Appartement
8,9

Kenmerken

We hebben een aantal aanbieders voor Huize Panorama (in Souda) voor je op een rij gezet:

15 reviews over Appartement Huize Panorama (in Souda) in het Nederlands

Heel fijne vakantie gehad

anna bos
31-5-2015

Mooie en rustige omgeving. Fantastisch uitzicht over de zee en de omringende bergen. Je bent afhankelijk van een auto, wil je meer van de omgeving zien. Verder kun je hier geweldige wandelingen maken, mits je goed ter been bent. Het is allemaal steil bergop/bergaf.

De keuken van de studio is niet geschikt om zelf te koken (anderhalve pit), maar gelukkig kun je in de omgeving overal lekker eten voor een zeer betaalbare prijs.

Interieur is niet meer dan wat je nodig hebt. Kastruimte volop en de bedden zijn prima.

Zwembad maar klein. Aangezien Panorama een zeer kleinschalige accommodatie is toch voldoende voor een opfrissertje.

Eigenaren zijn erg vriendelijk. Ze onderhouden de tuin en het huis prima.

Hou je van de ochtendzon is studio 4 aan te bevelen. Studio 1 heeft de avondzon. Studio 2 en 3 hebben weinig zon, wat zeer aangenaam kan zijn als het overdag erg warm is.

Gereisd met partner in mei 2015

Mooi gelegen studio's/appartement

Hazel
16-8-2014

Panorama is landelijk gelegen tegen een heuvel met fraai uitzicht over de baai van Souda (Plakias). Bij de boeking was een auto inbegrepen en dat is echt wel nodig. Voor boodschappen moet je naar Plakias op ca. 3 km.

Het strand van Souda en een paar taverna's zijn op ca. 600 m.

De inrichting van onze studio was ok maar we vonden de bedden nogal hard. De lakens lagen direct op de matrassen zonder molton of iets dergelijks. Ook vonden wij de studio's nogal gehorig. De badkamer van studio 1 en 4 hebben een raam aan de buitenmuur en hebben redelijke ventilatie. Bij de anderen komt het badkamerraam uit op de centrale hal.

Voor een indruk van de studio, hal en toegang zie de foto's.

Gereisd met partner in juni 2014

Prachtige rustige plek

Willem E.
15-7-2014

Huize Panorama is gelegen in de bergen, buiten Souda-Plakias, en dus een prachtig uitzcht naast de rustige omgeving. Een auto/motor/brommer is aanbevolen: de weg erheen is vrij stijl bergop. De eigenaars zijn heel vriendelijke mensen en uiterst behulpzaam. Ruimschoots voldoende schoonmaak. De inrichting is eenvoudig, maar wel in goede staat, heel en schoon. De keukeninrichting, zoals in Griekenland gebruikelijk, minimaal en het bekende rommeltje. Wel schoon! Wij hadden een (ruime) studio. Het enige appartement van het complexje is veel uitgebreider uitgerust.

De dichtstbijzijnde restaurants zijn op een kleine kilometer loopafstand, bergop of-af... Daarnaast veel daarvan 3 km verderop in Plakias. Vrijwel alle van redelijk tot goede kwaliteit. In Plakias ook een grote en enkele kleine supermarkten.

Door de rustige en afgezonderde ligging minder/niet geschikt voor kinderen.

Redelijk werkende Wi-Fi!

Gereisd met partner in mei 2014

Uitzicht "Panoramisch"

M
28-5-2014

18/4 t/m2/5 Dit is wellicht ons mooiste uitzicht ooit,goede in/uit de zon ligging,verwoede wandelaars lopen zo de bergen in,met de auto ben je zo op het strand van zowel Souda zelf of Plakias met diverse tavernes, de sfeer is heel ontspannen,de omgeving is indrukwekkend met besneeuwde bergtoppen en overvloedige plantengroei,Chania was op 1 mei een hoogtepunt met flanerende toeristen 'en Kretenzers.

Gereisd met partner in april 2014

Super!

John en Johan
12-5-2013

Voor rustzoekers en strandgangers (maar dan het rustige soort). Prima plaats, dagelijks schoongemaakt, vriendelijk eigenaar, fabuleus uitzicht, heerlijk zwembad, ver weg van drukte, auto noodzakelijk, restaurantjes en een supermarkt moet je iets meer moeite voor doen (wel voldoende aanwezig in Plakias, maar dus niet in het buurtschap Souda bij Plakias).

De inrichting laat niet toe dat je zelf fatsoenlijk iets kookt, maar dat is standaard in alle Griekse accommodaties.

Gereisd met partner in april 2012

Fantastisch mooie plek!

miko
13-5-2012

Goed verzorgde appartementen met een fantastisch uitzicht over de Libische zee.Klein zwembad. De eigenaars (vader en dochters, dacht ik) zijn heel vriendelijk en staan met alles voor je klaar. Er is geen restaurant bij, maar in Plakias zijn er genoeg. Ook in Mirtios en Cellia zijn een paar goede restaurantjes. Een auto is wel gewenst, want het ligt best afgelegen, met een paar pittige haarspeldbochten, ook het strand (heel mooie baai) ligt wat te ver om te voet te gaan, zeker de terugweg. Er wordt om de dag schoongemaakt, met dan tevens schone handdoeken en lakens.

Gereisd met partner in april 2012

Lekker rust, mooi uitzicht

Peter en Jacqueline
4-6-2011

Leuk complex, 4 studio's en een appartement. Alle met uitzicht op de mooie Lybische zee en het strand van Souda. Appartementen liggen ongeveer 75 meter boven zeeniveau, dus lekker met de auto en een paar haarspeldbochten naar het appartement. Schoonmaak was prima. eigenaar opok heel aardig. Auto is echt wel nodig, supermarkten en taveernes genoeg in Plakias. Ga een paar keer eten in het plaatsje Mariou (Mariou taveerne) mooi uitzicht en lekkerrrrr.

Gereisd met partner in mei 2011

fantastisch:rust en ruimte

m woltering
27-9-2010

De studio in huize Panorama (Souda) is een geweldige plek om te verbljven.Auto is wel nodig.Het zeer kleinschalige complex ligt prachtig in de bergen .Zonsopkomsten en ondergangen waren iedere dag spectaculair en het uitzicht op de baai van Souda(de Libische zee)adembenemend.

Vriendelijke eigenaar en de studio is zeer ruim,fris , superschoonen helemaal in orde.

Het zwembad is lekker: een dagje lezen in de schaduw van de jonge olijfboompjes langs de rand ,is niet te versmaden.

Gereisd met partner in september 2010

Prachtig uitzicht. Heerlijk rustig.

Emo Klunder
31-7-2010

Een aanrader. Voor wie van rust en een prachtig uitzicht houdt.

Gereisd met partner in juli 2010

Heerlijk rustig

K.v.d.Veen
18-7-2010

Voor rustzoekers een prima lokatie. Wel met auto. Veelal oudere vakantiegangers. Zwembad fijn na dagje weg. Vriendelijke eigenaar. Wel contant geld meenemen naar Plakias, pinautomaten werken lang niet altijd.

Gereisd met partner in juli 2010

Ross Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Huize Panorama (in Souda) in Plakias, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Huize Panorama (in Souda) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.