Appartement Anna

8 reviews over Appartement Anna in het Nederlands

Hele fijne vakantie

Sandra
21-8-2016

Kleinschalig, ontspannen sfeer, zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren. De zee heerlijk dichtbij op een rustig stukje strand. Fijn zwembad, misschien wat klein, met name de ruimte er om heen. Maar wij vonden het eigenlijk prima. Appartement prima, goede schoonmaak. Balkon wel wat aan de kleine kant, maar voor ons niet storend. Wij vonden het leuk dat je een beetje tussen de Griekse mensen in zat. Niet alleen maar appartementen met toeristen in het dorpje. Op loopafstand diverse restaurantjes in Missiria en nog veel meer langs de boulevard.

Enige minpuntje: wij vonden de bedden niet zo lekker liggen, hard en je voelde de veren. Maar dit is natuurlijk heel persoonlijk.

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad en komen zeker nog eens terug.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

Beautiful place and worth while visiting!

Soenita Goerdayal
15-8-2013

Hier wordt je zeer vriendelijk ontvangen door gastheer Stratos, zn vrouw Maria verzorgt 't ontbijt en z'n ouders Nikos en Maria helpen mee en zijn altijd in voor een praatje. Iedere dag wordt er schoongemaakt, zwembad is erg schoon en over het algemeen is het geheel erg netjes. In de avond is het gezellig vertoeven met de andere gasten, waarbij gastheer Stratos de drankjes verzorgt en men de ervaringen van de dag uitwisseld. Stratos geeft graag tips over uitstapjes en vertelt je verhalen over Griekenland. Ze zijn trouwens gek op Hollandse stroopwafels! Bijna 100m verder ligt het strand waar je tegen een kleine prijs strandbedden en parasol bij Stratos kunt huren. Winkels, restaurants en boulevard zijn vlak in de buurt, evenals een goede slager en bakkerij. De locatie ligt wat van de hoofdweg af en je koffers worden daarom opgehaald door vader Nikos met de auto, de binnenweg is nl. te smal voor de bus.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2013

Gastvrij, een echte aanrader!!

Michael Lokerse
5-10-2012

Wij hebben genoten van ons verblijf in dit appartemtencomplex. Wij hadden een 3-kamerappartement in het hoofdcomplex (Anna A). Deze kamer was ruim en wordt iedere dag (muv zondag) goed schoon gemaakt. Wel is de inrichting gedateerd maar goed onderhouden.

De eigenaar Stratos en zijn vrouw Maria doen echt hun best om je vakantie te laten slagen. Hun gastvrijheid zullen wij niet snel vergeten en dit appartement en de locatie heeft onze aanbeveling.

Voor kindvriendelijkheid hebben wij een 7 gegeven. Tijdens ons verblijf was er voor ons dochtertje van net 3 weinig te doen. Ze heeft zich wel prima vermaakt maar wij kunnen ons voorstellen dat voor iets oudere kinderen in september er te weinig te doen is. Voor de kleintjes is echter deze accommodatie door zijn familiale en rustige omgeving een aanrader.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Sep 21 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voor herhaling vatbaar

Fam. Nuchelmans
7-10-2009

Wij zijn hier in 2007 twee weken geweest met onze 3 kinderen van 7, 8 en 12. We hebben het alle 5 reuze naar ons zin gehad. Nikos en Maria en ook hun zoon Stratos zijn ontzettend aardig en doen alles om het iedereen naar de zin te maken. Prima appartement met voldoende ruimte, alleen de matrassen waren wat hard. Ligt net buiten de grote drukte. Mooi strand op loopafstand. Centrum van Rethymnon is te lopen maar met taxi is het ook goed te doen. In Rethymnon zijn veel winkeltjes en restaurantjes, voor elk wat wils. Als wij nog eens naar Kreta gaan, gaan we zeker terug naar Appartementen Anna!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2007

TOOOOOP!!!

Paul
8-6-2009

supergezellige vakantie gehad, prima service door Nikos, Maria, Maria en Stratos, enorm klantvriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2009

anna we komen zeker terug

gerrit veld
6-4-2009

we waren begin september 2008 en konden elke dag zwemmen in zee bij het zwembad is smiddags geen zon de keuken spullen is niets daarom elke dag uit eten b.v. bij restaurant klimataria heel erg lekker en ze hebben zelfs een kinderspeelkamer we gaan zeker nog een keer

Gereisd Met jonge kinderen in september 2008

zeer goed.

F. Hollander
11-1-2009

Stratos en Maria (zoon en schoondochter) hebben Anna overgenomen. E.e.a. word nog geregiseerd door vader en moeder, dit leverd soms problemen op, maar hier is Stratos druk mee bezig.Appartement was zeer goed, ruim en behalve een kort douchegordijn niets aan te merken. Rustige omgeving, weinig te doen voor kids maar, Stratos zorgt voor de nieuwste films met ondertilteling. Met "klachten"naar Stratos gegaan en alles was binnen no-time geregeld. Zwemmen in zee was niet altijd mogelijk bij het appartement maar elders op het eiland was genoeg water om te zwemmen. Auto gehuurd en bijna het eiland bekeken (prima wegen) Super vakantie gehad. Geweldige eigenaar(s) die hun best deden om het alle klanten naar de zin te maken.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2009
2008

Super vriendelijke mensen; zéér gastvrij

brenda brouwer
29-12-2008

Accomodatie is net buiten t gezellige centrum; met de taxi ben je zó in Rethymnon. Eigenaar is heel vriendelijk; t is een familie-bedrijf, met geweldige service. Wij komen al jaren met veel plezier bij Nikos en Maria, en nu bij hun zoon en schoondochter. Een echte aanrader.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, TV

• Op het terreinTuin
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Anna in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Anna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.