Hotel Joan Beach

Hotel Joan Beach

We hebben een aantal aanbieders voor Joan Beach voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Joan Beach in het Nederlands

prima hotel met leuk personeel

Annemarie
25-9-2016

goed eten, schone kamers. Je kon een bordje aan de deur hangen als je extra gepoetst wilde hebben. Iedere dag schone handdoeken. Ik heb nog nooit zulke keurige Russen meegemaakt. Echt een ander slag volk als dat ik gewend was helaas bij Colossos op Rhodos. Van deze mensen had je echt geen last. Alles wat ze opschepte ging ook op. Van alle landen wat eigenlijk wel. Leuke griekse avond. Personeel doet hun best om het je naar de zin te maken.

Mooi hotel, aardig personeel.

w_janssen91
12-1-2014

Wij zijn vanaf 6 -9-2013 In Joan Beach geweest. We hadden het erg naar ons zin, aardig personeel, goede service. Helaas kreeg mijn man daar een herseninfarct. Hij lag 5 dagen in het ziekenhuis. In die tijd vroeg het personeel en mensen die het meemaakten en te hulp schoten steeds hoe het met hem was. Gelijk was ook de hostess van touroperator gekomen, Patricia, daarna Robin. In die tijd dat mijn man in het ziekenhuis lag was ook onze vakantieperiode (10dgn)voorbij. Kreeg van touroperator een nieuw adres, dichterbij het ziekenhuis. Dat werd toen Appartement Anna, 3 km. van Rethymnon in Missiria. Wat een rust daar en aardige nederlanders die daar verbleven! Wat werd ik daar goed ontvangen, ook kon ik op hulp rekenen van Stratos en Maria en vader.Ook kon je voor niet veel geld het drinken bij hun bestellen en werd voor je in de koelkast gezet. Strandstoelen e.d.ook niet duur. Mijn man bracht er ook nog 2 dagen door, moest naar huis om geopereerd te worden. Hulde aan touroperator.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Joan Beach in Platanias (Chania), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Joan Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Joan Beach scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.