Aparthotel
Kleine hotelsWeer vandaag16°7°

70 reviews over Aparthotel Oasis Plakias in het Nederlands

Elke keer ervaren we het opnieuw thuiskomen in kre

Greet kazandjian,
30-7-2018

We gaan graag naat plakias .het is een beetje onze tweede thuis geworden.we komen er al 13 jaat nu.in plakiad hebt ge mooie bazien en stranden.ge kunt er mooie wandelingen maken .en van daar uit kan je overal heen.we verblijven graag in oasis .het is er kraakproper .1 nadeel zl worden we zelfs dat gewoon is dat het naast drukke weg ligt.een auto huren is wel gemakkelijk.ik ben zelfs grieks aan het leren omdat ik graag een babbel wil maken met de mensen daar.ik zelf ben pijnpatiente maar ook al is het moeilijk wil ik volhouden.ik zou zeggen.ga er eens heen en ondervindt het zelf . Greet

Gereisd met partner in juni 2018

zoals altijd leuk

greet kazandjian,
9-9-2017

de ligging vinden we iets minder fijn, ligt aan drukke baan en naast benzinestation, de kamers zijn heel proper, het ontbijt is sober maar dat weten we , grieken eten zelf niet echt ontbijt, het zwembad is altijd heel proper en alles is verzorgd, de eigenaar zien we iets te weinig, als je gaat eten dan moet je niet verwachten nadien nog iets te kunnen drinken, meestal is hij al weg, de eerste acht jaren aten we daar elke avond, dit jaar deden we dit niet meer, te weinig variatie, en we zaten daar meestal alleen,wat ongezellig is, de weg naar het dorp gaat wel, terug gaan is soms vermoeiend als je slecht en been bent, je moet een heuvel op. dus ofwel namen we taxi , of huurden auto, ondanks die foutjes ga ik er graag naartoe, maar wie weet gaan we vlg jaar eens ergens anders logeren, hangt er vanaf wat het ons zal kosten met ons budget

Gereisd met partner in juni 2017

relax

Birgit,
30-8-2017

Goede locatie als je niet bang bent om te wandelen.

Diverse stranden op loop afstand, het dorp is ook lopend te bereiken.

Gereisd met partner in september 2016

D-reizen

het was zoals altijd genieten

greet kazandjian,
3-7-2017

het is er kraakproper, de kamer is groot genoeg met ruim balkon,het zwembad is kraakhelder en groot, het is niet echt een hotel.meer een familiepension, ,velen komen er al jaren, wij al negen,soms bleven we eten, dit jaar hadden we auto gehuurd en reden we meer naar het dorp om daar te eten,een auto huren is aanbevolen als je niet graag telkens de heuvel op wilt,of slecht te been bent, maar een taxi kost je maar 5€ ,de ligging is iets minder ,het ligt aan de baan en de auto's en brommers maken veel extra lawaai, ook soms benzinegeur van het benzinestation er naast,maar echt niet veel.je kan ook een studio of appartement nemen, nikos heeft al veel extra geïnvesteerd,ijskast,tv op kamer, dat laatste is voor ons minder belangrijk, ik beveel het wel aan, je kan geen drankje vragen na je etentje,want om 22 h is er niemand meer,dus wilt ge een nachtmutske?dan zelf iets gaan kopen.maar ik klaag niet,

Gereisd met partner in juni 2017

Thuiskomen

Greet kazandjian,
14-3-2017

Ik verblijf al 8 jaar bij nikos met mijn man ronnyx het zwembad is echt een topper ,proper ; en je kanheerkijk relaxen op de strandstoelen x de ligging is wel aan de baan wat soms voor lawaai zorgt xde kamers zujn groot genoeg met groot balkon,zekers aan de achterkant , het eten valt best mee maar niet veel keuze , het ontbijt is wat minder x , maar ondanks die paar minpunten gaan we toch graag naar oasis in plakias x niet groot maar goede uitgangsbasis voor wandelingenx maar iedereen is anders en wat de ene goed vindt xvindt de andere niet goed x dus ontdek het zelf

Gereisd met partner in juni 2016

Kelder appartement nooit meer!

De leender peter
24-8-2016

Alle positieve reacties kloppen ivm deze accommodatie,maar het kelder appartement mag wel vermeld worden als mogelijk verblijf.Dit is echt niet prettig om als je op je terras zit een geweldig uitzicht hebt op een muur!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

rustgevend, gastvrij en zorgeloos

ld van den berg
21-6-2016

+Kleinschalig, schoon, gastvrij, vriendelijke gasten en gastheer, zwembad en veel ligstoelen, prachtige tuin, vrijheid -blijkheid, rust (aan achterzijde), mooie appartementen, goede balkons (je leeft toch bijna altijd buiten)

-Ligt 1km van centrum en strand, aan voorzijde overdag drukke weg, kamers vrij klein (maar je slaapt hier enkel)

Gereisd met partner in juni 2016

Prima hotel!

Angelique
22-5-2016

Aparthotel Oasis in Plakias is een prima hotel! Het is een klein hotel aan een doorgaande weg. Alles ziet er verder netjes/schoon uit in en om het hotel, wel wat gedateerd. Het is ongeveer 20 minuten naar het dorp (Plakias), goed te doen.

Gereisd met partner in september 2015

de moeite waard

l.d.van den berg
6-6-2015

Kleinschalig hotel met mooi zwembad 2km buiten Plakias en 2km van stranden van Damnoni en Plakias. Vriendelijke behulpzame eigenaar. Prima (dagelijks) schoon gehouden. Kamers niet groot, wel met terras. Kamer 7 is de minste, kamer 1 en 5 zijn veel beter. Overweeg upgrading naar groot appartement (nr2). Achterzijde zeer rustig, voorzijde ligt aan (overigens niet erg drukke) weg.

Gereisd met partner in mei 2015

Paradijs in Plakias

Jacco en Magriet
16-5-2015

We hadden een prachtige groot appartement ( kamer 1) met een enorm balkon. Mooi uitzicht op de heuvels. Nikos en Maria zijn vriendelijke en originele mensen. We hebben 2 heerlijke weken gehad, kmen zeker terug in Oasis.

Gereisd met partner in april 2015

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Oasis Plakias in Plakias, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Oasis Plakias zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.