Hotel Myrtis & Porto Plakias

Hotel Myrtis & Porto Plakias
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Myrtis & Porto Plakias voor je op een rij gezet:

11 reviews over Hotel Myrtis & Porto Plakias in het Nederlands

nooit meer

verhulst senior
3-9-2015

Hotel porto Is O.K.

Hotel myrtis niet: All in formule onbestaande, alles is extra. zoals capuchino, cola , spuitwater enz. Alle dranken komen uit automaat en is industrieel. Geen kinderstoel, tafels half gedekt en regelmatig moeten we aan het personeel vragen om het buffet bij te vullen. Brood alle dagen hetzelfde alsook fruit ( enkel meloen en watermeloen. )

Zwembaden heel klein. Alle bars in hotel porto gesloten en verplicht drank te halen in ander hotel myrtis 20 meters verder. Eenmaal was de bar open maar niet voor All inn.

In Porto Plakias (4 sterren) is de kamer prima maar het hotel verder leeg (bar dak is verlaten) en het zwembad op dak is erg klein (schat 10 meter). Je kan er geen drank krijgen op dakterras waar ligbedden staan. Je moet zelfs voor water lift nemen naar beneden en oversteken naar hotel Myrtis om het te halen in een plastieken bekertje. Het hotel Myrtis, waar je eet is qua eten eerder een drie sterren hotel dan vier. Zwembad in Myrtis is groter maar je hebt minder ligstoelen en ligplaats ( soms maar 1 m rond zwembad of je zit al tegen een muur) Kindvriendelijk zijn ze niet: er was maar 1 babystoel in de eetzaal en we moesten baby op schoot nemen toen we vroegen of ze er eentje extra wilden voorzien. Ze sommeren gewoon de faciliteiten van beide gebouwen om aan 4 sterren te komen maar eigenlijk zit je in 4 sterren kamer zonder ruim zwembad en zonder bar, en hebben de buren Myrtis dat wel.

Geweldig

Lisa
15-5-2011

Het hotel is gezellig, met een leuk zwembadje. Het is er rustig.

Ik zou echter iedereen aanraden om 100 meter te lopen en ergens anders te gaan eten.

D-reizen

om altijd weer terug te komen

Ans en Kick
4-10-2010

we zijn in juni 2 weken geweest en net weer terug van (helaas) maar 1 week, volgend jaar zeker weer terug

Fantastisch!!

joke hoogeveen
18-7-2010

Een prima hotel: vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooie en schone kamers. Een prima ontbijt. Diner in de taverne aan de boulevard heerlijk.

We komen zeker terug.

Michel en Joke

absoluut een aanrader

Ans en Kick
4-7-2010

hotel is fantastisch, prachtige kamer en badkamer, elke dag schone handdoeken,

heel vriendelijk personeel, wij komen in 2011 hier zeker terug

wij komen hier graag nog eens terug

ijsbrand terlouw / dennis ammeraal
12-6-2010

Prima hotel keurig verzorgd netjes en schoon poolbar in begin juni nog niet open badkamer schoon en ruim.

personeel uiterst vriendelijk en hulpvaardig een echte aanrader.

groetjes Familie Terlouw

2008

Leuke plaats en omgeving

Kirsten & Timo
13-11-2008

Leuk plaatsje dat niet super toeristisch is. Het hotel was niets op aan te merken met goede service van een Nederlands sprekende medewerker. Altijd een lekker windje. Tip: ga duiken bij de Nederlandse duikschool Dive2Gether.

Helemaal goed

monique landzaat
14-9-2008

Genoten in dit hotel. Luxe badkamer en ontbijt prima. Goede uitvalsbasis voor uitstapjes. Rustig gelegen, prima voor rustzoekers.

Verzorgd hotel op loop afstand van de boulevard van Plakias. Keurig verzorgde kamers met luxe badkamer. Minpunt vonden wij dat het ontbijt werd geserveerd in hotel Myrtos en dat was niet echt sfeervol. Verder een prima hotel in een mooie omgeving ( zuid - kreta is erg mooi!)

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Myrtis & Porto Plakias in Plakias, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Myrtis & Porto Plakias zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Myrtis & Porto Plakias scoort een 7.56 uit 10 op basis van 12 reviews.