Appartement Huize Eleonas

16 reviews over Appartement Huize Eleonas

• 2018
    9H. Gerrits07-07-2018

Geweldig.

Geweldige plek, geboekt via touroperator! Wel een pittige klim er naar toe.. Ruime kamers, erg schoon.. Rustig gelegen met prachtig uitzicht. Vriendelijke eigenaren. Op loopafstand van het gezellige Plakias.

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

9M04-04-2015

Mooi complex, dichtbij het centrum

Eleonas is een mooi complex met verschillende studio's, app. en ze zijn allen ruim, goed ingericht en hebben een groot balkon en veel privacy. Het bovenste app.is een stuk kleiner en viel tegen, te klein voor meer dan 2 personen!, het uitzicht is schitterend, maar die heb je ook bij de lagere app.Het complex is zeer steil, als je in het bovenste app. zit moet je echt serieus trappen lopen, lager ook nog flink! Heb je daar iets moeite mee, boek dit complex dan niet! Vriendelijke eigenaren, heel schoon, super service van touroperator, en op loopafstand van Plakias centrum, leuk om 's avonds naartoe te lopen, is maar een paar minuutjes. In Plakias is alles, strand, winkeltjes, supermarkt, en de omgeving is ook schitterend, je zit heel centraal.

Gereisd met jonge kinderen in september 2014

• 7Kelly08-08-2013

Allemaal verschillend

Ligging accommodatie net buiten Plakias prima. Plaatsje en strand op loopafstand. Laatste paar meters naar Eleonas steil, maar verder prima te doen. Bouw en indeling gebouw geeft veel privacy. Laat je door touroperator wel goed informeren over appartementen bij het maken van je keuze. Appartementen zij heel verschillend, ook de balkonnen/zitjes buiten zijn allemaal anders. Er is vaak veel wind, heb je alleen een parasol, dan kan die niet blijven staan. Het ene appartement heeft goed ingerichte en ruime keuken, maar gebrekkige badkamer. Het andere appartement heeft goede badkamer, met weer een hele kleine keuken, maar wel een riant balkon met vast afdak. Eigenaren wonen in complex. Vriendelijk en behulpzaam. Schoonmaak prima.

Gereisd met partner in januari 2013

• 7ritaver04-09-2011

Heerlijk plekje, mooi uitzicht

Wij zijn net terug uit Kreta. We hebben gelogeerd in huize Eleonas. Een eenvoudig appartement,maar schoon . Het ligt wat hoger en vooral het laatste stukje is stevig klimmen! (wij zaten in appartement 5, helemaal van boven) Prachtig terras,wel warm in de volle zon, maar naast de slaapkamer was ook nog een klein balkonnetje en daar kon je ook heerlijk zitten.Plakias is een leuk dorpje van waaruit je veel kunt ondernemen. Je kunt er overal heerlijk en goedkoop eten. Ons favoriete taverne is Gioma, een prachtig plekje met uitzicht op de zee,hier kun je o.a. genieten van de zonsondergang en heerlijk eten met een vriendelijke bediening.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 8Plakias beach boy10-07-2011

Mooi kleinschalig complex tegen de heuvels

Dit complex ligt rustig gelegen tegen de heuvels. De meeste appartementen hebben zeezicht. Ik zat in nr 6 (Type D) en had half zeezicht vanaf het ruime beschutte balkon. De woonkamer (alleen een bank en tafel met stoelen) en keuken zijn klein, maar dit werd gecompenseerd door het ruime balkon. Mooi appartement voor wie een koel, rustig gelegen appartement wil en binnen 5 minuten lopen in het centrum en strand wil zijn.

