Villa Aleva

8.7Fantastisch

Griekenland, Kreta, Rethymnon (Platanes)

Op vakantie geweest naar Aleva?

8.7Fantastisch

• 8.5Inrichting
  • 9.5Hoeveelheid ruimte

Villa info

Meer villa info

3 reviews over Villa Aleva

• 9ivon van leyenhorst26-08-2012

pracht huis,mooie plek,vriendelijke eigenaar

Het was een waanzinnige vakantie, een geweldig huis en ontzettend lieve gastvrije beheerders. Door de verschillende ruimtes (twee trappen naar boven) hadden wij veel privacy. Je hoorde binnen niet wat er buiten gebeurde, dus konden we lekker uitslapen, terwijl de kids in het zwembad aan het spelen waren. We hebben genoten van de kruiden en fruit uit de tuin. De eigenaar was bijzonder aardig en de bedden werden om de 3 dagen verschoond. Het zwembad en de tuin werden elke dag onderhanden genomen, 's morgens omstreeks 6 uur, zodat wij niet gestoord werden. Er werd steeds iets lekkers gebracht. Het was fantastisch.
      Wij hebben enorm genoten, het was een top huis/eigenaar.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 8Luiken21-11-2007

Fantastische villa! We werden met een eigen gemaakt gerechtje ontvangen door de eigenaar 's avonds om elf uur tevens een koelkast gevuld met hapjes en drankjes. Prachtige complete tuin. Gelegen 1,5 km van het badplaatsje Bali met diverse kleine strandjes en gezellige restaurantjes. Eigenaar komt regelmatig kijken of alles in orde is en het huis wordt halverwege de week schoongemaakt. Prima verblijf voor een familievakantie.

Gereisd met familie in oktober 2007

• 9Gerben en Wendy20-09-2007

Zoek je het authentieke Kreta waarbij je toch de mogelijkheid wilt hebben niet te ver van de bewoonde wereld te zitten? Dan is Villa Aleva een uitkomst. Een kleine 5 minuten van het toeristische plaatsje Bali ligt tegen de bergen aan Villa Aleva, een schitterend huis met 6 tweepersoons slaapkamers. Heerlijk zwembad erbij en de eigenaar komt regelmatig de koelkast bijvullen met tomaten enzovoorts. Transfertijd van Heriaklion een 3 kwartier rijden, dus ideaal. Aanrader!

Gereisd met familie in september 2007

0 tips over Villa Aleva