Hotel Sofia

Hotel aan zee, Zorghotel, Kleine hotels, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag12°8°
Hotel Sofia
9,3

Kenmerken
Airco
Restaurant
Parkeren mogelijk

5 reviews over Hotel Sofia in het Nederlands

Prima hotel op minder dan 5 minuten lopen van het strand. Goede kamer met een lekker bed. Het hotel wordt gerund door een hele aardige en behulpzame familie. Het ontbijt is heel uitgebreid, voor ieder wat wils. Er is een mooie binnentuin waar je ook kunt ontbijten als je dat wilt. De badkamer is voorzien van een prima douche, wastafel, grote spiegel en föhn. Alles is perfect schoon. In de kamers mag niet gerookt worden. Grenzend aan de kamer is het balkon waar je lekker kunt zitten. Plakias is een klein plaatsje, in de buurt kun je mooie wandelingen maken. Goede kaart en goede schoenen zijn aan te raden. Tavernes langs het strand zijn redelijk, de beste 2 vonden wij echter in een zijstraat. Minoiko, prima eten, de ander weet ik de naam niet meer van. Wifi was redelijk. Wij waren hier half april, het seizoen was nauwelijks begonnen. Er waren haast geen excursies en er reed 1x per dag een bus.

Gereisd met vrienden in april 2018

Het is er niet heel erg groot maar ik vond er genoeg keuze aan restaurants. Er rijdt ook een openbare bus waar je een heel eind mee komt. Ook vaart er een boot naar nabij gelegen stranden. Plakias heeft hele mooie stranden maar er kan een harde wind staan. Sofia hotel is eenvoudig en goed. Goede bedden en een superontbijt! De eigenaren en medewerkers zijn echt heel vriendelijk en behulpzaam. Een aanrader. Maar reken niet op een geweldig uitzicht vanuit je kamer. Je zit aan de straat.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

Fijn hotel met lekker ontbijt en lekker rustig.

Elise de Bont
17-9-2016

Het ontbijt was goed, evenals de kamers; ze waren schoon en ruim genoeg. Ook was het lekker rustig en was het personeel erg vriendelijk. Geen negatieve dingen gezien; al weet ik niet zeker of dit een geschikt hotel is als je met kleine kinderen reist.

Gereisd met vrienden in mei 2016

Geweldig hotel!

Sanne
22-7-2016

Wij hebben een absolute top vakantie. super schone kamers, goed gevarieerd ontbijt, airco met nachtstand zodat het met slapen niet te heet is. Het zwembad ligt bij een ander hotel wat iets verder lopen is maar dat is verder ook prima!

Gereisd met vrienden in juli 2016

dit nooit meer

benj
8-6-2016

Vanwge ligging smiddags zon op de kamer hierdoor savonds erg warm, Airco doet alleen als je in de kamer bent met balkondeur dicht. Tevens ruikt de airco naar rook even als de kussens. Erg kleine kamers. Zwembad is meer dan 500 mtr bij een rumoerig met veelal engelse mensen en ook ergklein voor kinderen niet geschikt minimale diepte 90 cm geen kinderbad. Geen bestek kopjes ed. Op de kamer. Wifi is erg langzaam

Gereisd met partner in juni 2016

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sofia in Plakias, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sofia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.