Appartement Huize Elli

16 reviews over Appartement Huize Elli in het Nederlands

Misleidende foto,s touroperator

Ria
11-7-2018

De virtuele tour van touroperator klopt niet!!!!...je kunt vanuit studio NO 3 niet naar links kijken omdat de eigenaar daar een schutting heeft gezet...

En als je pech hebt zoals wij de eerste 5 dagen kun je de zee nauwelijks zien vanwege de hoge begroeiing.

Daarbij was het bed zo slecht dat ik strandmatjes moest kopen en al mijn handdoeken op het matras moest leggen om de veren niet te voelen.

Plus het gebler van een kind dat boven de studio,s woont...niet echt een leuke vakantie.

Touroperator heeft 200 euro teruggestort omdat ik geklaagd heb maar ik had liever mijn uitzicht gehad...

Wij zaten in appartement 1. Naar Nederlandse begrippen niet "gezellig" ingericht maar wel doelmatig. Voor vier personen wel erg klein, dat geldt ook voor het "eigen" terras vóór het appartement. Douche en toilet inmiddels volledig gerenoveerd (gemoderniseerd en vergroot) en in gescheiden ruimtes geplaatst.

Elke dag wordt het schoongemaakt.

Rustige omgeving en toch vlak bij het gezellige centrum van Plakias.

Goede locatie met schitterend uitzicht

Tanja
5-9-2015

Kleine studio, met hele kleine kitchenette een kast en spiegel met bankje. Een eitje bakken zou kunnen maar daar is dan ook alles mee gezegd. Moderne schone badkamer met douche toilet en wastafel. Ruim terras met tafel en stoelen, aangrenzend de tuin. Schitterend uitzicht. Ruim genoeg voor 1 persoon, het is wat krap met 2 personen denk ik. Wel keurig onderhouden en absoluut schoon.

Ross Holidays

Mooi rustig gelegen, maar wel veel wind

rene
27-9-2011

Een steile heiling om in het complex te komen.

Voor oudere kan dit eventueel problemen geven.

De inrichting van de studio is wel aan de kleine kant, wel is als aanwezig in de keuken.

De doucheruimte is zo klein, dat je telkens het douchegordijn tegen je aanzit.

Kortom,voor ons was deze locatie niet zo geslaagd.

goed appartement

C.Muller
31-5-2011

groot genoeg ,badkamer goed, goede warme douche in keuken alles aanwezig

broodrooster,koffiezetapparaat, waterkoker ,toilet papier

voldoende schoonmaak.

goed appartement

C.Muller
31-5-2011

Wij zijn 1 week in huize Elli geweest.

Hadden een appartement bij de hoofdingang . wat prima is bevallen, als het heel warm is voldoende beschutting op het terras en s'morgens zon.schoonmaak voldoende ,iedere dag behalve weekend zeker de prullebakken werder leeggemaakt,3 maal in de week werden de bedden verschoond. Hadden wel geen uitzicht op zee maar die kan je opzoeken in de tuin achter.

Een goede vakantie gehad eigenaar en fam. vriendelijk.

grootste appartement met zee van ruimte

sandra_callaghan
25-5-2011

Wij hadden met 2 personen het bovenste appartement, welke over 2 slaapkamers beschikt. Keuken was volledig ingericht met kookplaat, oven, koffiezetapparaat en koelkast. Heerlijk balkon met mooi uitzicht over Plakias.

De eigenaresse spreekt geen Engels, maar met een talengidsje, handen en voeten kom je een heel eind. De slaapkamers zijn voorzien van horren en rolluiken en 2 2-persoonsbedden en kasten. Ruime woonkamer met 2 grote banken. Elke dag werd er goed schoongemaakt.

appartement elli is een goed

tonny
28-10-2010

de doucheruimte is erg klein 55-60 cm. dus niet veel ruimte om te staan en het gordijn plakte elke keer vast aan je lijf

Prachtig en wat een rust

Willeke
11-9-2010

Appartement Huize Elli is rustig gelegen, en toch is alles dichtbij. Heerlijke week gehad.

Inventaris is helemaal in orde, idd zelfs een broodrooster. Schoonmaak is nu prima. Behalve op zondag, wordt er dagelijks schoongemaakt en vuilnis afgevoerd. Eigenaren zijn vriendelijk. Strand is prachtig, in het dorp kun je ongelooflijk goedkoop uit eten. Supermarkten zijn er genoeg voor als je zelf wilt koken.

Dubbel gevoel bij Huize Elli

michel.veldman
25-7-2010

Plakias is een gezellig dorpje in het zuiden van Kreta. Onze accommodatie lag prima in het dorp, niet te ver van de eettentjes en met een mooi uitzicht. Het appartement was schoon en netjes, maar zeer onpraktisch. Wij zaten in appartement 1 met een zeeeeeer kleine badkamer, type postzegel! Ook was het appartement zeer ongezellig ingedeeld met een relatief kleine woonkamer (waar ook een bed in stond) en een nette grote slaapkamer. Al met al een dubbel gevoel....het was niet slecht! Qua lokatie en netheid prima, qua indeling en gezelligheid een onvoldoende!

Ross Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Huize Elli in Plakias, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Huize Elli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.