Aparthotel Alkionis Beach

Aparthotel info

0Tonen op kaart

4 Reviews over Alkionis Beach

• 9Miranda10-08-2019

Fantastische ligging, vriendelijke eigenaren!

Geboekt via site van het hotel bij de eigenaar (fam Deftereos) zelf en ook via hem de huurauto geregeld. Goed mail contact gehad en netjes alles geregeld. Geen aanbetaling hoeven doen, wel bij aankomst contant moeten betalen maar dat was al aangegeven in de mail. We werden opgewacht op het vliegveld door de auto verhuurder en konden zelf naar het appartement rijden. Appartementen zijn netjes, mooi en praktisch ingericht zoals op de fotos te zien is. Wij hadden een appartement op de 2de verdieping met prachtig uitzicht op zee. Bijna alle appartementen hebben zee of anders zij-zeezicht. Om de dag kwam de schoonmaakster die de bedden opmaakte, badkamer schoon maakte en de vloer dweilde. We hebben in 14 dagen 3x schoon beddengoed en schonen handdoeken gekregen. Bedden zijn goed maar wel wat hard. Badkamer is eenvoudig (bij ons met douchegordijn) maar voldeed prima. Keuken is basic maar ook voldoende om simpele maaltijd te maken. Allemaal pr

• 9Rene21-07-2015

Perfect!

De troosteloze omgeving van de eerste review heeft plaatsgemaakt voor een lekker rustig gelegen appartementen complex dat heerlijk direct aan zee is gelegen. De bedden zijn wat aan de harde kant en met vier personen zou ik een kamer boeken met dubbele slaapkamers. Het zwembad is klein, maar fijn. Het privé strand is voor kleine kinderen wat moeilijk de zee in te komen door de vele kleine en grote keien die echter maar op een korte strook liggen. wij sliepen in kamer 114 en hadden een werkelijk prachtig uitzicht op de zonsondergang. De kamers zijn basaal, maar voldoende. De douche is klein, maar genoeg om de dag weg te spoelen. In de buurt vindt je eerst een minimarkt en daarna een bakker. Locatie is prefect om deze kant van Kreta te verkennen. De eigenaars zijn vriendelijk (zeker voor kleine kinderen) en de kamers werden elke dag netjes schoongemaakt. Een heerlijk plekje, weg van de grote hotels en drukte van Platanes (veeel Russen en Rethymno met zijn boulevard hotels).

• 7Danny28-03-2012

Mooi gelegen hotel

mooi gelegen hotel met al t benodigde in de buurt zoals boulevard met winkels etc

• 3Chris31-07-2010

Troosteloze omgeving

Geboekt via internet en vooraf zeer behulpzame info van eigenaar (vanuit Duitsland) over bereikbaarheid enz. Bij aankomst zeer summiere info van beheerder. We bleken de enige gasten in het complex te zijn. 's-Avonds om een uur of acht was er niemand meer op de receptie er was geen info gegeven over wie, waar te bereiken in geval van nood. De uitrusting van het appartement was, ook voor griekse begrippen, onder de maat. De verlichting in de badkamer bleek niet te werken, wastafelafvoer verstopt waterkoker met schimmel, uit de contactdoos van de TV kwam een vervaarlijk geknetter. Het zwembad en het eromheen liggende terras is niet onaardig maar het (prive) strand stelt niets voor. De directe omgeving is troosteloos: braakliggend terrein, bouwput en snelweg. De volgende ochtend hebben we de sleutel ingeleverd en zijn vertrokken, het verlies van het reeds betaalde geld voor lief nemend. Later de eigenaar via email geconfronteerd met de ervaringen: nooit enige reactie ontvangen.

Aparthotel Alkionis Beach info

Veilig betalen met