Alleen gereisd in juli 2011

• 10ma anthonissen02-10-2010

dit is een fantastisch plekje

appartement Eleonas is een prachtig appartement, mooie ligging, we hadden appartement A dit is op de bovenste verdieping, met een practig uitzicht op plakias. het appartement wordt goed schoon gehouden, goede inrichting en ruim echt een aanrader om naar terug tegaan. veel wandelmogelijkheden

Gereisd met partner in september 2010

• 7marion27-08-2010

Centrale, rustige ligging

Wij verbleven in appartement nummer 1 (type C). Zoals de touroperator zelf omschrijft is het een beetje boers ingericht. De badkamer in ons appartement voldeed niet en was beslist aan renovatie toe. Verder was het appartement eenvoudig maar netjes. Op ons balkon hadden wij in de ochtend schaduw dankzij de olijfboom en parasol en laat in de middag/vroege avond eveneens. De meeste andere appartementen met heel grote balkons moeten de schaduw alleen van de parasol hebben. De eigenares komt inderdaad wat onverzorgd over maar is vriendelijk. Het is ongeveer 5 a 10 minuten lopen naar het centrum via een (licht) hellende weg. Je hebt geen last van herrie. Het dorpje is gezellig, veel griekse toeristen, goed eten voor een goede prijs. Naar het strand kan je lopen, ongeveer 10-15 minuten. Als je de middelen hebt, huur dan een auto. Je kunt dan prachtige baaien in de omgeving bezoeken en deze mooie regio verkennen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

• 10Ger07-09-2009

We hadden er wéér een TOP vakantie!

Net als in 2007 zaten wij in appartement A op de bovenste verdieping vanwege het imposante uitzicht. Het appartement wordt goed onderhouden en ook het schoonmaken is goed verzorgd. De eigenaresse, die op de begane grond woont, spreekt redelijk Engels en staat direct voor je klaar als je ze nodig hebt. Ook het geregelde bezoek van de hostess van Ross Holidays, is geweldig. Eleónas ligt op ca. 250 m van het strand en het centrum van Plakiás. Er is een supermarkt op ca. 200mtr. Het meer dan 1 km lange strand loopt bij het centrum geleidelijk af. Verderop wordt het steeds breder en loopt het ook wat steiler af in de zee. Aan restaurants of tavernes is in Plakiás geen gebrek. Voor alle soorten eten zijn wel speciale gelegenheden te vinden: pizza’s, vis, vlees en vegetarisch en er is zelfs een Griekse snackbar. Toppers onder de tavernes zijn wat ons betreft Taverne Sofia, Gio-Ma, Gorgona en Harakas. Als fervente wandelaars kwamen wij goed aan onze trekken met de kaart van Hapimag Damnoni

Gereisd met partner in augustus 2009

• 7R. Poppen11-08-2009

Mooi uitzicht in voor- en najaar...

Redelijk appartement, een prachtig groot balkon met werkelijk schitterend uitzicht (2e verdieping).Wij hadden er in juli helaas niks aan want van s'morgens heel vroeg tot laat stond de zon erop en was het veel te warm, en van de 7 dagen hadden we 5 dagen storm dus kon je op het balkon niet eens ontbijten. In voor- en najaar heb je er wel veel plezier van! Eigenaren zou ik omschrijven als familie Flodder, ze liepen niet over van klantvriendelijkheid zal ik maar zeggen :-) De omgeving is prachtig, veel te doen en gezellig plaatsje!

Gereisd met partner in augustus 2009

• 8Jos van der Ploeg11-05-2009

Heerlijk rustig appartement.

Wij zijn van 17 tot 24 april een heerlijk weekje naar Plakiás, huize Eleonas, geweest. Dit lekker rustig gelegen appartement ligt een paar minuten lopen van het mooie strand en de talloze restaurantjes. Eleonas ligt wel aan een iets hellende weg en eenmaal bij de appartementen aangekomen moet je nog wel een flink aantal treden omhoog klimmen dus voor mensen die slecht ter been zijn is het niet echt aan te bevelen. Let er wel op dat je de appartementen A,B of C boekt, die hebben alle 3 een zeer ruim balkon met een geweldig uitzicht over zee. Wij zaten zelf in appartement D, wat heel erg mooi was, maar geen zeezicht heeft vanaf het (grote) balkon. Het bakkertje op de hoek heeft lekkere verse broodjes en andere lekkernijen. Een paar dagen een auto huren is ook aan te bevelen want de omgeving is geweldig mooi. Verder kun je in Plakiás in veel restaurantjes heerlijk eten. Maar in het bergdorpje Myrthios, bij restaurant Panorama, heb je er ook nog een adembenemend uitzicht bij!!

Gereisd met partner in april 2009

Appartement Huize Eleonas info