Appartement Huize Elli

Appartement
Appartement Huize Elli
7,8

15 reviews over Appartement Huize Elli in het Nederlands

Wij zaten in appartement 1. Naar Nederlandse begrippen niet "gezellig" ingericht maar wel doelmatig. Voor vier personen wel erg klein, dat geldt ook voor het "eigen" terras vóór het appartement. Douche en toilet inmiddels volledig gerenoveerd (gemoderniseerd en vergroot) en in gescheiden ruimtes geplaatst.

Elke dag wordt het schoongemaakt.

Rustige omgeving en toch vlak bij het gezellige centrum van Plakias.

Kleine studio, met hele kleine kitchenette een kast en spiegel met bankje. Een eitje bakken zou kunnen maar daar is dan ook alles mee gezegd. Moderne schone badkamer met douche toilet en wastafel. Ruim terras met tafel en stoelen, aangrenzend de tuin. Schitterend uitzicht. Ruim genoeg voor 1 persoon, het is wat krap met 2 personen denk ik. Wel keurig onderhouden en absoluut schoon.

Een steile heiling om in het complex te komen.

Voor oudere kan dit eventueel problemen geven.

De inrichting van de studio is wel aan de kleine kant, wel is als aanwezig in de keuken.

De doucheruimte is zo klein, dat je telkens het douchegordijn tegen je aanzit.

Kortom,voor ons was deze locatie niet zo geslaagd.

goed appartement

C.Muller
    31-5-2011

groot genoeg ,badkamer goed, goede warme douche in keuken alles aanwezig

broodrooster,koffiezetapparaat, waterkoker ,toilet papier

voldoende schoonmaak.

goed appartement

C.Muller
    31-5-2011

Wij zijn 1 week in huize Elli geweest.

Hadden een appartement bij de hoofdingang . wat prima is bevallen, als het heel warm is voldoende beschutting op het terras en s'morgens zon.schoonmaak voldoende ,iedere dag behalve weekend zeker de prullebakken werder leeggemaakt,3 maal in de week werden de bedden verschoond. Hadden wel geen uitzicht op zee maar die kan je opzoeken in de tuin achter.

Een goede vakantie gehad eigenaar en fam. vriendelijk.

grootste appartement met zee van ruimte

sandra_callaghan
    25-5-2011

Wij hadden met 2 personen het bovenste appartement, welke over 2 slaapkamers beschikt. Keuken was volledig ingericht met kookplaat, oven, koffiezetapparaat en koelkast. Heerlijk balkon met mooi uitzicht over Plakias.

De eigenaresse spreekt geen Engels, maar met een talengidsje, handen en voeten kom je een heel eind. De slaapkamers zijn voorzien van horren en rolluiken en 2 2-persoonsbedden en kasten. Ruime woonkamer met 2 grote banken. Elke dag werd er goed schoongemaakt.

appartement elli is een goed

tonny
    28-10-2010

de doucheruimte is erg klein 55-60 cm. dus niet veel ruimte om te staan en het gordijn plakte elke keer vast aan je lijf

Prachtig en wat een rust

Willeke
    11-9-2010

Appartement Huize Elli is rustig gelegen, en toch is alles dichtbij. Heerlijke week gehad.

Inventaris is helemaal in orde, idd zelfs een broodrooster. Schoonmaak is nu prima. Behalve op zondag, wordt er dagelijks schoongemaakt en vuilnis afgevoerd. Eigenaren zijn vriendelijk. Strand is prachtig, in het dorp kun je ongelooflijk goedkoop uit eten. Supermarkten zijn er genoeg voor als je zelf wilt koken.

Dubbel gevoel bij Huize Elli

michel.veldman
    25-7-2010

Plakias is een gezellig dorpje in het zuiden van Kreta. Onze accommodatie lag prima in het dorp, niet te ver van de eettentjes en met een mooi uitzicht. Het appartement was schoon en netjes, maar zeer onpraktisch. Wij zaten in appartement 1 met een zeeeeeer kleine badkamer, type postzegel! Ook was het appartement zeer ongezellig ingedeeld met een relatief kleine woonkamer (waar ook een bed in stond) en een nette grote slaapkamer. Al met al een dubbel gevoel....het was niet slecht! Qua lokatie en netheid prima, qua indeling en gezelligheid een onvoldoende!

Heerlijk slapen, wat een fantastisch bed

J Willems
    6-7-2010

Bij aankomst stond er een karafje raki klaar, en dat was tekenend voor de rest van het verblijf: aan alles was gedacht. Het appartement is ruim met een woonkeuken, een ruime slaapkamer met parket, heerlijk gietijzeren bed met goed matras van ong 15 cm dik, en een ruime badkamer. Er werd iedere dag schoongemaakt (beh op zondag), de lakens geurden heerlijk, en er is genoeg toiletpapier aanwezig. In de keuken is een broodrooster, waterkoker, koffiezetapparaat, cafetiere enz aanwezig. Ook zo attent is de aanwezigheid van zout & peper, afwassponsje en -middel, en ijsblokjes in de vriezer. Wat wil je nog meer? Het eigen terras is niet heel groot - voldoende voor 2 a 3 personen - maar.... er hoort ook nog een tuin bij, waar je heerlijk in de zon kunt liggen op strandbedjes, of lekker in de schaduw kunt lezen. Het huis staat aan een doodlopende straat met uitzicht over zowel Plakias als naar de bergen.

Zo kan ik nog wel even doorgaan maar de conclusie is dat ik 2 weken heb genoten!

We hebben een aantal aanbieders voor Huize Elli voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Huize Elli in Plakias, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Huize Elli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Huize Elli scoort een 7.81 uit 10 op basis van 15 reviews.