. Daar moet je van houden! Wij niet, dus hadden overlast!

Geweldig!

J.Kapel
18-9-2009

Net terug van een heerlijke vakantie. De veel geroemde gastvrijheid is helemaal waar gemaakt! Maria heeft een onuitwisbare indruk op ons gemaakt met haar (volgens ons tenminste...) zeer gemeende gastvrijheid. Ook Stratos was erg vriendelijk en niet de beroerste om elke avond een taxi te bestellen. Wij zaten in een drie kamer app. die ruim van opzet zijn. Handdoeken wissel zowat elke dag en de bedden netjes opgemaakt... Balkon was voor drie personen een beeje krap maar dat kon de pret niet drukken! Het dichtbijgelegen strand was niets voor ons maar een kleine 10 min verder lopen op het strand richting de boulevard met iets meer actie is zeker te doen.

Gereisd Met vrienden in augustus 2009

Appartement info