Appartement Huize Elli

16 reviews over Appartement Huize Elli

• 2018
      4Ria11-07-2018

Misleidende foto,s touroperator

De virtuele tour van touroperator klopt niet!!!!...je kunt vanuit studio NO 3 niet naar links kijken omdat de eigenaar daar een schutting heeft gezet... En als je pech hebt zoals wij de eerste 5 dagen kun je de zee nauwelijks zien vanwege de hoge begroeiing. Daarbij was het bed zo slecht dat ik strandmatjes moest kopen en al mijn handdoeken op het matras moest leggen om de veren niet te voelen. Plus het gebler van een kind dat boven de studio,s woont...niet echt een leuke vakantie. Touroperator heeft 200 euro teruggestort omdat ik geklaagd heb maar ik had liever mijn uitzicht gehad...

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

8Theo25-09-2016

Prima appartement op 5 minuten lopen van centrum

Wij zaten in appartement 1. Naar Nederlandse begrippen niet "gezellig" ingericht maar wel doelmatig. Voor vier personen wel erg klein, dat geldt ook voor het "eigen" terras vóór het appartement. Douche en toilet inmiddels volledig gerenoveerd (gemoderniseerd en vergroot) en in gescheiden ruimtes geplaatst. Elke dag wordt het schoongemaakt. Rustige omgeving en toch vlak bij het gezellige centrum van Plakias.

Gereisd met partner in september 2016

• 8Tanja05-09-2015

Goede locatie met schitterend uitzicht

Kleine studio, met hele kleine kitchenette een kast en spiegel met bankje. Een eitje bakken zou kunnen maar daar is dan ook alles mee gezegd. Moderne schone badkamer met douche toilet en wastafel. Ruim terras met tafel en stoelen, aangrenzend de tuin. Schitterend uitzicht. Ruim genoeg voor 1 persoon, het is wat krap met 2 personen denk ik. Wel keurig onderhouden en absoluut schoon.

Alleen gereisd in mei 2015

• 6rene27-09-2011

Mooi rustig gelegen, maar wel veel wind

Een steile heiling om in het complex te komen. Voor oudere kan dit eventueel problemen geven. De inrichting van de studio is wel aan de kleine kant, wel is als aanwezig in de keuken. De doucheruimte is zo klein, dat je telkens het douchegordijn tegen je aanzit. Kortom,voor ons was deze locatie niet zo geslaagd.

Gereisd met partner in september 2011

• 8C.Muller31-05-2011

goed appartement

groot genoeg ,badkamer goed, goede warme douche in keuken alles aanwezig broodrooster,koffiezetapparaat, waterkoker ,toilet papier voldoende schoonmaak.

Gereisd met partner in mei 2011

• 8C.Muller31-05-2011

goed appartement

Wij zijn 1 week in huize Elli geweest. Hadden een appartement bij de hoofdingang . wat prima is bevallen, als het heel warm is voldoende beschutting op het terras en s'morgens zon.schoonmaak voldoende ,iedere dag behalve weekend zeker de prullebakken werder leeggemaakt,3 maal in de week werden de bedden verschoond. Hadden wel geen uitzicht op zee maar die kan je opzoeken in de tuin achter.

Een goede vakantie gehad eigenaar en fam. vriendelijk.

Gereisd met partner in mei 2011

• 8sandra_callaghan25-05-2011

grootste appartement met zee van ruimte

Wij hadden met 2 personen het bovenste appartement, welke over 2 slaapkamers beschikt. Keuken was volledig ingericht met kookplaat, oven, koffiezetapparaat en koelkast. Heerlijk balkon met mooi uitzicht over Plakias.

De eigenaresse spreekt geen Engels, maar met een talengidsje, handen en voeten kom je een heel eind. De slaapkamers zijn voorzien van horren en rolluiken en 2 2-persoonsbedden en kasten. Ruime woonkamer met 2 grote banken. Elke dag werd er goed schoongemaakt.

Gereisd met vrienden in september 2009

• 7tonny28-10-2010

appartement elli is een goed

de doucheruimte is erg klein 55-60 cm. dus niet veel ruimte om te staan en het gordijn plakte elke keer vast aan je lijf

Gereisd met partner in oktober 2010

• 9Willeke11-09-2010

Prachtig en wat een rust

Appartement Huize Elli is rustig gelegen, en toch is alles dichtbij. Heerlijke week gehad. Inventaris is helemaal in orde, idd zelfs een broodrooster. Schoonmaak is nu prima. Behalve op zondag, wordt er dagelijks schoongemaakt en vuilnis afgevoerd. Eigenaren zijn vriendelijk. Strand is prachtig, in het dorp kun je ongelooflijk goedkoop uit eten. Supermarkten zijn er genoeg voor als je zelf wilt koken.

Alleen gereisd in september 2010

• 7michel.veldman25-07-2010

Dubbel gevoel bij Huize Elli

Plakias is een gezellig dorpje in het zuiden van Kreta. Onze accommodatie lag prima in het dorp, niet te ver van de eettentjes en met een mooi uitzicht. Het appartement was schoon en netjes, maar zeer onpraktisch. Wij zaten in appartement 1 met een zeeeeeer kleine badkamer, type postzegel! Ook was het appartement zeer ongezellig ingedeeld met een relatief kleine woonkamer (waar ook een bed in stond) en een nette grote slaapkamer. Al met al een dubbel gevoel....het was niet slecht! Qua lokatie en netheid prima, qua indeling en gezelligheid een onvoldoende!

Gereisd met partner in april 2010

Appartement Huize Elli info