Appartement Ermis Suites

8.3Fantastisch

Griekenland, Kreta, Platanias (Chania)

8.3Fantastisch

Meer appartement info

15 reviews over Appartement Ermis Suites

• 9Danielle07-06-2014

Heerlijke vakantie

We zijn gisteren teruggekomen van een 8 daags verblijf bij Ritsa en Vasili. We hebben het heerlijk gehad bij deze gastvrije, hard werkende mensen die alles doen om het je naar de zin te maken. Het appartement is eenvoudig maar van alle gemakken voorzien en schoon. De ligging is uitstekend; alles binnen handbereik, van auto huur, tot strand tot winkeltjes. Een aanrader, voor jomg em oud, met en zonder kinderen!

Gereisd met partner in mei 2014

• 9akkoelewijn25-08-2012

Heerlijke vakantie

Allereerst ligt het appartementencomplex waar wij geweest zijn (en waar de foto's bij deze beoordeling van zijn) in/bij Platanis / Rethymnon.

Wij hebben in een ruim 2 kamerappartement gelogeerd met 2 grote balkons. De familie is super vriendelijk, maar niet (te) opdringerig. Onze zoon van 12 vond het geweldig in en rond het zwembad. Doordat de bar en de receptie bij het zwembad lagen was er goed toezicht. Het zwembad is niet groot, maar dat blijkt wel uit de foto's. Daarnaast is de zee erg dichtbij.
    Wij waren even bang dat, doordat er volgens de reviews veel mensen jaarlijks terugkomen, een hollandse camping gevoel zou ontstaan van ons kent ons (met veel Frans Bouwer). Deze vrees bleek ongegrond, er waren veel verschillende gasten.

Wij moesten om één uur s nachts vertrekken. Het is kenmerkend dat de familie tot die tijd bij ons bij de bar bleef om ons uitgeleide te doen zodat we niet alleen zaten te wachten.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

• 9Frank01-08-2010

Gewoon goed

Waardering blijkt ook uit het feit, dat veel gasten vaker terugkomen.

De accommodatie is in het tabblad Plattegrond gelokaliseerd in het verkeerde Platanias. Ermis appartementen ligt in het Platanias dat 5 kilometer ten oosten van Rethymnon ligt.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 9Bas01-08-2010

Apartementen op top plek en zeer goede service!

Ermis valt op! Niet door de luxe, maar door de kleine dingen die de familie Ermis wel doet zonder dat het vermeld staat in de gids. Wat is er allemaal in alle kamers?: -WC papier altijd aanwezig. -Waterkoker -koffiezet apparaat -magnetron -koelkast -TV -fohn -kluisje (tegen betaling) -airco (tegen betaling) -babybedje (tegen betaling)

Verder bevinden zich een kleinstukje van de appartementen het zwembad en de bar, hetgeen er voor zorgt dat men in de appartementen geen last heeft van geluid.

Het strand is dichtbij (straat uit lopen), alle winkels op loopafstand (ja ook de LIDL), scooterverhuur en autoverhuur ook om de hoek.

De familie Ermis is in de omgang met mensen een zeer ervaren griekse familie die het daadwerkelijk lukt het iedereen naar hun zin maken. Het is geschikt voor iedereen, maar vooral voor families met kinderen en stellen.

Als oudreisleider durf ik hier eigenlijk wel iedereen naar toe te sturen. Best wel knap van de familie Ermis en terecht!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 8Marian Driessen.17-06-2010

Prima appartement.

Wij hadden een prima verblijf in dit appartement. Ritsa en Vasilis zijn hele gastvrije mensen waarbij je je onmiddelijk thuisvoelt. De appartementen zijn eenvoudig maar wat je nodig hebt is er. De schoonmaak is 3x per week, prima, je kan best je eigen rommel een beetje opruimen. Aan het eind van de dag treffen de gasten elkaar bij de bar wat erg gezellig is en vaak tot in de late uurtjes duurde. Wij hebben hier,voor niet al te veel geld, een fijne vakantie gehad en raden dit zeker aan, aan mensen die niet voor luxe komen.

Gereisd met partner in mei 2010

• 7j noort14-11-2009

leuk maar niet overdreven geweldig

het appartementencomplex ligt niet vlak aan het zwembad het bestaat uit 2 gedeeltes. maar wel lekker dicht aan de zee. de keuken nrichting is karrig en echt koken kun je er niet.

• 7Karin Anette Marion01-11-2009

toplocatie met super eigenaren!

Wij hebben 8 fastastische dagen gehad bij Ritsa en Papoeli ;). Ondanks onze vrij late aankomst werden we allerhartelijkst ontvangen. Dit is echte Griekse gastvrijheid! 's Avonds was het gezellig toeven aan het barretje. Het appartementengebouw ligt zo'n 50 meter verder dan de bar en receptie maar dit maakte ons niet uit. Het app. ligt in een doodlopend straatje naar het strand (+/- 200 mtr) en vlak bij de hoofdweg met de taverna's en winkeltjes en barretjes. Wij hadden een groot 2 kamer appartement met 2 grote balkons. Inrichting vrij sober (Grieks dus) maar super schoon. Wat ons betreft was het de ideale plek!! Dus een aanrader voor iedereen die in niet in de drukte van de stad Rethymnon wil verblijven. Ook ons zie je hier vast nog wel een keer terug!!!

Gereisd met vrienden in september 2009

• 7Dick & Ellen13-10-2009

Alsof je thuis komt!

Wij hebben 11 dagen (eind sept/begin okt.) in een 2-persoonsstudio doorgebracht. De ontvangst was na een nachtelijke hachelijke taxirit heel warm. De raki werd gelijk ingeschonken, het was echt een warm welkom. De studio was niet heel groot, maar groot genoeg als slaapplaats, je gaat er tenslotte niet heel de dag zitten. De inrichting is éénvoudig, de 2 losse bedden staan tegen elkaar geschoven met een houten rand in het midden, dus lepeltje/lepeltje ging even niet ;) De badkamer is klein en wel wat behelpen, maar alles was schoon en de gezellige avonden aan de bar bij Vasili en Ritsa maakten hééél veel goed. Echt lieve, gezellige mensen. Wij gingen met een brok in ons keel weer terug naar huis en zijn zeker van plan om terug te komen!!

• 9Anneke Dallau13-09-2009

Toplocatie

Onze eerste keer in Ermis is zeker niet onze laatste keer. Wat een lieve mensen!! Het appartement is eenvoudig, maar schoon en fris. Het zwembad is heerlijk en ook de cheeseburgers zijn niet te versmaden. En dan de ligging, op zo'n korte afstand van het prachtige zandstrand, perfect gewoon.

We hebben ons reuze vermaakt. See you next year!!!!!!

Anneke en Arthur

• 8RJ & Catherina25-08-2009

Super!!

Het was onze eerste keer bij appartement "Ermis" en het is prima bevallen. De mensen zijn zeer gastvrij en heel aardig. Dol op kleine kinderen, mijn dochter van twee kreeg genoeg aandacht. De appartementen zelf zijn netjes ingericht en schoon. Inderdaad jammer van het douchegordijn, is een minpuntje. Het zwembad is goed onderhouden en heeft een klein peuterbadje. De restaurants, winkels, strand en busstation zijn op loopafstand. Omgeving is ook prachtig, een tocht door de bergen is een aanrader. Wij gaan zeker nog een keer terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

1 tip over Appartement Ermis Suites

• akkoelewijn, 25-08-2012 Rapporteren

Wij hebben een aantal dagen een auto gehuurd om de omgeving te verkennen. De familie heeft goede tips voor dagtochten zodat je ook het minder toeristische Kreta kan bezoeken.

1 vraag over Appartement Ermis Suites

• J, 20-07-2010 Rapporteren

Vanuit Kreta naar Bodrum?

Wie weet of je vanuit Kreta naar Bodrum kunt varen? Vanaf Kos kan dat wel maar ik vraag me af of er ook een plaats is op Kreta waarvan je over kunt varen naar Turkije...

Bert, 27-09-2010

Beste vraagsteller, bent u wel op de hoogte waar het eiland Kreta ligt? afgezien van de kosten. Vanaf Kreta zou u waarschijnlijk één à anderhalve dag onderweg zijn. Waarom huurt u voor dat geld niet eens een auto en gaat u op verkenning over Kreta. Er is zoveel te zien dat red je niet in één vakantie.

Appartement Ermis Suites info

• KeukenKeuken

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats