Appartement Anna

Appartement Anna
9,2

24 reviews over Appartement Anna in het Nederlands

2008

mensen die altijd voor hun gasten klaarstaan

Fred&tinie Budel
17-11-2008

wij zijn in september in Anna te gast geweest,het was er geweldig. wij zijn echte Griekenland gangers al jaren maar de vriendelijkheid en de service van de familie is iets wat wij nog niet zo vaak hebben meegemaakt . De vaste gasten hebben niks te veel gezegd. in Mei gaan we weer genieten .

Fred&Tinie

in oktober geen zon bij zwembad na 15:00

jans
18-10-2008

was echt einde zomer, de gastheer en vrouw waren toe aan vakantie, ze waren erg aan het opletten wat wij allemaal deden. Na 15:00 geen zon meer bij het zwembad en dat is jammer. Weer in oktober is wisselvallig dus voor alleen de zon gaan, niet doen! Verder leuk plaatsje wel veel stenen op strand.

Gereisd Familie in oktober 2008

fam. app. met een zeer goede sfeer

m. brand
7-9-2008

in dit app. ben je meer dan welkom deze mensen staan dag en nacht voor je klaar en creeren een gezellige sfeer. wij hebben een fantastische vakantie gehad mede door de vriendelijk van deze mensen en het lag lekker dicht bij zee omringt door taloze gezellige restaurantjes !

prima appartement

Rob Els Kelly Laura Henk
1-9-2008

Appartement Anna is ons heel goed bevallen.Na een een weeek een schoon bed,om de dag schone handdoeken en werd er schoongemaakt. Een keurig app. Vriendelijke eigenaren,je kon alles aan hun vragen!!!!! Dat het in een woonwijk ligt, en dat er voor de kinderen niets te doen is,staat aangegeven in de reisgids en touristiek!!! Prijs en kwaliteit klopt gewoon!!! Beter informeren is misschien een optie!!! Omgeving gezellig,en je kunt er goed eten.En dat van de zee, ja, daar kan niemand wat aan doen!!!!Kortom, wij hebben het er heel erg naar ons zin gehad.

helemaal goed

van Peer-Urbanus
1-9-2008

De accomodatie is eenvoudig maar verzorgd. De sfeer was super en heel gezellig, hele zorgzame familie. Het strand lekker dichtbij alleen veel troep. Het dorp Missiria is nogal stoffig en rommelig. Wioj hebben het prima naar onze zin gehad en gaan vast weer een keer naar Anna.

Gereisd Familie in Fri Aug 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Top!

Annelies Zopfi
30-8-2008

Mijn zus en ik zijn in mei 2008 op vakantie geweest in Rethymnon, appartement Anna. Het verbaast me zoveel negatieve reacties te lezen. De prijs kwaliteit verhouding is namelijk ERG goed. Ik denk dat die mensen graag op 5 sterren niveau zitten voor een lage prijs, en dat gaat nou eenmaal niet. Wij zaten in Anna B en hebben het prima gehad! Het appartement was keurig schoon; er werd zelfs iedere dag gedweild. Het weer in mei was prima. 's Avonds wat fris, maar da's normaal. De zee was rustig en we hebben een week lang iedere dag aan het strand kunnen liggen met 30 graden. Heerlijk! De mensen die de afstand naar het centrum te groot vonden, hebben zich van te voren niet goed voorbereid. Dat staat namelijk overal beschreven! En als je daar op voorbereid bent, dan valt het allemaal reuze mee. Nikos, Maria en Stratos zijn hartstikke aardig. Niets was te veel en alles kon. Als je om schone handdoeken vroeg, dan had je ze binnen het uur. Kortom: een geweldige vakantie in een topappartement!

Gereisd Familie in mei 2008

Prima vakantie!

Trudy van Eikeren
16-8-2008

Wij zaten 3 weken in appartement Anna A en hebben het prima naar onze zin gehad. Uiteraard is niet alles perfect (keukeninrichting, slechte douche), maar dat hadden we ook niet verwacht. Dat de zee ruw is kun je de eigenaren van het appartement niet verwijten, dat is de natuur! Bijna elke dag werd het appartement schoongemaakt, om de dag schone lakens en handdoeken. Wij hadden een ruim 3-kamer appartement aan de achterkant, inderdaad geen mooi uitzicht maar wel veel privacy. Eigenaar Stratos en zijn vrouw Maria doen er alles aan om het hun gasten naar de zin te maken en ook de ouders van Stratos dragen daarbij hun steentje bij. Kreta is een prachtig eiland en vanuit het appartement kun je vele kanten op. Een auto huren is zeker aan te bevelen om het eiland goed te bekijken. Als je naar Rethymnon gaat kun je het best een taxi nemen (5 - 6 euro) of lopen (45 minuten). Al met al voor ons een prima keuze geweest.

overschat

Ron Marie josé bronwyn
13-8-2008

Appartement anna is een beetje overschat vind ik. De rustige ligging het mooie uitzicht gold niet voor ons. Wij zatten in anna b aan de straatkant.Veel overlast 's nachts van een flink aantal honden en de plaatselijke bevolking die als roekeloze door de straat rijden. Wij hadden een studio met erg weinig opberg ruimte. De badkamer was aan vervanging toe en het schoonmaken liet echt te wensen over. Ook wij hebben in 15 dagen 1 keer schone lakens gehad. Wij zijn al erg vaak in Griekenland op vakantie geweest en weten heus wel dat het niet is zo als thuis. De eigenaren zijn erg vriendelijk en behulpzaam maar omdat wij in aana b zaten zagen we ze weinig. De haven van Rethymnon is erg overschat ga liever na Chania dat is echt de moeite waard.

Gereisd Familie in augustus 2008

tegenvaller

Fam. Smit
13-8-2008

na alle positieve reacties vonden wij het appartement tegenvallen. Het bed van mijn dochter was zo hard,dat ze twee weken lang op een luchtbed heeft geslapen. Het balkon was erg klein en het uitzicht was waardeloos. We keken tegen een muur aan. Het personeel was wel aardig en de ligging was ook goed. Het is niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd Familie in Wed Aug 13 2008 12:04:44 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

niet voor ons

Marcelle
10-8-2008

Van de drie weken vakantie konden we maar 4 maal de zee in omdat de rest van de tijd de zee te wild was(rode vlag)Als je een strandvakantie boekt met twee kids is dat niet leuk. Volgens de bevolking was dit normaal voor de tijd van het jaar. Strand was vies en het werd ook niet opgeruimd.De eigenaren van het appartement waren verschrikkelijk aardig. Het appartement was wel ok maar van lakens verschonen hadden ze nooit gehoord. Na twee weken heb ik zelf alles van het bed getrokken en in een hoek gegooit als stille hint. Toen pas kregen we schone lakens. de vakantie was fijn door het mooie weer mar we komen hier niet meer terug.

Gereisd Familie in Sun Aug 10 2008 15:33:47 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, TV

• Op het terreinTuin
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Anna in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Anna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.