Appartement Sunset Suites

8.1Fantastisch

Griekenland, Kreta, Platanias (Chania)

8.1Fantastisch

• 8.1Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

9 reviews over Appartement Sunset Suites

• 8Fam Brouwersdam26-08-2016

Prima accommodatie met alles lekker dichtbij!

Goed: Transfer vanaf vliegveld 30 minuten. 3 kamer appartementen aanwezig, met 2 badkamers en wc's. Fijn zwembad, apart kinderbadje, goede ligbedden, niet nodig om handdoeken te leggen, voldoende schaduwplekken en parasols. Barretje bij zwembad voor drankjes en snacks. Weinig last van lawaai in de nacht, doorgaande weg is wel druk maar geeft geen overlast. Supermarkt op de hoek van de straat 50 meter, Lidl supermarkt op 400m (veel goedkoper) Strand heel dichtbij, straat over op 300 meter, strandrestaurant Kyano is top, betaalbaar en heerlijk eten. Bediening erg vriendelijk. 2 Strandbedjes en een parasol voor €6 per dag, bediening op het strand. Platanias bestaat uit een lange straat met aan beide kanten van de straat restaurants, barretjes en winkels. Veel Skandinaviërs, rustig en gemoedelijk. Geen uitgaanspubliek. Eten prima en betaalbaar. Bus naar Chania stopt op 200 m, half uurtje naar centrum Chania, enkel ritje €2 pp, Chania heel gezellig met mooie straatjes, winkeltjes en de oude haven met restaurantjes. In de accommodatie komen Skandinaviërs , Nederlanders, Italianen en Grieken

Minder goed: Airco op kamer apart betalen € 10 per dag Klein 2 persoonsbed in 3 kamer app Minimale keuken / kitchenette

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 8mkr09-08-2014

mooi rustig complex

het complex is voor het 2de jaar pas bij onze touroperator er waren ook wat meer nederlanders op het complex dan voorheen. Mooi, schoon en rustig complex, receptie ietwat summier en de poolbar of receptie had wat meer acties mogen ondernemen zoals griekse avond of BBQ. Verder was de studio wat wij hadden normaal, alles zat erin wat je nodig had, elke dag werd schoongemaakt behalve op woensdag, handdoeken even op de grond leggen en je krijgt nieuwe. Wijzelf hebben zelf elke dag aan t strand gelegen bij het restaurant Kyano, 2 Bedjes en parasol € 6,- Het is er lekker rustig en je ligt niet op elkaar. Het stadje Platanias is erg leuk genoeg winkeltjes, supermarktjes en eettentjes. Lidl ligt ook in de buurt iets buiten Platanias maar goed lopend te doen. Je kunt met de bus naar Chania voor enkele reis €1.90 ( goed te doen) Als je een auto wilt huren moet je echt op tijd zijn anders zit je in de duurdere klasse.

Gereisd met partner in juli 2014

• 9Jtr.post02-08-2014

Voor een leuke Kreta vakantie.

Nu nog 1 dag in Sunset suites, we hebben een ruime 3 kamer appartement wel gelegen aan de gehorige straat kant.Dus helaas raam dicht tijdens het slapen. Verder tevreden over deze accommodatie. Leuk zwembad,niet groot maar wel voldoende en zwemmersbar met normale horeca prijzen. Appartertement gelegen aan het begin van de winkelstraat met veel eet gelegenheden van goedkoop tot duur en griekse winkeltjes en nieuw klein winkelcentrum. In Platanias zijn veel Zweedse en Noorse toeristen en minder Nederlanders. De ligging is uitstekend om iets te zien,met de auto,van west Kreta. Voor de prijs zeker een aanrader, we zijn dus erg tevreden over de accommodatie en keuze.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 8Peter02-05-2014

Nog niet ontdekt?

Wij waren hier eind April 2014. Mooi complex, goede ligging. Alleen nogal uitgestorven. Wij waren de enige nederlanders en de enige met kinderen. Nog niet ontdekt?

Gereisd met oudere kinderen in april 2014

• 9Milou Weijzig10-09-2013

Aanrader!

Wij hebben erg genoten van onze vakantie in Chania. Het appartement werd elke dag schoongemaakt, het zwembad was super (schoon) en de ligging was geweldig. Er waren diverse restaurantjes en supermarkten al vanaf 50 meter afstand van het appartement. Een busrit naar Chania kost 1,90 pp en is zeker de moeite waard. Excursies waren super, wel prijzig. Daarom hebben wij ervoor gekozen om op 'eigen houtje' te gaan. We hebben het wel als een groot nadeel ervaren dat Chania vrijwel alleen door Skandinaviërs wordt bezocht. Met name 's nachts was er veel geluidsoverlast door dronken vakantiegangers. Mede daardoor was het ('s nachts) behoorlijk gehorig in het appartement. Tevens was er in de nacht ook geen bewaking aanwezig.

Gereisd met partner in augustus 2013

Appartement Sunset Suites info