Géén boekingskosten

Appartement Huize Anemos

GriekenlandKretaPlakias

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Huize Anemos voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 14 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

14 Reviews over Huize Anemos

• 9Elske Scholte06-09-2019

Huize Anemos (=wind) ligt aan de zijkant van een kloof, dat geeft heerlijk frisse wind, ook als het warm is. Het huis ligt prachtig, vóór je balcon de overkant van het dal met zijn bergdorpjes, als het ware een levende landkaart. De appartementen zijn smaakvol en luxe, alles is aanwezig. Zelf koken kan ook. Het nabijgelegen dorp Plakias is nog niet erg toeristisch, toch genoeg goede restaurants. De mensen zijn heel hartelijk en gastvrij. Veel wandelmogelijkheden, dan wel vroeg beginnen vanwege de warmte.. Er zijn veel uitstapjes mogelijk over heel Kreta. Wij hebben het er heerlijk gehad!

• 9pa22-04-2019

Gewoon fantastisch bij Kostas

een prima en schoon en netjes en geen herrie verblijf met mooi uitzicht op zee en bergen en een erg leuke omgeving met heerlijke restaurantjes. wij gaan elk jaar half oktober daar heen.

• 9Koen Streutker02-04-2019

Mooie gevarieerde vakantie, uitmuntend verzorgd.

De accommodatie was geweldig. Eerst miste ik het uitzicht over zee, maar we keken op de bergen uit heerlijk op het balkon in de zon. De wind maakte het aangenaam. We konden vanuit onze accommodatie (Anemos) lopend naar Plakias waar we onze koffietjes en biertjes dronken. En we hebben er lekker gegeten. De omgeving is prachtig. We hebben diverse kloven gelopen, een onder begeleiding van een gids en met twee andere stellen. Gezellig en onvoorstelbaar mooi, onder andere die oleanderbossen. We werden hierop attent gemaakt door de hostes van touroperator en met goede adviezen. In huize Anemos lag uitgebreide informatie over wat je allemaal kon ondernemen. Goed verzorgd, uitmuntend.

• 7G.M.01-08-2018

Met wat meer oor voor de gasten zou het ok zijn.

Mooie locatie met prachtig uitzicht, vol rust en stilte. Eigenaren minder gastvrij en hartelijk als wij in Griekenland gewend zijn. Vragen zoals een dekmatras (voor de harde bedden), een afstandsbediening voor de 2e airco, een pen voor de parasol aan het zwembad ( met 37 graden) werden beantwoord met nee helaas hebben we niet. Doucheputje verstopt ook gemeld,niet verholpen. Het geheel zou met kleine verbeteringen veel beter tot zijn recht kunnen komen, het appartement is verder prima. Plakias is leuk voldoende te beleven voor mensen die van een rustige vakantie houden met voldoende leuke restaurantjes en goede stranden in de omgeving een auto is aan te raden.

• 10wim30-09-2013

heel leuk plaatsje en uitstekend appartement

Het is een mooi appartement en van alles voorzien wat je nodig hebt. het is wel wat hoog gelegen en je hebt inderdaad wel een auto nodig of een scooter deze kan je in het dorp huren bij "monza" daar is het goedkoopst en krijg je een 125cc motorscooter mee dat heb je wel nodig met al die bergen daar. Mooi zwembad met ligstoelen maar daar hebben wij weinig gebruik van gemaakt met al die mooie stranden in de buurt.

• 8Agnes14-09-2013

Waanzinnig uitzicht!

Zeer schoon appartement, vriendelijke mensen, aparte slaapkamer, héérlijk zwembad en mooie overkapping bij extreme hitte, zodat je in de schaduw kan zitten. Het huis heet Anémos wat wind betekent in het Grieks. Die kan er waaien........behoorlijk....maar zorgt wel voor een aangename afkoeling bij subtropische dagen. Het geluid van het zuivering- bassin is de hele dag te horen als een achtergrond geluid wat steeds aanwezig is, wij hebben er ons niet aan gestoord. In de avond en nacht hoor je steeds blaffende honden maar ook daar wen je aan. De weg ernaar toe is 900 meter klimmen, dus niet voor mensen die slecht ter been zijn. Een auto huren is dus een aanrader! Wij komen er zeker nog eens terug!

• 8Tamara23-08-2013

Prachtig uitzicht

2 weken verbleven wij in Huize Anemos, de reis geboekt met een last minute, hierdoor is de prijs/kwaliteit goed. Het uitzicht in prachtig, afhankelijk van je appartement met zee of berg uit zicht. Het appartement is compleet ingericht en word goed schoongemaakt. Ook rond het complex is alles netjes bijgehouden. Het appartement ligt hoog en de klim om de onverharde weg is niet aan te raden voor kinderen/ouderen en met stevige schoenen, dit is het enige min-punt van Anemos. Qua kindvriendelijkheid is dit appartement niet aan te raden, geen spelrekken of kinderbad. Plakias is bekend om de wind die sterk waait, wij hebben dit ervaren als verkoelend en prettig. Kortom prima appartementen complex voor een vakantie in het mooiste gedeelte van Kreta.

• 9larobbe11-08-2012

Schitterende accommodatie.

Alles klopt in dit appartement, het enige minpuntje is de douche die te klein is met een plastic douchegordijn. Keuken aanwezig en is volledig ingericht. Het appartement ligt op een heuvel en het uitzicht is schitterend. De eigenaar woont boven en is zeer vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn in zeer goede staat en worden 3 x per week schoongemaakt en voorzien van schoon beddengoed en handdoeken. Alles blinkt en is zeer schoon. Het appartement heeft airconditioning en ook een groot zwembad.

• 9Wim de Haan25-06-2011

geweldig

Een mooie plek, een auto wel gewenst, maar zonder kan ook, voor 5 euro kom jr prt taxi de berg op. Gewldig uitzicht, als de wind niet waait helemaal perfect.

• 7D. Jongerden27-09-2009

Wel mooi, niet lekker...

De foto's van de folders beloven meer dan je krijgt. Inderdaad zijn de appartementen erg ruim, compleet en netjes, wordt er behalve op zondag elke dag schoongemaakt en ligt er een fraai ogend zwembad naast. Wat je niet op de foto's ziet is: de vaak (kei-)harde wind zodat het verblijf op het balkon meestal niet aangenaam is, het dag en nacht ronken van het fabriekje in het dal en de afstand tot het dorp via het steile en moeilijk begaanbare pad (500m) of dito asfaltweg (1km). Hierdoor is een auto beslist noodzakelijk. Plakias is een leuk dorpje, op de foto geschoten vanaf een omliggende berg, met linksonder nog net een puntje van het dak van Anemos.

Appartement Huize Anemos info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)