Hotel Kalypso Cretan Village Resort & Spa

Hotel Kalypso Cretan Village Resort & Spa

7.6Goed

Griekenland, Kreta, Plakias

7.6Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Kalypso Cretan Village Resort & Spa voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna

In Kalypso Cretan Village Resort & Spa op Kreta heb je een mooi uitzicht op Plakias. De hotelkamers zijn gedateerd, maar worden dagelijks wel voorzien van schone handdoeken. Er zijn drie zwembaden en er is een poolbar waar ze koude drankjes schenken. Je kunt kiezen voor all-inclusive, maar in Plakias (4,5 kilometer) vind je ook goede restaurants.

85 reviews over Hotel Kalypso Cretan Village Resort & Spa

• 3Giancarlo05-01-2020

Nooit meer

Lang rijden vanaf het vliegveld je moet rekenen op 3 uur. Het eten is lauw of koud en smaakloos , bij het diner kregen we pas drinken na dat we klaar waren met eten. Kamer was erg vies en donker. Wel een mooie omgeving. Zwembad viel uit elkaar. Wij zijn na 1 nacht vertrokken naar een 3 sterren hotel.. dit was 1000 x beter! Terwijl dat het resort 4 sterren heeft. Wij komen hier nooit meer terug

• 2019
    8Harrie01-11-2019

Mooie locatie en omgeving, wel afgelegen.

Personeel doen geweldig werk maar naar mijn inziens te weinig personeel waardoor All In niet tot zijn recht komt. Lange wachttijden bij het verkrijgen van een drankje. Kamers zijn verouderd waardoor niet alles schoon is te krijgen ( onderkant douche gordijn, bad ). Prachtige locatie om te snorkelen en te duiken. Eten is goed maar weinig variatie. Al met al een prima verblijf gezien de prijs/kwaliteit verhouding. Huurauto is wel een must om iets van de omgeving te zien.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 9Silvana30-10-2019

Super vaakntie

Lieve mensen, die ook aan het eind van het seizoen, als ze op hun tandvlees lopen, nog steeds hun best doen. Betrokken personeel, de general manager kwam ons bij het afscheid nog een hand geven. Heerlijk grieks eten. En wat is het daar prachtig. Ja, de kamers zijn niet nieuw meer, maar zeker wel schoon en ruim, ook het balkon. Misschien is de all inclusive niet zo uitgebreid als bij andere resorts, maar hallo, daar betaal je ook een smak meer. De prijs kwaliteit verhouding vond ik uitstekend. De kinderen hebben gedoken, een onvergetelijke ervaring. Wij hebben een geweldige vakantie gehad.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 10heidi11-10-2019

zeer goede hotelervaring

alles perfect qua service en eten en vriendelijkheid personeel, enig minpuntje verouderde badkamer

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 2Jurgen08-10-2019

nooit meer naar daar. vies. smerig. ga maar door

Het slechtste resort waar we ooit geweest zijn. Overal vies. De katten in de eetzaal. ALL IN is een lachertje omdat je alles moet bestellen terwijl je het binnen 1 minuut zelf zou kunnen hebben moet je wachten op de obers die meer dan 100 mensen moeten bedienen. Kwartier kun je dan wachten op je drankje. Vanaf het voetbalveldje naar de baai moet je de zonnebedjes betalen omdat er een plaatselijke duikvereniging zit, en bewoners van Kreta komen er ook veel, maar die komen dan ook naar het zwembad en in de bar. Dus aan het Zwembad moet je soms wachten omdat de bevolking van kreta er ook komt terwijl aan de baai ook gelegenheid is om drinken te halen. Aan het zwembad zijn de zonnebedjes meerdere malen gemaakt maar daardoor zijn ze niet meer verstelbaar. Aan het grote zwembad (schip) steken er 2 stalen pinnen door het dek. Struikelen of erop vallen zou ook mogelijk zijn. Slaapkamers zijn vies. Mieren lopen overal. 😢😢😢😢😢😢

