8 vragen over Appartement Anna

• Ruud, 23-01-2015

Auto huren.

Wie heeft ervaringen met een autoverhuurbedrijf op loopafstand?

• Esther, 12-01-2015

Kinderen 12-14 jaar

Is er voor kinderen van 12-14 jaar wat te doen? Ik las dat er ern tafeltennistafel is. Is er ook n pouletafel?

• weber, 12-01-2015

centrum rethyminon

Is het te lopen naar het oude centrum?

• Rick, 04-08-2014

Wie weet het adres - straatnaam etc. van dit adres

Wil graag weten hoelang de busreis is vanaf Heraklion en hoe laat je 's avonds aankomt. We vliegen vanaf 15.30 uur Rotterdam. Als de busreis er langer over doet dan 1,5 uur willen we en taxi nemen,

Theo de Groot, 22-08-2014

1.15 hr max>>goed tedoen dus

• Johnny , 21-07-2014

Badkamer

Ik heb geboekt naar dit appartementencomplex en lees gelukkig alleen maar positieve verhalen . Alleen over de badkamers lees ik niets ,.. Moet ik hopelijk dan er ook vanuit gaan dat ook die schoon en netjes zijn ? .Hopelijk kan iemand mij dat vertellen .

Mierbier, 24-07-2014

De badkamers zijn zeker schoon en netjes, zorg ervoor dat je het douchegordijn goed in de douchebak hangt dan blijft alles goed droog.

Jeroen & Jannie, 01-08-2014

Schoner dan dit wordt het niet, elke dag met uitzondering van zondag wordt er schoongemaakt, uiteraard ook de badkamer.

• W, 22-06-2014

Hallo, Weet er toevallig iemand of er wifi aanwezig is in het appartementen complex?

Wendy, 23-06-2014

Bedankt voor de reactie!!

ej_nieuborg13, 23-06-2014

Ja er is gratis WiFi bij het hoofdgebouw

• iggi, 24-02-2013

Hoe duur is het om strandbedjes te huren

Wij zitten te twijfelen tussen appartement Bio of appartement Anna. Wij hebben al een keer eerder meegemaakt dat er nog veel bijkomende kosten bij komen, zoals airco, koelkast, strandbedjes... Weet iemand hoeveel je voor een strandbed moet betalen, en of je ook korting krijgt via het hotel/appartement? Gr, Ingrid.

Krista, 29-07-2013

1,30 per dag. Bij ons werd de bedden uiteindelijk niet op de eind rekening geplaatst. Airco kost overal wat. 4 euro per dag. Wij kregen korting met onze sunweb kaart.

• Anja van Kesteren, 16-02-2012

Rolstoelvriendelijk

Wie kan mij zeggen of het app.gebouw rolstoelvriendelijk is? Wij willen met onze 2 dochters met een verstandelijke en lichamelijke beperking naar Anna! Is dit haalbaar??? Alvast bedankt voor de moeite!!! Groet Anja (doopnaam Anna....haha)

Marjan, 27-02-2013

Hallo Ingrid, hier wat antwoorden op je vragen. Het strand ligt ongeveer 200-300 meter lopen van Anna. De strandbedjes staan op elkaar gestapeld en met een cijferslot vast gezet. Deze staan op het strand. De strandbedjes kosten ongeveer € 1,30 per dag en de parasols ongeveer € 1,60 per dag alléén als je er gebruik van maakt en dit hou je zelf bij op een lijst die in het appartement ligt. De kluis kost ongeveer € 7,50 per week, alléén als je er gebruik van maakt. Airco betaal je ook pas als je er alléén gebruik van maakt, hoeveel weet ik niet, wij gebruiken geen airco. Koelkast geen kosten extra. Wat de wind betreft kan het erg verschillen, geen wind, een beetje wind, veel wind. Heel af en toe een sirocco wind (vieze warme wind, hoge temperatuur en veel zand). Bij het zwembad verschilt het natuurlijk ook per dag. Ik hoop dat je hier wat aan hebt en ik hoor misschien nog wel van je. Groeten Marjan.

Marjan, 23-06-2012

Hallo Anja, huize Anna is niet rolstoelvriendelijk. De ingang van Anna A heeft een trap van 5/6 treden. Dan is er een appartement beneden vrij ruim, maar dan zit je balkon direct aan het terras waar s'avonds de gasten tot 01:00 uur zitten. De slaapkamers grenzen aan het balkon dus veel lawaai. En ik denk zeker voor kinderen. Alle andere appartement zijn te bereiken via trappen of stoepjes. Wel erg jammer, het is een geweldig kleinschalig familiebedrijfje. Wij gaan er nu weer voor 17 x heen, dus kun je nagaan hoe het ons daar bevalt. Ik hoop dat ik nog iets van je mag horen. Marjan

Ingrid, 24-02-2013

Hallo Marjan, Ik las toevallig dat jullie al 17 x in dit appartement zijn geweest....dat zegt inderdaad al genoeg. Dus jullie weten alles van appartement Anna te vertellen. Ik heb dus wat vraagjes... Hoe ver is het om naar het strand te lopen? De prijs van de strandbedjes.. Staat er altijd een windje bij het zwembad, of is er in griekenland niet zoveel wind? Dit was het voorlopig. hahaha Alvast bedankt!! Gr, Ingrid.