vakantie Prines

Reviews over Prines

Prachtig huis.

kim,
    19-8-2013

Afgelopen zomer 2 weken verbleven in villa Manolia en twee heerlijke weken gehad. We zaten er met 6 volwassenen en 4 kinderen. De sleutel kan gehaald worden bij de supermarkt in het dorp, bij aankomst stond er een heerlijke cake voor ons klaar. Het huis is volledig uitgerust, volledige keukeninventaris, voldoende ruimte in en om het huis. Goed onderhouden zwembad met voldoende ligbedden en een parasol. Ook badhanddoeken lagen voor ons klaar.

Halverwege de vakantie stond er een heerlijke taart in de koelkast, gemaakt door de eigenaresse. Beddengoed en handdoeken werden zo ongeveer om de 5 dagen verschoond.

Het huis ligt in een klein dorp waar twee taverna's zijn en twee kleine supermarktjes. De stad Rethymnon ligt op 10 autominuten rijden.

Een auto is wel noodzakelijk als je wat wilt zien van het eiland.