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 6Marjolein07-10-2019

Nooit meer: het halve resort is ziek geweest

Helaas een slechte ervaring: het eten (of drinken) was niet goed, hierdoor hebben mijn vriend en ik 2 dagen van onze vakantie met buikpijnen en diarree op de hotelkamer gelegen. Ook waren 20 andere gasten van het hotel ziek: het begon precies op dezelfde dag, met dezelfde klachten. Het hotel schoof het af op "dat iemand een virus zou hebben meegebracht" en gaf ons bacterie remmende medicijnen die in Nederland uit de handel zijn gehaald en dus gevaarlijk zijn. Zij probeerden hun naam hoog te houden, maar we weten allemaal dat het aan het eten of drinken lag, wat op zondagavond met lauwe bakken buiten lag (kip was waarschijnlijk de boosdoener). Zelfs bij thuiskomst heb ik er nog tot 2 weken erna af en toe last van gehad... Mooie ligging bij de baai, maar ik zou er nooit meer terugkeren.

Geboekt bij vakantiediscounter

• 5Rob Lutters03-10-2019

Wij komen hier niet meer.

Het leek op internet best een leuk hotel. Echter de gekleurde huisjes hebben allang een eentonige kleur. De eerste kamer die we aangeboden kregen was gewoon niet schoon, schimmel op planken, waterschade op de muren. Na 2 uur een andere kamer. wel schoon maar wel enorm gedateerd. Niet volgens de foto's! De gordijnen waren vergeeld, en zijn net als alle meubels aan vervanging toe. De badkamer is verweerd, aan elkaar geplakt, slecht onderhouden. Slapen op een verhoging, niet lekker als je er 's nachts even eruit uit moet. Eten is er goed, drink alleen niet het water wat aangeboden wordt. De stoelen op het terras vallen bijna uit elkaar, maar worden door de hoezen bij elkaar gehouden. De fitness ruimte ziet er niet uit. Een aantal bedieningsleden zijn erg vriendelijk, een aantal zijn echt aan vakantie toe. Locatie technisch ligt het hotel enorm mooi, als je er niet houdt om een boulevard wandeling te maken. Alles moet vervangen worden.

• 3Peter bakelaar28-09-2019

Enige sterren van dit hotel was die in de lucht

Geen 4 sterren waardig kamers zwaar verouderd. Veel mensen hadden darm infecties na 22.30 moest je betalen voor je drankjes . Ligbedden matjes heel vies ,gaan hier nooit meer heen

• 7Peter Boussen27-09-2019

Ludiek

De ligging is prachtig. Eten en drinken zijn goed, alleen voor sommige drankjes extra betalen(cappuccino, espresso en coctails). De kamers zijn oud en uit gewoond. Het personeel is vriendelijk en gastvrij, veel gelachen het zijn bijzondere mensen en werken keihard.

• 4Rob Smink26-09-2019

Geen 4 sterren. 2 sterren is al teveel.

Dat de foto’s op de touroperator site niet klopte, geen vrolijke kleuren van de huisjes, de 2 foto’s van de kamers leken er niet eens op. De nacht portier deed de deur open en dan kom je binnen in een wel erg nostalgische kamer. Zo gedateerd dat de kringloop het niet wil hebben. Het bed staat op een podium, erg handig als je er s’nachts uit wil. De tv is een 40 cm tv met een grote toeter die alleen ruis gaf en tegen het plafond hing. Een kitchenette met een lekkende koelkast afzuigkap maar geen kookpit. Badkamer hingen de plafond platen los, roest op de badkuip een haakje voor de douchekop waar hij niet oppast, douche putje vol met witte latex, deurstopper was een schroef in de vloer, handig voor je voeten. Badhandoeken worden om de 3 dagen verwisseld wat voor hun ook vaak gebeurde bij 5 sterren +. Vrouw in de eetzaal en in de avond in de bar is vreselijk onbeleefd. Barman bij het zwembad is te beroerd om een tosti te bakken.

Hotel Kalypso Cretan Village Resort & Spa info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenDiner, Lunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Natuurzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandRotsen
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken, Betaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDuits, Gerechten voor gasten met allergieën, Grieks, Internationaal, Italiaans, Regionaal, Steaks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés3

• Gratis wifiBij het zwembad, Lobby

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats