Hotel Geraniotis Beach

9 reviews over Hotel Geraniotis Beach in het Nederlands

Goed hotel

l.hubner
26-6-2015

Net terug van 14 dagen HP in dit inmiddels niet bepaald kleinschalige hotel/app complex. Dit door de aanwezigheid van overwegend oost Europese én Scandinavische all- inclusive gasten, waaronder heel veel kleine kinderen. De ligging van het complex is fantastisch, direct aan zee, nét buiten het gezellige Platanias. Wij hadden om een kamer met rustige ligging gevraagd, maar kregen helaas een kamer aan het einde van de gang náást de trap én een ingang én de ruimte waar de schoonmaaksters iedere morgen om ca 06,00uur behoorlijk luidruchtig aan de gang gingen, in het hoofdgebouw. De kamerdeuren zijn alleen met een stevige ruk te sluiten Dus alles behalve rustig. zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamer verder gedateerd maar netjes en werd iedere dag keurig gepoetst. Om de dag schoon beddengoed en handdoeken. Maaltijden waren goed verzorgd, gevarieerd en van goede kwaliteit. Ondanks het verbod ook hier helaas het bekende " handdoeken leggen" op de gratis ligbedden bij de zwembaden.

Gereisd Met partner in juni 2015

grandioos, we komen terug

a de vries
26-6-2014

goede service uitstekende maaltijden (uitgebreid buffetten) heerlijke zwembaden met groot gazon speeltoestellen voor kinderen, ook voetballen op gazon mogelijk bushalte voor de deur,regelmatige dienstregeling heerlijke wandelingen groene omgeving mogelijk gelukkig geen herrieschoppende gasten s avonds oud platanias dichtbij en gezellig

Gereisd Met partner in mei 2014

Nooit meer!

Cascha
20-10-2013

Dit hotel is absoluut GEEN 4 sterren waarmee een touroperator dit hotel aanbied in zijn catalogus. We hebben een superieure kamer all-in geboekt maar in de meeste hotels is een standaardkamer groter dan hier een superieure. Op de kamer: 1 stoel (misschien op elkaars schoot zitten?), een kleerkast (?) met enkel de mogelijkheid om kleren op te hangen, een ijskastje dat bijna niet koelt. Heb ook éénmaal" propere lakens" teruggebracht omdat er nog bloedvlekken op waren ... In de badkamer: een toilet dat niet doorspoelt (is normaal volgens de receptie want er is weinig druk op de leidingen maar de toiletten in de lobby werken normaal), een handdoekhouder die van de muur valt, een wc-rolhouder die los in de muur zit, een douche waarin je bewegen om te wassen moeilijk wordt. Het restaurant: eten op afgebladerd geschilderde tafels met een papieren onderlegger,te weinig tafels en daardoor wachten tot er een tafel vrijkomt Maar wel schitterende ligging voor strandliefhebbers

Gereisd Met partner in oktober 2013

Super ligging

Annelies
9-10-2013

Kleinschalig hotel dus geen massa. Rustig gelegen en op 5 minuten lopen vam Platanias. Wij hadden een 'superior' kamer geboekt maar daar was weinig of geen superior aan. Kleine kamer, verlaagde badkamer zodat de douchekop niet kon hangen en wat ons opviel......hele oude gammele deuren. Het ontbijt was prima met zelfs een hoek voor diegenen die aan de lijn zijn. Diner vonden wij iets minder. Het hotel ligt in een mooie tuin direct aan het strand. Het zwembad is klein maar wel schoon. Zonnebedjes bij het zwembad gratis, op het strand € 5,- per set (2 bedden en een parasol). Vriendelijk personeel.

Gereisd Met partner in september 2013

Fantastische, kindvriendelijke accomodatie

JK
9-9-2013

Wij zijn hier geweest met onze dochters (3 en bijna 1 jaar) en hebben twee heerlijke weken gehad. Mooi complex (kamers wat gedateerd maar verder keurig en schoon). We hadden een kamer op de benedenverdieping, erg handig zo aan het grasveld. Ontzettend vriendelijk personeel, goede bediening. Alle medewerkers heel gastvrij. Vooral de ruimte rondom het complex is erg mooi, veel gras (ideaal met een kruipende baby, mede doordat de tegels zo heet waren). Zwembaden waren fijn! Er heerst een rustige en gemoedelijke sfeer. Leuke speeltuin en aan het strand. Minpuntje was dat het strand bij het hotel vooral veel kiezels waren en de zee niet langzaam afloopt. Maar met de bus kan je naar onder andere naar Agios Apostoli waar prachtige baaien liggen (circa 15 min met de bus). Het eten in het hotel was prima!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2013

Rustig,eenvoudig maar fijn hotel.

Mic
27-8-2013

Net terug van 12 dagen Geraniotis beach.En is ons heel goed bevallen.De kamers zijn erg eenvoudig en oud(wel in het oude gedeelte verbleven).Maar verder zijn ze redelijk schoon en compleet.Het personeel is er super vriendelijk,of het de receptioniste of de tuinman is,ze zijn erg aardig en behulpzaam. Het complex bestaat uit 2 delen,het hotelgedeelte en het appartementgedeelte met beide een eigen zwembad.Maar je mag gewoon van allebei gebruik maken.Ook het strand op een korte afstand is fijn vertoeven.Over het eten kan ik kort zijn.Ontbijt is dik in orde en avondbuffet is behoorlijk beperkt.Erg weinig keus maar wat er is is heel goed van smaak en altijd voldoende.Wij waren erg verrast door de aangename rust en kalmte die er heerst.Nog een plus is de ligging,ongeveer 5 min.lopen tot aan de gezellige winkelstraat.

Gereisd Met partner in Thu Aug 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima accommodatie, rustig gelegen.

Lucienne
10-10-2012

Direct aan het strand. Met ligweide en zwembad. Alleen de bedden zijn erg hard.

Gereisd Met vrienden in Fri Sep 14 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gemoedelijk hotel met mooie ligging

Mike en Marieke
Mon Jun 04 2012 13:41:03 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ruim opgezet, veel groen, wijds en een mooi uitzicht vanaf het zwembad en restaurant naar zee. Bij het restaurant is een mooie speeltuin. Kinderen kunnen tussen de maaltijden door lekker spelen en je hebt goed zicht op ze. Het personeel is zeer vriendelijk. Onze kamer was klein van opzet, maar netjes en compleet. Om de dag worden de handdoeken verschoond. Het eten is elke dag anders en goed van kwaliteit. Nadeel is dat de saladebar in het midden staat en nogal ophoudt, waardoor er soms een rij kan ontstaan. In mei zijn de strandbedjes op het strand nog gratis, maar een setje van 2 stoelen en parasol kost in het hoogseizoen 5 euro per dag! Eén maal per week is er een Griekse avond met live muziek en dansers. Het hotel is gelegen aan een lange en drukke doorgaande straat. Eten in een van de vele restaurantjes aan deze hoofdstraat is niet prettig ivm het lawaai en uitlaatgassen. Aan het strand zijn wel wat leuke eettentjes te vinden. In het hele hotel en buiten is gratis wifi aanwezig.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri May 18 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2004

In juni 2002 geweest

henny
1-5-2004

In juni 2002 geweest.Schitterend aan het strand gelegen met mooi zwembad.Het eten was van redelijke kwaliteit.We hadden half pension waarbij je een vast menu kreeg voorgeschoteld.Voor de ligging is dit zeker een aanrader met kinderen.

Gereisd Anders in Sat May 01 2004 14:32:27 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt

• Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportWaterskiën
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Geraniotis Beach in Platanias (Chania), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Geraniotis Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.