Géén boekingskosten

Appartement Indigo Mare

GriekenlandKretaPlatanias (Chania)

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Indigo Mare voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 15 reviews

Meer appartement info

15 Reviews over Indigo Mare

• 8Van den Bos19-08-2019

Fantastische

Geweldig app . Schoon ,mooi ,nette kamers . Ligt aan het strand . Personeel zeer vriendelijk . Top vakantie gehad .

• 8meneer uit den Bosch02-10-2014

nette accommodtie aanrader.

Prettige vakantie gehad mooie schonen kamers. Alleen naast ons appartement (153) geluidoverlast van een ontluchting regelmaat een motorpomp aanging. hoog brommend geluid (hinderlijk)

• 9Leoterbeek23-09-2014

Fantastische ligging, super personeel

Het uitzicht, ligging aan strand, het ontbijt, de kamer allemaal super. Personeel echt top, heel vriendelijk. voornamelijk Noren en Zweden als buren. rustig maar stug Verder veel lekere restaurantjes in de buurt. Een aanrader

• 8margriet09-07-2014

Kleinschalig appartementencomplex

Het is een kleinschalig appartementencomplex en leuk van opzet met straatjes en bloemen. Het zwembad is niet zo groot. Goed restaurant waar je lekker kunt eten. Het is appartement is netjes en schoon en heeft een kleine kookgelegenheid. Goede ligging in een doodlopende straat. Wij zaten aan de buitenkant en keken op zee. De meeste mensen die er zaten in het appartement waren Scandinaviërs. Heel Plantanias is trouwens bevolkt met Scandinaviërs en heel weinig Nederlanders maar dit was voor ons geen probleem. Het appartement is een aanrader maar het strand voor ons helaas niet. Aan de waterkant veel kiezels waardoor je moeilijk het water in en uit kwam. Ook een strandwandeling zat er niet in vanwege de kiezels. Maar als je hier geen probleem mee hebt, dan heb je een prima vakantie hier.

• 7Jo18-06-2014

4sterren is iets te hoog gegrepen

WIFI niet in Appartement en soms in hal receptie. wij hadden een appartement aan tuinzijde, geen uitzicht op zee of anderszins.accomodatie ligt ongeveer 50 meter van drukke verkeersweg, maar wij hebben daar geen hinder van ondervonden. 's nachts was niets te horen.Alleen logies is aan te bevelen, dan is prijs / kwaliteit wel goed.Accomodatie heeft restaurant, maar menukaarten zonder prijzen, maar in Platanias zijn genoeg eet gelegenheden tegen redelijke prijzen.Kamers zijn schoon en worden dagelijks schoongemaakt. Zongordijnen waren telkens open bij thuiskomst. Accomodatie heeft eigen strand en zwembad, maar voor ligstoelen en parasol moet je als gast toch betalen. Personeel is wel klantvriendelijk, maar heeft weinig advies. Niemand van het perosneel was bij aankomst aanwezig bij de drukke verkeersweg, om koffers te halen of 2hoog naar de kamer te brengen.

• 8Bert12-10-2013

mooie lokatie

Studio mooi en wordt goed schoongehouden. Al het personeel is vriendelijk. Griekse avond viel ietwat tegen...kwam door het weer. Verveelend is het dat ook de vele scandinaviëers de gewoonten van de Duitsers hebben overgenomen m.b.t. handdoekje leggen. Echter rustige mensen. Niet vriendelijk, met hier een daar een uitzondering.

• 8Peter27-08-2013

prima locatie

We zijn net terug uit Chania, dus nu maar even de ervaringen delen. Aangezien wij met tranfers slechte ervaringen hebben nemen wij altijd een taxi vanaf het vliegveld. Eerste indruk toen wij bij het complex aankwamen was dat het in een armoedig straatje was gesitueerd. We waren er om 09.30 uur al dus de appartementen waren nog niet klaar. We kregen een bon mee voor een gratis drankje en een klein uurtje later kwam een vriendelijke mevrouw onze sleutels brengen. We hadden een 2 kamer appartement (2 hoog) en een studio (1 hoog) gehuurd. Bij binnenkomst was het schoongemaakt (kon beter) en de airco werkte niet. (Het duurde 4 dagen voordat deze gerepareerd was, maar de hitte viel mee). Na de koffers te hebben uitgepakt zijn we het complex gaan verkennen. Zag er keurig uit, locatie was perfect, nette zonnebedjes (3,- per dag), drankje wordt op strand gebracht, leuk restaurant. We hebben ons prima vermaakt en een leuke vakantie gehad.

• 9Jacqueline31-07-2013

Uitstekende locatie

Uitstekende schone accommodatie rustig gelegen maar op korte afstand van goeie restaurants en leuke winkeltjes. Bedjes en parasols in hoogseizoen niet gratis. Enig nadeel (in onze vakantie) slecht internetbereik soms Wifi in de lobby of op het strand. Personeel spreekt allemaal Engels ook de dame die je kamer schoon maakt. Veel rustige Scandinaviërs, gezinnen.

• 9Jos03-07-2013

Heerlijke vakantie in Indigo Mare

1 juli teruggekomen van 8 dagen vakantie op Kreta. Hebben een heerlijke vakantie gehad in Indigo Mare. Heerlijk complex direkt aan het strand. Personeel super vriendelijk, van receptie tot en met kamermeisje. Niets is teveel. Hebben gebruik gemaakt van het ontbijt. Is een aanrader. Wil je 's-avonds gaan eten dan is Kyano zeker een aanrader. Heerlijk eten aan het strand. Wij gaan zeker nog eens terug naar deze accommodatie.

• 9brooklyn12-05-2013

prachtig appartementencomplex

wij, gezin met twee tienerdochters zijn net terug van een weekje Indigo Mare.Het was tussen de 26 en 30 graden En boven verwachting!! De ligging was top, pal aan het strand, met ligbedden en parasols (gratis) Mooi terras met zwembad en zeer vriendelijk personeel. We hadden een tweekamer appartement , met twee balkons, waar we goed gebruik van hebben gemaakt. Helaas waren de bedden erg hard, maar dit was voor ons het enige min puntje. Verse broodjes iedere ochtend in het winkeltje van het complex,heel betaalbaar!! Het appartement werd elke ( !) dag schoongemaakt en 3 x per week schone handdoeken.(Tegen meerprijs elke dag) We hebben een prachtige week gehad met op 150 m een prachtige winkelstraat met veel leuke winkeltjes, restaurants,supermarktjes en...zelfs een Liddl (iets verderop, maar te belopen). We hebben in het appartementencomplex geen gebruik gemaakt van de ontbijt service en diner,maar het zag er allemaal netjes uit. Indigo Mare is zeker een aanrader !! Wij hebben er genoten!!

Appartement Indigo Mare info

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden