Appartement Huize Panorama (in Souda)

Appartement Huize Panorama (in Souda)

5.6Voldoende

Griekenland, Kreta, Plakias

5.6Voldoende

• 7.2Inrichting
  • 8.1Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Huize Panorama (in Souda) voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info
Tonen op kaart

16 reviews over Appartement Huize Panorama (in Souda)

• 2019
    5Alie04-09-2019

Nooit weer

Bij aankomst vertelde mevrouw in het gebrekkig Engels dat het hotel vol geboekt was, en we dus pas de morgen erop terrecht konden (we hadden al geserveerd) toen werden we naar een alternatief gestuurd, plaatst ons in een appartement met schimmel met extreme warmte, en een nare geur. Vertelde mevrouw dat we hier niet mee akkoord gingen, daarna werden we naar een ander hotel gebracht. Dit was opzich best mooi, maar de manier waarop het ging laat ik maar achterwege. Hierna ook de touroperator gebeld. De volgende dag konden we weer terrecht in het hotel en kregen gratis ontbijt. Vreemd dat het na een belletje wel kan. Al met al wel een mooie vakantie gehad en een mooie studio, maar hierheen gaan weer?, nee dankjewel. Niet om de plek of de studio, puur om hoe de situatie eromheen ging

Gereisd met partner in augustus 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• Oude reviews

9anna bos31-05-2015

Heel fijne vakantie gehad

Mooie en rustige omgeving. Fantastisch uitzicht over de zee en de omringende bergen. Je bent afhankelijk van een auto, wil je meer van de omgeving zien. Verder kun je hier geweldige wandelingen maken, mits je goed ter been bent. Het is allemaal steil bergop/bergaf. De keuken van de studio is niet geschikt om zelf te koken (anderhalve pit), maar gelukkig kun je in de omgeving overal lekker eten voor een zeer betaalbare prijs. Interieur is niet meer dan wat je nodig hebt. Kastruimte volop en de bedden zijn prima. Zwembad maar klein. Aangezien Panorama een zeer kleinschalige accommodatie is toch voldoende voor een opfrissertje. Eigenaren zijn erg vriendelijk. Ze onderhouden de tuin en het huis prima. Hou je van de ochtendzon is studio 4 aan te bevelen. Studio 1 heeft de avondzon. Studio 2 en 3 hebben weinig zon, wat zeer aangenaam kan zijn als het overdag erg warm is.

Gereisd met partner in mei 2015

• 7Hazel16-08-2014

Mooi gelegen studio's/appartement

Panorama is landelijk gelegen tegen een heuvel met fraai uitzicht over de baai van Souda (Plakias). Bij de boeking was een auto inbegrepen en dat is echt wel nodig. Voor boodschappen moet je naar Plakias op ca. 3 km. Het strand van Souda en een paar taverna's zijn op ca. 600 m. De inrichting van onze studio was ok maar we vonden de bedden nogal hard. De lakens lagen direct op de matrassen zonder molton of iets dergelijks. Ook vonden wij de studio's nogal gehorig. De badkamer van studio 1 en 4 hebben een raam aan de buitenmuur en hebben redelijke ventilatie. Bij de anderen komt het badkamerraam uit op de centrale hal. Voor een indruk van de studio, hal en toegang zie de foto's.

Gereisd met partner in juni 2014

• 9Willem E.15-07-2014

Prachtige rustige plek

Huize Panorama is gelegen in de bergen, buiten Souda-Plakias, en dus een prachtig uitzcht naast de rustige omgeving. Een auto/motor/brommer is aanbevolen: de weg erheen is vrij stijl bergop. De eigenaars zijn heel vriendelijke mensen en uiterst behulpzaam. Ruimschoots voldoende schoonmaak. De inrichting is eenvoudig, maar wel in goede staat, heel en schoon. De keukeninrichting, zoals in Griekenland gebruikelijk, minimaal en het bekende rommeltje. Wel schoon! Wij hadden een (ruime) studio. Het enige appartement van het complexje is veel uitgebreider uitgerust. De dichtstbijzijnde restaurants zijn op een kleine kilometer loopafstand, bergop of-af... Daarnaast veel daarvan 3 km verderop in Plakias. Vrijwel alle van redelijk tot goede kwaliteit. In Plakias ook een grote en enkele kleine supermarkten. Door de rustige en afgezonderde ligging minder/niet geschikt voor kinderen. Redelijk werkende Wi-Fi!

Gereisd met partner in mei 2014

• 9M28-05-2014

Uitzicht "Panoramisch"

18/4 t/m2/5 Dit is wellicht ons mooiste uitzicht ooit,goede in/uit de zon ligging,verwoede wandelaars lopen zo de bergen in,met de auto ben je zo op het strand van zowel Souda zelf of Plakias met diverse tavernes, de sfeer is heel ontspannen,de omgeving is indrukwekkend met besneeuwde bergtoppen en overvloedige plantengroei,Chania was op 1 mei een hoogtepunt met flanerende toeristen 'en Kretenzers.

Gereisd met partner in april 2014

• 9John en Johan12-05-2013

Super!

Voor rustzoekers en strandgangers (maar dan het rustige soort). Prima plaats, dagelijks schoongemaakt, vriendelijk eigenaar, fabuleus uitzicht, heerlijk zwembad, ver weg van drukte, auto noodzakelijk, restaurantjes en een supermarkt moet je iets meer moeite voor doen (wel voldoende aanwezig in Plakias, maar dus niet in het buurtschap Souda bij Plakias). De inrichting laat niet toe dat je zelf fatsoenlijk iets kookt, maar dat is standaard in alle Griekse accommodaties.

Gereisd met partner in april 2012

• 9miko13-05-2012

Fantastisch mooie plek!

Goed verzorgde appartementen met een fantastisch uitzicht over de Libische zee.Klein zwembad. De eigenaars (vader en dochters, dacht ik) zijn heel vriendelijk en staan met alles voor je klaar. Er is geen restaurant bij, maar in Plakias zijn er genoeg. Ook in Mirtios en Cellia zijn een paar goede restaurantjes. Een auto is wel gewenst, want het ligt best afgelegen, met een paar pittige haarspeldbochten, ook het strand (heel mooie baai) ligt wat te ver om te voet te gaan, zeker de terugweg. Er wordt om de dag schoongemaakt, met dan tevens schone handdoeken en lakens.

Gereisd met partner in april 2012

• 9Peter en Jacqueline04-06-2011

Lekker rust, mooi uitzicht

Leuk complex, 4 studio's en een appartement. Alle met uitzicht op de mooie Lybische zee en het strand van Souda. Appartementen liggen ongeveer 75 meter boven zeeniveau, dus lekker met de auto en een paar haarspeldbochten naar het appartement. Schoonmaak was prima. eigenaar opok heel aardig. Auto is echt wel nodig, supermarkten en taveernes genoeg in Plakias. Ga een paar keer eten in het plaatsje Mariou (Mariou taveerne) mooi uitzicht en lekkerrrrr.

Gereisd met partner in mei 2011

• 9m woltering27-09-2010

fantastisch:rust en ruimte

De studio in huize Panorama (Souda) is een geweldige plek om te verbljven.Auto is wel nodig.Het zeer kleinschalige complex ligt prachtig in de bergen .Zonsopkomsten en ondergangen waren iedere dag spectaculair en het uitzicht op de baai van Souda(de Libische zee)adembenemend. Vriendelijke eigenaar en de studio is zeer ruim,fris , superschoonen helemaal in orde. Het zwembad is lekker: een dagje lezen in de schaduw van de jonge olijfboompjes langs de rand ,is niet te versmaden.

Gereisd met partner in september 2010

• 9Emo Klunder31-07-2010

Prachtig uitzicht. Heerlijk rustig.

Een aanrader. Voor wie van rust en een prachtig uitzicht houdt.

Gereisd met partner in juli 2010

Ross Holidays

3 tips over Appartement Huize Panorama (in Souda)

• miko, 13-05-2012

Wandeltip: loop eens naar Rodakino, heel mooi pad, een wandeling met prachtige vergezichten van ongeveer anderhalf uur.

• Hazel, 16-08-2014

Panorama kunnen we aanbevelen als je van een landelijke omgeving houdt. Het strand aan de baai van Souda ligt redelijk beschut als het winderig is.

• anna bos, 31-05-2015

Ga naar het bergdorpje Sellia, vlak boven Souda/Plakias. Hier is v.a. begin mei een nieuwe taverne geopend: Merastri. Vanuit deze taverne heb je een fantastisch uitzicht over de baai van Plakias. Merastri is een familie taverne. Mama en zoon Vaggelis staan in de keuken. Dochter Anni en jongste zoon Giorgos zorgen voor de erg prettige bediening. Er is een beperkte menukaart, maar mama kookt dagelijks nog wat extra specialiteiten. Als je hier gaat eten doe ze de groeten van Henk en Anjo.

1 vraag over Appartement Huize Panorama (in Souda)

• J.Draijer, 14-08-2009

Uitzicht

Ik wil graag het appartement voor boeken, maar wil graag weten of het uitzicht daarvan goed is. Kan iemand mij vertellen hoe het uitzicht is vanuit het appartement ? En hoe het uitzicht van de studio's is ? Het lijkt namelijk op de foto alsof de studio's uitzicht hebben op meerdere kanten en het appartement in het midden tussen de studio's ligt en daardoor slechts alleen voor-uitzicht heeft ?

Alvast bedankt voor de info !

miko, 13-05-2012

Er zijn vier studio's en een twee kamer appartement. Alle appartementen hebben het zelfde prachtige uitzicht over de Libische zee. De studios hebben een omsloten klein balkon en het appartement heeft een groot balkon en nog een stukje terras ( met ligbedden) en een achteruitgang. Wij hebben genoten!!

Appartement Huize Panorama (in Souda) info

• Aantal personen2 tot 4