Géén boekingskosten
GriekenlandKretaPlakiasHotels PlakiasHotel Myrtis & Porto Plakias

Hotel Myrtis & Porto Plakias

GriekenlandKretaPlakias

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Myrtis & Porto Plakias voor je op een rij gezet:

8.1FantastischScore uit 14 reviews

• Sportfaciliteiten

14 Reviews over Myrtis & Porto Plakias

• 6Mevr. Van den Acker17-09-2019

Toch liever niet meer

Het hotel is heel basic. Het zwembadje was op het dak mr de deur was op slot. Blijkbaar horen 3 naast elkaar liggende hotels samen, zodat we van de drie hotels allemaal is het eerste moesten gaan ontbijten en zwemmen. Beetje vreemd maar leefbaar.

• 8Martien Schoenmaekers08-06-2019

Voor herhaling vatbaar.

Waterschoenen zeker meenemen. Je kunt mooie wandelingen maken, er zijn goede restaurants.

• 5verhulst senior03-09-2015

nooit meer

Hotel porto Is O.K. Hotel myrtis niet: All in formule onbestaande, alles is extra. zoals capuchino, cola , spuitwater enz. Alle dranken komen uit automaat en is industrieel. Geen kinderstoel, tafels half gedekt en regelmatig moeten we aan het personeel vragen om het buffet bij te vullen. Brood alle dagen hetzelfde alsook fruit ( enkel meloen en watermeloen. ) Zwembaden heel klein. Alle bars in hotel porto gesloten en verplicht drank te halen in ander hotel myrtis 20 meters verder. Eenmaal was de bar open maar niet voor All inn.

• 7Fam Verhulst28-08-2015

4-sterren kamer in leeg gebouw met te klein zwemba

In Porto Plakias (4 sterren) is de kamer prima maar het hotel verder leeg (bar dak is verlaten) en het zwembad op dak is erg klein (schat 10 meter). Je kan er geen drank krijgen op dakterras waar ligbedden staan. Je moet zelfs voor water lift nemen naar beneden en oversteken naar hotel Myrtis om het te halen in een plastieken bekertje. Het hotel Myrtis, waar je eet is qua eten eerder een drie sterren hotel dan vier. Zwembad in Myrtis is groter maar je hebt minder ligstoelen en ligplaats ( soms maar 1 m rond zwembad of je zit al tegen een muur) Kindvriendelijk zijn ze niet: er was maar 1 babystoel in de eetzaal en we moesten baby op schoot nemen toen we vroegen of ze er eentje extra wilden voorzien. Ze sommeren gewoon de faciliteiten van beide gebouwen om aan 4 sterren te komen maar eigenlijk zit je in 4 sterren kamer zonder ruim zwembad en zonder bar, en hebben de buren Myrtis dat wel.

• 8Lisa15-05-2011

Geweldig

Het hotel is gezellig, met een leuk zwembadje. Het is er rustig. Ik zou echter iedereen aanraden om 100 meter te lopen en ergens anders te gaan eten.

• 10Ans en Kick04-10-2010

om altijd weer terug te komen

we zijn in juni 2 weken geweest en net weer terug van (helaas) maar 1 week, volgend jaar zeker weer terug

• 9joke hoogeveen18-07-2010

Fantastisch!!

Een prima hotel: vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooie en schone kamers. Een prima ontbijt. Diner in de taverne aan de boulevard heerlijk. We komen zeker terug. Michel en Joke

• 9Ans en Kick04-07-2010

absoluut een aanrader

hotel is fantastisch, prachtige kamer en badkamer, elke dag schone handdoeken, heel vriendelijk personeel, wij komen in 2011 hier zeker terug

• 8ijsbrand terlouw / dennis ammeraal12-06-2010

wij komen hier graag nog eens terug

Prima hotel keurig verzorgd netjes en schoon poolbar in begin juni nog niet open badkamer schoon en ruim. personeel uiterst vriendelijk en hulpvaardig een echte aanrader.

groetjes Familie Terlouw

• 9Kirsten & Timo13-11-2008

Leuke plaats en omgeving

Leuk plaatsje dat niet super toeristisch is. Het hotel was niets op aan te merken met goede service van een Nederlands sprekende medewerker. Altijd een lekker windje. Tip: ga duiken bij de Nederlandse duikschool Dive2Gether.

Hotel Myrtis & Porto Plakias info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden