7,6

In Kalypso Cretan Village Resort & Spa op Kreta heb je een mooi uitzicht op Plakias. De hotelkamers zijn gedateerd, maar worden dagelijks wel voorzien van schone handdoeken. Er zijn drie zwembaden en er is een poolbar waar ze koude drankjes schenken. Je kunt kiezen voor all-inclusive, maar in Plakias (4,5 kilometer) vind je ook goede restaurants.

We hebben een aantal aanbieders voor Kalypso Cretan Village Resort & Spa voor je op een rij gezet:

45 reviews over Hotel Kalypso Cretan Village Resort & Spa in het Nederlands

Mooie locatie maar oud Hotel.

Anneliese
12-7-2019

Een gedateerd hotel. Niet geschikt voor mensen die moeilijk te been zijn. Ligging fantastisch.

Ling
21-6-2019

Mooi rustig hotel op een fantastische plek . Zoals eerder vermeld wel gedateerde kamers maar daar moet je door heen kijken worden iedere dag schoongemaakt .eten is zeer goed met genoeg variatie. Als er wat mis is op de kamer wordt dit snel opgelost. Voor de tweede keer in dit hotel vriendelijk personeel. Een auto huren is wel een must is genoeg te zien in de omgeving.

Prima, All in kan beter!

C. marijnissen
19-6-2019

Wij zijn 2 weken op dit resort geweest Hotel ligging is buitengewoon schitterend! De eerst ochtend werd ons gelijk vermeld door andere vakantiegangers dat er een buikgriep heerste. Wij schoten gelijk in de stress. Maar achteraf niet nodig geweest. Wij zijn beide niet ziek geworden!! En tijdens de 2 weken ook niemand gezien of gehoord die wel ziek zijn geweest. Ontbijt is iedere ochtend hetzelfde. wel goed geen variatie. Lunch iedere dag anders Diner iedere dag anders. als je 2 weken gaat komt het wel 1/2 x eens voor dat je het zelfde krijgt. All inclusive, vonden wij tegen vallen. Na 14.00 tot 19.30 is er vrij weinig. je kan een ijsje halen bij de bar of een 'tosti'. TIP; wandel over de rotsen naar damnoni beach. alle drank wordt aangemengd met water. Als je betaalt voor cocktails krijg je het zoals het hoort. Check je glazen! Waren niet altijd schoon. ( Lippenstift/ vette vingers )

Opletten bij dit hotel!

Ine Jordans
9-6-2019

Er heerst op dit moment een heftig virus.
Echt iedereen was ziek tijdens de 8 dagen dat we daar waren. Wij zijn nog steeds ziek: misselijk hoofdpijn en koorts. We hebben inmiddels een klacht ingediend bij de touroperator. Zij wisten dat iedereen ziek werd maar hebben dat niet verteld.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi resort in een prachtige omgeving

Patrick Coolen
8-6-2019

Prachtig resort tegen een rotsachtige kust gebouwd. Diverse lagen waardoor je wel goed ter been moet zijn. Het personeel is uiterst vriendelijk ondanks dat er door een heersende buikgriep, waarvan ik, als een van de weinig, geen last had, veel geklaagd werd. Het eten is zeer goed; veel Griekse gerechten. De all inclusive formule geldt niet voor alle drank: Cocktails, flesjes water en verschillende soorten koffie's moet je betalen. De kamers zijn mooi maar de riolering laat nog wel eens de wensen over. De omgeving is ontzettend mooi. Leuk was het personeel een keer per week zich 's avonds voorstelt en voor de gasten danst. Ik heb een heerlijke week gehad. Ik kan het iedereen aanbevelen, alleen al vanwege uit uitzicht, de omgeving en het eten. Een minpuntje: als je alleen gaat moet je bijna voor twee betalen; niet van deze tijd!

Gereisd Alleenreizend in mei 2019

Buikgriep

Gombault
6-6-2019

Let op: Op dit moment, 6 juni 2019, Niet boeken er heerst een buikvirus. Je bent zo 3 a 4 dagen kwijt aan dit virus. Meer dan 50 % is ziek van de Nederl. en Belgische gasten. Reisburo is op de hoogte maar laat vakantiegangers toch komen. Heb je wel geboekt laat je reis om boeken naar een ander hotel!!!! Zeer verouderde kamers

Vasilis Iliakis, Owner, 9-6-2019

Beste gast,

Bedankt voor uw beoordeling en het spijt ons als u griep had tijdens uw verblijf in ons hotel. Zoals u waarschijnlijk weet, waren er gedurende ongeveer een week veel gevallen van buikgriep in het hele gebied en in veel delen van Kreta (zoals vaak gebeurt in alle delen van de wereld).

Het is echter meerdere dagen geleden dat er geen mensen zijn met de griep in ons hotel, dus het is volkomen veilig om te reizen en boeken in Kalypso. Gewoon om een kleine correctie te maken, er waren nooit zoveel gevallen in ons hotel, het maximum zou 10-15% van onze gasten zijn.

Met betrekking tot uw observatie voor onze kamers, willen wij u erop wijzen dat al onze kamers voortdurend worden gerenoveerd. De enkele kamers die nog niet volledig zijn gerenoveerd, worden binnenkort gerenoveerd.

Vriendelijke groeten, KALYPSO-team

Vanuit Kalypso is er geen! Uitzicht op Plakias

Anna van Vliet
4-6-2019

Wij genoten hier van een heerlijk diner in buffetvorm.

Gereisd Met partner in juni 2019

mooi resort aan zee en tussen de bergen

Donkers
18-5-2019

mooi resort mooie ligging aan zee ,kamer groot ,tv oud koelkast aanwezig op de kamer maar geen inhoud ook al heb je all inclusieve geboekt, het all inclusieve houd om 22.30 u op daarna moeten de drankjes betaald worden ook het drinkwater mag je een flesje kopen voor 0,50 euro cent en daarna wordt deze gevuld van de tap of het drinkwater is geen idee geen risico genomen stel je op de hoogte van eventuele calamiteiten en evacuatie op kamer geen plan aanwezig ook geen telefoon nummers voor receptie ,huur een auto dan ben je mobieler het resort ligt tussen de bergen en erg afgelegen

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

We gingen twee en we keerden er drie terug!

Andreas Angelson
6-3-2019

Het landschap was geweldig, mensen erg vriendelijk en het eten uitstekend! Ideaal hotel voor huwelijksreis. We gingen twee en we keerden er drie terug!

Gereisd Met partner in oktober 2018

Unieke ervaring

Willem
6-3-2019

Zeer mooi hotel. Unieke locatie! Schone kamer en zeer heerlijk eten. Het wordt gesuggereerd.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenDiner, Lunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Natuurzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandRotsen
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken, Betaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDuits, Gerechten voor gasten met allergieën, Grieks, Internationaal, Italiaans, Regionaal, Steaks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés3

• Gratis wifiBij het zwembad, Lobby

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kalypso Cretan Village Resort & Spa in Plakias, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kalypso Cretan Village Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.