Appartement Sunset Suites

AppartementWeer vandaag26°19°
Appartement Sunset Suites
8,4

7 reviews over Appartement Sunset Suites in het Nederlands

Nette appartementen en mooi gelegen.

Femke
30-8-2016

Sunset suites is een mooi gelegen appartementencomplex bestaande uit verschillende gebouwen. Het geheel is netjes bijgehouden en komt vriendelijk over.

De appartementen zijn ruim en netjes. De bedden vonden wij prima liggen...de matrassen waren niet zo hard als we gewend zijn in Griekenland.

Er is bvn op de televisie en gratis wifi die ook zeer goed bereik had in ons appartement (303).

Het zwembad is prima en er staan genoeg ligbedden omheen. Er is ook een barretje waar je terecht kunt voor eten en drinken. Op dinsdag wordt er een bbq georganiseerd.

Je zit vlakbij de Lidl (300 m), het strand (straat oversteken) en winkeltjes en restaurants (hoek om, de hoofdstraat op).

Met de bus naar Chania is makkelijk (bushalte vlakbij) en niet duur.

Kortom; rustig gelegen en nette appartementen die overal dichtbij liggen. Aanrader wat ons betreft!

Prima accommodatie met alles lekker dichtbij!

Fam Brouwersdam
26-8-2016

Goed:

Transfer vanaf vliegveld 30 minuten.

3 kamer appartementen aanwezig, met 2 badkamers en wc's.

Fijn zwembad, apart kinderbadje, goede ligbedden, niet nodig om handdoeken te leggen, voldoende schaduwplekken en parasols.

Barretje bij zwembad voor drankjes en snacks.

Weinig last van lawaai in de nacht, doorgaande weg is wel druk maar geeft geen overlast.

Supermarkt op de hoek van de straat 50 meter, Lidl supermarkt op 400m (veel goedkoper)

Strand heel dichtbij, straat over op 300 meter, strandrestaurant Kyano is top, betaalbaar en heerlijk eten. Bediening erg vriendelijk. 2 Strandbedjes en een parasol voor €6 per dag, bediening op het strand.

Platanias bestaat uit een lange straat met aan beide kanten van de straat restaurants, barretjes en winkels. Veel Skandinaviërs, rustig en gemoedelijk. Geen uitgaanspubliek. Eten prima en betaalbaar.

Bus naar Chania stopt op 200 m, half uurtje naar centrum Chania, enkel ritje €2 pp, Chania heel gezellig met mooie straatjes, winkeltjes en de oude haven met restaurantjes.

In de accommodatie komen Skandinaviërs , Nederlanders, Italianen en Grieken

Minder goed:

Airco op kamer apart betalen € 10 per dag

Klein 2 persoonsbed in 3 kamer app

Minimale keuken / kitchenette

Leuke vakantie in mooi appartement

Fam. Spruijt
17-8-2016

Platanias is wel toeristisch maar niet zoals Chersonissos. Geen disco gangers. Sunset Suites is een mooi complex. Mooi zwembad. Allerlei nationaliteiten. Vlakbij restauarants en winkels en het strand. Chania is leuk om een dag naar toe te gaan. Half uurtje met de bus. Ik zou hier best nog een keer terug willen op vakantie.

mooi rustig complex

mkr
    9-8-2014

het complex is voor het 2de jaar pas bij onze touroperator er waren ook wat meer nederlanders op het complex dan voorheen. Mooi, schoon en rustig complex, receptie ietwat summier en de poolbar of receptie had wat meer acties mogen ondernemen zoals griekse avond of BBQ. Verder was de studio wat wij hadden normaal, alles zat erin wat je nodig had, elke dag werd schoongemaakt behalve op woensdag, handdoeken even op de grond leggen en je krijgt nieuwe. Wijzelf hebben zelf elke dag aan t strand gelegen bij het restaurant Kyano, 2 Bedjes en parasol € 6,- Het is er lekker rustig en je ligt niet op elkaar. Het stadje Platanias is erg leuk genoeg winkeltjes, supermarktjes en eettentjes. Lidl ligt ook in de buurt iets buiten Platanias maar goed lopend te doen. Je kunt met de bus naar Chania voor enkele reis €1.90 ( goed te doen) Als je een auto wilt huren moet je echt op tijd zijn anders zit je in de duurdere klasse.

Voor een leuke Kreta vakantie.

Jtr.post
    2-8-2014

Nu nog 1 dag in Sunset suites, we hebben een ruime 3 kamer appartement wel gelegen aan de gehorige straat kant.Dus helaas raam dicht tijdens het slapen.

Verder tevreden over deze accommodatie.

Leuk zwembad,niet groot maar wel voldoende en zwemmersbar met normale horeca prijzen.

Appartertement gelegen aan het begin van de winkelstraat met veel eet gelegenheden van goedkoop tot duur en griekse winkeltjes en nieuw klein winkelcentrum.

In Platanias zijn veel Zweedse en Noorse toeristen en minder Nederlanders.

De ligging is uitstekend om iets te zien,met de auto,van west Kreta.

Voor de prijs zeker een aanrader, we zijn dus erg tevreden over de accommodatie en keuze.

Nog niet ontdekt?

Peter
    2-5-2014

Wij waren hier eind April 2014. Mooi complex, goede ligging. Alleen nogal uitgestorven. Wij waren de enige nederlanders en de enige met kinderen. Nog niet ontdekt?

Aanrader!

Milou Weijzig
    10-9-2013

Wij hebben erg genoten van onze vakantie in Chania. Het appartement werd elke dag schoongemaakt, het zwembad was super (schoon) en de ligging was geweldig. Er waren diverse restaurantjes en supermarkten al vanaf 50 meter afstand van het appartement. Een busrit naar Chania kost 1,90 pp en is zeker de moeite waard. Excursies waren super, wel prijzig. Daarom hebben wij ervoor gekozen om op 'eigen houtje' te gaan. We hebben het wel als een groot nadeel ervaren dat Chania vrijwel alleen door Skandinaviërs wordt bezocht. Met name 's nachts was er veel geluidsoverlast door dronken vakantiegangers. Mede daardoor was het ('s nachts) behoorlijk gehorig in het appartement. Tevens was er in de nacht ook geen bewaking aanwezig.

We hebben een aantal aanbieders voor Sunset Suites voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sunset Suites in Platanias (Chania), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sunset Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Sunset Suites scoort een 8.38 uit 10 op basis van 7 reviews.