Hotel Myrtis Star

7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Myrtis Star voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Myrtis Star in het Nederlands

2006

Een nieuw hotel, met mooie kamer inclusief kluis,safe en airco.Luxe badkamer met jaccuzi.

Het zwembad op het dak is erg klein en niet uitnodigend om te gaan liggen. Daarentegen mag je gebruik maken van het grotere zwembad van het naast-gelegen hotel Myrtis. Hier wordt 's ochtends ook het ontbijt geserveerd.

Personeel is erg vriendelijk, zeker een aanrader dit hotel.

Gereisd anders in augustus 2006

We hadden geboekt voor het oude myrtis star maar deze was in verbouwing dus kregen we een kamer in het nieuwe myrtis en ook met een jacuzzi de kamers zijn mooi en had zee zij zicht ook bovenverd. en dit hotel heeft ook een dak terras met bar maar zonder bediening? De receptie moet nog leren aanwezig te zijn. En tussen 9.00-13.00 uur spreken ze geen Engels !! als ze aanwezig zijn!! Zonde van dit mooie hotel. De schoonmaak en ontbijt is perfect.

Gereisd anders in juli 2006

Uitstekend nieuw hotel, mooie kamers, luxe badkamer (met bad-jacuzzi).Een puntje om op te letten,zeezicht alleen op de bovenste verdieping dit i.v.m. bomen die het zicht belemmeren.

Gereisd anders in juni 2006

We hebben een aantal aanbieders voor Myrtis Star voor je op een rij gezet:

Tjingo
Tjingo

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan
  • De staf spreektEngels

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Myrtis Star in Plakias, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Myrtis Star zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.