Hotel Joan Beach

8Fantastisch

Griekenland, Kreta, Platanias (Chania)

Op vakantie geweest naar Joan Beach?

8Fantastisch

5 reviews over Hotel Joan Beach

• 2018
    8Francis02-09-2018

Voor herhaling vatbaar

Zeer fijne accommodatie direct aan het strand gelegen. Vriendelijke medewerkers. Het appartement was aan renovatie toe, beetje oudbollig en de badkamer was schoon maar klein en aan vernieuwing toe. Ze waren bezig met het renoveren van de appartementen (geen overlast van gehad) dus die van ons zal ook wel aan de beurt komen 😉 Het is kleinschalig en dat was voor ons precies goed. Eten was ook prima, voldoende keus en smaak was ook goed.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

• Oude reviews

9Annemarie25-09-2016

prima hotel met leuk personeel

goed eten, schone kamers. Je kon een bordje aan de deur hangen als je extra gepoetst wilde hebben. Iedere dag schone handdoeken. Ik heb nog nooit zulke keurige Russen meegemaakt. Echt een ander slag volk als dat ik gewend was helaas bij Colossos op Rhodos. Van deze mensen had je echt geen last. Alles wat ze opschepte ging ook op. Van alle landen wat eigenlijk wel. Leuke griekse avond. Personeel doet hun best om het je naar de zin te maken.

Gereisd met vrienden in september 2016

• 9w_janssen9112-01-2014

Mooi hotel, aardig personeel.

Wij zijn vanaf 6 -9-2013 In Joan Beach geweest. We hadden het erg naar ons zin, aardig personeel, goede service. Helaas kreeg mijn man daar een herseninfarct. Hij lag 5 dagen in het ziekenhuis. In die tijd vroeg het personeel en mensen die het meemaakten en te hulp schoten steeds hoe het met hem was. Gelijk was ook de hostess van touroperator gekomen, Patricia, daarna Robin. In die tijd dat mijn man in het ziekenhuis lag was ook onze vakantieperiode (10dgn)voorbij. Kreeg van touroperator een nieuw adres, dichterbij het ziekenhuis. Dat werd toen Appartement Anna, 3 km. van Rethymnon in Missiria. Wat een rust daar en aardige nederlanders die daar verbleven! Wat werd ik daar goed ontvangen, ook kon ik op hulp rekenen van Stratos en Maria en vader.Ook kon je voor niet veel geld het drinken bij hun bestellen en werd voor je in de koelkast gezet. Strandstoelen e.d.ook niet duur. Mijn man bracht er ook nog 2 dagen door, moest naar huis om geopereerd te worden. Hulde aan touroperator.

Gereisd met partner in september 2013

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand2 minuten lopen, 200 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken, Betaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig

• Animatie programmaAanwezig

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats