Géén boekingskosten

Appartement Huize Anemoni

GriekenlandKretaPlakias

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Huize Anemoni voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 13 reviews

Appartement info

13 Reviews over Huize Anemoni

• 9Anoniem21-10-2018

Aanrader

Lieflijk klein complex van 5 studio's en 2 appartementen op 8 min wandelen van het 1e restaurant, 5 min van grote supermarkt. De eigenaren Kostas en Kostoula wonen met hun zoon Michael op de benedenverdieping. Wij verbleven in app nr5, een studio met balkon op de bergzijde met zon in de ochtend en schaduw in de middag . Niet groot maar voor 2 pers voor 2 wk prima te doen. Alles is aanwezig, van douchegordijn,koffiezetter, snijplank, 2 elektrische pitjes, vergiet, pannen, schaar tot de kurkentrekker aan toe. Pluspunten: gastvrije eigenaren, mengkranen, muggengaas voor ramen en deuren, scherpe messen en het werd goed schoon gehouden. Minpuntjes: het lauwe water in de ochtend en wel erg harde bedden. Het plaatsje is gebouwd voor de toeristen, in de winter is het uitgestorven. Daardoor is wel alles aanwezig en is er volop keuze uit leuke restaurants. Auto of motor(scooter) huren is geen probleem. Soms kan het wel lang erg hard waaien daar.

• 8Ellen25-05-2017

Rustig gelegen, net buiten de drukte!

Fijn verblijf gehad. Wij hadden de studio aan de achterkant. Jammer geen uitzicht over zee. Maar wel veel heerlijke schaduw. Appartement van alle gemakken voorzien. Aardige eigenaren. Supermarkt op loopafstand. Je kan in Plakias blijven maar ook allerlei andere leuke stranden in de omgeving.

• 10Gilbert en Brigitte07-02-2016

Plakias en Anemoni zijn fantastisch en relaxerend

De plaats is rustig en toch levendig met fantastisch lieve mensen en een wondermooie stranden en leuke dorpen rondom. Wij reizen reeds jaren met touroperator, beter kan je niet vinden. Nu ook mogelijk vliegen vanuit België. Heerlijke familiale en ongelooflijke service !

• 10wjm25-11-2014

Super onderhouden complex!

Voor de 2e keer geweest. Complex wordt super netjes onderhouden. Schoonmaak is perfect. Af en toe een verassing (lekkernij!) in de koelkast. Gasten die er voor het eerst waren hadden nog nooit zo'n net appartement gehad! Ligging is heel goed, iets buiten het dorp maar overal heel dicht bij. Kortom een heerlijke accommodatie met bijzonder aardige eigenaar!

• 10harry20-10-2014

Schoon en fantastisch appartement gezien

Mooi uitzicht op de Libische Zee, vlak bij het centrum van Plakias, en toch heerlijk rustig gelegen. Eigenaren maken appartement geweldig goed schoon, en schuiven af en toe wat lekker Grieks gebak om de hoek van de deur. Diverse stranden op loop of wandelafstand.

• 10W.J. Middendorp25-10-2013

Uitstekende plek!

Huize Anemoni is een uitstekende plek om een tijd te verblijven. De ligging is perfect, aan het begin van het dorp en toch overal dichtbij. Bakker, supermarkt en dorp op loopafstand. Strand vanaf Anemoni binnen 5 minuten te bereiken. Aardige en behulpzame eigenaar. Eigenlijk alles zoals we van onze reisorganisator gewend zijn!

• 9ineke_top22-10-2012

Prima plek

Ik heb niet zoveel toe te voegen aan het vorige commentaar. Gewoon prima. Voor ons waren de matrassen vreselijk hard, dat gaf slechte nachten. Maar ik weet dat dit heel persoonlijk is. De ligging tov het dorp en het strand is zeer ideaal. De horren overal geven absoluut muggen vrije kamers. Heerlijk balkon met goede stoelen.

• 9Frank27-09-2012

Rustig gelegen studio's aan de rand van Plakias

Huize Anemoni is gelegen aan de rand van Plakias in een heuvelachtige omgeving. De afstand naar het strand en het dorp is 300 meter. De studio's zijn zeer schoon, 3x per week schone handdoeken en linnengoed. De eigenaars zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Onze studio (nr. 6) had een fantastisch uitzicht op de bergen, de zee en het dorpje. Groot balkon, de studio was zeer ruim, de keuken is door een laag muurtje gescheiden van het slaapgedeelte. De badkamer is vrij klein (douche met gordijn), maar ook heel schoon. Doordat de studio's buiten het dorp gelegen zijn, is het er heel erg rustig (uitgezonderd de veel blaffende waakhond). Op ca. 200 mtr liggen een bakker, supermarkt, groentewinkel en een slager. Dit complex is absoluut een aanrader

• 9A J Richters25-05-2012

voor herhaling vatbaar

Een heel goed appartement met alles erop en eraan.Zeer vriendelijke en behulpzame mensen.Wij hadden app. nr.6 zeezicht.De weg kon wat rumoerig zijn maar er is een schuifdeur met dubbel glas.Er zit tevens een hoordeur en een lamellendeur.En na 23.00 uur hoorde je alleen het ruisen van de zee.

• 8Esther en Walter01-06-2010

Ideaal rustig gelegen

Wij hadden een mooie studio waarvan keuken iets afgescheiden. Zeer net en goed schoongemaakt door eigenaresse en haar zoon. Aan voorkant prachtig uitzicht over de baai. Douche weliswaar klein maar wel met douchegordijn en een haakje voor de douchekop. We misten alleen stukje horrengaas voor doucheraampje, overige ramen/deur balkon wel horren. Wij hadden eind april een paar flinke winddagen en dan is wandelen bergopwaarts met flinke tegenwind ook geen pretje. We hebben heerlijk gegeten bij KriKri. Verse maaltijden. Tip: koop verse sinasappelen bij de rijdende verkopers. Wij betaalde 5 euro voor 10 kg. Elke dag verse jus!

Appartement Huize Anemoni info

• CafeNiet beschikbaar