Appartement

9 reviews over Appartement Manolis in het Nederlands

Geweldig

Quinty
11-8-2017

Het appartementen complex is erg rustig en goed onderhouden. Airco is gratis en de kamer word elke dag schoongemaakt. Het strand en de boulevard zijn een kleine 5 minuten lopen. Wij hebben een boottocht gemaakt naar Preveli en hebben ook andere kloven in de omgeving bezocht. Plakias zelf is gezellig en niet te druk. Je kan er erg lekker eten en goedkoop in verhouding met het noorden van het eiland. Mirthios (het berg dorpje boven Plakias) is erg klein maar leuk om een keer te zien en je kan er erg goed eten!

Gereisd Met partner in juli 2017

zwembad top

Lucas
11-8-2016

prachtig zwembad als er niemand in zwemt. personeel is welwillend. Mooi zijn de wandelingen in het achterland. Internet WIFI erg onberekenbaar.

Gereisd Alleenreizend in Fri May 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

perfecte rustige locatie

Cor
4-7-2016

Tot onze verbazing werd ons bed dagelijks gedekt en zelfs de afwas, die we een keer lieten staan s' morgens, bleek bij thuiskomst gedaan. Gastheer en gastvrouw zijn bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Een appartement wat eigenlijk een soort hotel bleek te zijn, zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met partner in juni 2016

Mooi en verzorgd pension

rdeswert
10-12-2015

gelegen in achterafstraatje, lekker rustig, mooie en nette kamers zwembad is een surplus bij hete dagen.

Gereisd Met partner in september 2013

Fantastisch appartement

Ingeborg Roos
21-7-2015

Alles was perfekt. Zeer gastvrij echtpaar. Fantastisch ontbijt (optioneel voor 5 of 6 euro per persoon), heerlijke bedden ( nog beter dan thuis), alles zeer schoon, prima airco, mooi balkon, prachtige tuin met palmen en een schoon zwembad, ligging dicht bij het strand en boulevard en de prijs/kwaliteit is zeer goed voor dit ruime tweekamerappartement en de studio!! Voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Mooie studios met onbemande receptie

eva_3
25-10-2012

De studios zijn verzorgd, harde bedden maar fijn sanitair. Balkons kijken uit op mooie tuin, liggen in de felle zon zonder schaduw. Heerlijk klein maar groot genoeg zwembad. De receptie is gedurende de dag onbemand wat soms zoeken is als je een vraag hebt. Handdoeken en beddengoed worden na 3 dagen vernieuwd.

Prachtig apt- in leuk Plakias

gos.bl.reiger
29-8-2012

Zeer schoon, ruim, mooi en verzorgd appt. voor 4 personen. Vriendelijke eigenaren. Prima ligging- alles op loopafstand vin gezellig Plakias. Zwembad klein maar fijn. Wordt door de eigenaar uitstekend onderhoude ; helder en koel. Aan te raden ondwerkome.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Aug 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima verblijf

Willem
24-6-2012

Via touroperator een 1 kamer app geboekt. Bij aankomst mochten we kiezen en we kregen een 2 kamer app. Alles is nog vrij nieuw, voor griekse begrippen goed ingericht en in perfecte staat. De gastvrijheid van Manolis en zijn vrouw is meer dan je mag verwachten. Hiervoor al 3 keer in Plakias geweest in Porto Plakias, maar hier gaan we zeker weer terug. We zijn 3 weken nu geweest, maar Plakias verveelt nooit. Prachtig strand, genoeg restaurantjes, alleen weinig vertier voor de jeugd. Zeker een aanrader.

Gereisd Met partner in Fri May 25 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

zeer mooie studio.

Tom
20-5-2011

Werden zeer gast vrij ontvangen ,op de vraag of wij een studio,of kamer konden huren,waren nog bezig om alles uit zijn winter slaap tehalen. Zeer grote studio,met mooie badkamer,keuken en balkon,uitzicht op het zwembad.

Gereisd Met partner in april 2011

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Manolis in Plakias, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Manolis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.