Géén boekingskosten

Appartement Manolis

GriekenlandKretaPlakias

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Manolis voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 9 reviews

Meer appartement info

9 Reviews over Manolis

• 9Quinty11-08-2017

Geweldig

Het appartementen complex is erg rustig en goed onderhouden. Airco is gratis en de kamer word elke dag schoongemaakt. Het strand en de boulevard zijn een kleine 5 minuten lopen. Wij hebben een boottocht gemaakt naar Preveli en hebben ook andere kloven in de omgeving bezocht. Plakias zelf is gezellig en niet te druk. Je kan er erg lekker eten en goedkoop in verhouding met het noorden van het eiland. Mirthios (het berg dorpje boven Plakias) is erg klein maar leuk om een keer te zien en je kan er erg goed eten!

• 8Lucas11-08-2016

zwembad top

prachtig zwembad als er niemand in zwemt. personeel is welwillend. Mooi zijn de wandelingen in het achterland. Internet WIFI erg onberekenbaar.

• 9Cor04-07-2016

perfecte rustige locatie

Tot onze verbazing werd ons bed dagelijks gedekt en zelfs de afwas, die we een keer lieten staan s' morgens, bleek bij thuiskomst gedaan. Gastheer en gastvrouw zijn bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Een appartement wat eigenlijk een soort hotel bleek te zijn, zeker voor herhaling vatbaar.

• 9rdeswert10-12-2015

Mooi en verzorgd pension

gelegen in achterafstraatje, lekker rustig, mooie en nette kamers zwembad is een surplus bij hete dagen.

• 10Ingeborg Roos21-07-2015

Fantastisch appartement

Alles was perfekt. Zeer gastvrij echtpaar. Fantastisch ontbijt (optioneel voor 5 of 6 euro per persoon), heerlijke bedden ( nog beter dan thuis), alles zeer schoon, prima airco, mooi balkon, prachtige tuin met palmen en een schoon zwembad, ligging dicht bij het strand en boulevard en de prijs/kwaliteit is zeer goed voor dit ruime tweekamerappartement en de studio!! Voor herhaling vatbaar!

• 7eva_325-10-2012

Mooie studios met onbemande receptie

De studios zijn verzorgd, harde bedden maar fijn sanitair. Balkons kijken uit op mooie tuin, liggen in de felle zon zonder schaduw. Heerlijk klein maar groot genoeg zwembad. De receptie is gedurende de dag onbemand wat soms zoeken is als je een vraag hebt. Handdoeken en beddengoed worden na 3 dagen vernieuwd.

• 9gos.bl.reiger29-08-2012

Prachtig apt- in leuk Plakias

Zeer schoon, ruim, mooi en verzorgd appt. voor 4 personen. Vriendelijke eigenaren. Prima ligging- alles op loopafstand vin gezellig Plakias. Zwembad klein maar fijn. Wordt door de eigenaar uitstekend onderhoude ; helder en koel. Aan te raden ondwerkome.

• 10Willem24-06-2012

Prima verblijf

Via touroperator een 1 kamer app geboekt. Bij aankomst mochten we kiezen en we kregen een 2 kamer app. Alles is nog vrij nieuw, voor griekse begrippen goed ingericht en in perfecte staat. De gastvrijheid van Manolis en zijn vrouw is meer dan je mag verwachten. Hiervoor al 3 keer in Plakias geweest in Porto Plakias, maar hier gaan we zeker weer terug. We zijn 3 weken nu geweest, maar Plakias verveelt nooit. Prachtig strand, genoeg restaurantjes, alleen weinig vertier voor de jeugd. Zeker een aanrader.

• 8Tom20-05-2011

zeer mooie studio.

Werden zeer gast vrij ontvangen ,op de vraag of wij een studio,of kamer konden huren,waren nog bezig om alles uit zijn winter slaap tehalen. Zeer grote studio,met mooie badkamer,keuken en balkon,uitzicht op het zwembad.

Appartement Manolis info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden