Appartement Anna

60 reviews over Appartement Anna in het Nederlands

Zorgeloos genieten

Lowie van Gend
8-7-2019

Bij Stratos en Maria is het heerlijk genieten. Alles wordt voor je geregeld en de appartementen zijn top.

We gaan volgend jaar weer 200%perfect

John de bruin
27-9-2018

Echt net of je bij familie op vakantie ben alles is hier top Stratos, Maria.,nikos en oma (speedy conzales) top vakantie hier ga je opnieuw naar toe

Gereisd Met partner in september 2018

Ruim appartement bij een gastvrij echtpaar

Rita
2-9-2017

Een erg hartelijk echtpaar staat dag en nacht voor je klaar. Het appartement ligt in een rustige straat, het strand is 150 meter. Tijdens het verblijf mag je gratis gebruik maken van ligbedden die klaar staan op het strand en een parasol. Om de hoek begint de boulevard met heel veel gezellige restaurantjes en cocktailbars. Het is gezellig lopen, de 3 km naar Rethymnon. Een prachtige bestemming die centraal gelegen is om alle bezienswaardigheden te bezoeken. De bus stopt op 5 minuten loopafstand.

Geweldig locatie met vriendelijke eigenaren!

Ingrid
29-7-2017

Kleinschalig,eenvoudig met een geweldige ligging en erg vriendelijke eigenaar/eigenares.

Gereisd Met partner in juli 2017

Fantastisch!!

A & J
2-7-2017

Wij verbleven 2 weken in een studio van “Anna” appartments, super!! De eigenaren Stratos en Maria zijn zo ontzettend vriendelijk, behulpzaam en vrolijk voor iedere gast. Je ploft met plezier nog even op het terras voor een drankje en vooral voor de gezelligheid die door de eigenaren wordt gecreëerd. Schoonmaak is perfect, compliment aan Neli en Sophia!! Dit was onze vijfde keer,we komen zeker terug.

A & J.

Gereisd Met partner in juni 2017

Voelt als thuiskomen! Gastvrij familiebedrijf!

Mattie en Nori
19-6-2017

De eigenaren Stratos en Maria zijn super vriendelijk en spreken goed engels (en zij verstaan je ook redelijk goed in het Nederlands!) Het is een zeer gastvrij familiebedrijf. Hun (schoon)ouders zijn de oorspronkelijke eigenaren Nikos en Maria. Ook zij werken allebei nog steeds met ongekende Griekse passie in Anna Hotel Appartments. Elke dag is de familie zelf aanwezig om het hun gasten zo goed mogelijk naar hun zin te maken. Zijn behandelen hun gasten het liefst als "hun familie"! Op het terras buiten of binnen in de lounche kun je een ontbijt bestellen, of gewoon iets komen drinken. Als je persoonlijke wensen of vragen of klachten hebt, kun je altijd bij hen terecht. Appartement ligt op 50 meter van zee. In een soort voorstadje van Rethymno. Met de bus, taxi of fiets ben je binnen 15 minuten in Rethymno. Lopend is het een heerlijke wandeling van 40 minuten over het strand of langs de boulevard. Kortom alles is hier aanwezig voor een heerlijke vakantie!

Gereisd Met partner in mei 2017

Heerlijke vakantie genoten, voor herhaling vatbaar

T Fennema
15-6-2017

Ons appartement was voorzien van nieuw meubilair met nieuwe boxspings en werd elke dag schoon gemaakt, Niets was de eigenaar te veel om het je naar de zin te maken. s'avonds is het erg gezellig bij het hoofdgebouw waar men elkaar treffen kan, als men dat wil. Waar naast je bestelde drankje de eigenaar regelmatig even de raki komt bijschenken .en mede door zijn aanwezigheid de sfeer altijd optimaal is. Kortom een fantastisch kleinschalig en gezellig complex

Gereisd Met partner in juni 2017

dubbel

Nel
31-12-2016

het verblijf was teleurstellend, geen privacy , kleine balkons en veel te warm

Gereisd Met partner in september 2016

Prima verblijf, nette/schone appartementen/studio.

A.
11-12-2016

Hartelijke ontvangst door de eigenaren. Studio in app. B. was prima, alles compleet. Rustige buurt, dichtbij strand. Fijne service met ligbedden/parasol op strand (wel tegen betaling). Zwembad (bij app. A.)niet groot, maar goed vertoeven op een ligbed. Wij hebben het als een prettig verblijf ervaren.

Niet voor herhaling.

T.v.Doorm
9-9-2016

Schoon ruim appartement. Appartement met mini balkon aan zwembad, totaal geen privacy,tot 1uur snachts gasten aan zwembad.Bij vraag naar ander hoger gelegen appartement,antwoord van eigenaar doen jullie de deur maar dicht.Ook touroperator deed niets met onze klacht.

Appartement info

• Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, TV

• Op het terreinTuin
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Anna in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Anna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.