Géén boekingskosten

Hotel Marakis

GriekenlandKretaPlatanias (Chania)

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Marakis voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 4 reviews

• Sportfaciliteiten

4 Reviews over Marakis

• 10An18-02-2013

voor herhaling vatbaar!!!

Allereerst vindt ik de prijs/kwaliteit verhouding goed. De kamers zijn eenvoudig ingericht maar alles wat je nodig hebt is aanwezig. Balkon voor het ontbijt. Ook belangrijk: het is er schoon! Twee ruime zwembaden met veel goed onderhouden groen er om heen. Ligbedjes, palmbomen en je kan de zwembaden goed in het oog houden. Marakis ligt achter de hoofdstraat dus alles is goed bereikbaar (bushalte, restaurants, supermarkt, bank etc) zonder dat je direct zo in de drukte zit. Chania is per bus goed te bereiken. Vriendelijke eigenaars. M'n kind het het erg naar haar zin en ik dus ook.

• 10e.roos13-01-2012

Wij gaan zeker terug!

Voor ons ( moeder met dochter van 9) was hotel Marakis een geweldig vakantieverblijf. De inrichting was eenvoudig en schoon maar voldeed prima! Ook leuk dat er nog een balkonnetje bij was voor b.v. het ontbijt. De twee zwembaden waren ruim en overzichtelijk. Het grasveld met de zonnebedden was ruim. Bovendien was er veel, goed onderhouden, groen aanwezig. De ligging was ook prima, in een straatje net achter de hoofdstraat. Uit de directe drukte maar wel overal vlakbij. Er zijn tal van leuke restaurantjes en supermarkt met bakker (heerlijke olijvenbroodjes) vlakbij. Zo ook de bushalte (b.v. richting Chania) Onze ervaring was dat men bij Marakis wèl erg vriendelijk was, ook tegen mijn dochter. Is er dan niets negatiefs te melden? Even diep graven... Tja, de kluishuur vond ik wel wat prijzig, ik geloof 10 of 15 euro per week. Maar dat is wat ons betreft dan ook echt het enige. De prijs/kwaliteitverhouding vond ik prima dus wat ons betreft is hotel Marakis absoluut een aanrader!!!!

• 10Maria23-09-2011

Hotell med klass

Detta hotell är att rekomendera. Vi hade det bra. Hit vill jag komma igen

• 7André30-07-2011

redelijk appartement

Appartementen Marakis in Platanias. Wij zijn er van 22 t/m 29 juli geweest met onze zoon en kleinkind. Wij hadden een maisonette met een kamer benenden met 2 slaapbanken een kleine kitchinette en een badkamer, maar een geen enkele kast om iets in op te bergen. Op de 1e verdieping was een slaapkamer (via een wenteltrap) met 2 eenpersoons- bedden een hang/legkast, 2 nachtkastjes en een toilettafel met grote spiegel. Dit betekend dat er maar een kast was om kleding of andere spullen in op te bergen en dat voor 4 personen en die kast was op de 1e etage. Ook de airco was alleen op de 1e etage aanwezig zodat de personen die beneden sliepen weinig verkoeling hadden en dat met nachttemperaturen van 25 tot 30 graden s'nachts. De gastvrije familie zoals beschreven in de informatie van TO. waren helemaal niet zo gastvrij maar heel onvriendelijk en kortaf, zeker ten opzicht van kinderen. Het complex was verders zoals beschreven zeer redelijk.

Hotel Marakis info

• KluisBeschikbaar

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar