Appartement Huize Anemoni

AppartementWeer vandaag29°20°
Appartement Huize Anemoni
9,1

12 reviews over Appartement Huize Anemoni in het Nederlands

Rustig gelegen, net buiten de drukte!

Ellen, 25-5-2017

Fijn verblijf gehad. Wij hadden de studio aan de achterkant. Jammer geen uitzicht over zee. Maar wel veel heerlijke schaduw.

Appartement van alle gemakken voorzien.

Aardige eigenaren.

Supermarkt op loopafstand.

Je kan in Plakias blijven maar ook allerlei andere leuke stranden in de omgeving.

Plakias en Anemoni zijn fantastisch en relaxerend

Gilbert en Brigitte, 7-2-2016

De plaats is rustig en toch levendig met fantastisch lieve mensen en

een wondermooie stranden en leuke dorpen rondom. Wij reizen reeds jaren met touroperator, beter kan je niet vinden. Nu ook mogelijk vliegen vanuit België. Heerlijke familiale en ongelooflijke service !

Super onderhouden complex!

wjm, 25-11-2014

Voor de 2e keer geweest. Complex wordt super netjes onderhouden. Schoonmaak is perfect. Af en toe een verassing (lekkernij!) in de koelkast. Gasten die er voor het eerst waren hadden nog nooit zo'n net appartement gehad! Ligging is heel goed, iets buiten het dorp maar overal heel dicht bij. Kortom een heerlijke accommodatie met bijzonder aardige eigenaar!

We hebben een aantal aanbieders voor Huize Anemoni voor je op een rij gezet:

Schoon en fantastisch appartement gezien

harry, 20-10-2014

Mooi uitzicht op de Libische Zee, vlak bij het centrum van Plakias, en toch heerlijk rustig gelegen. Eigenaren maken appartement geweldig goed schoon, en schuiven af en toe wat lekker Grieks gebak om de hoek van de deur. Diverse stranden op loop of wandelafstand.

Uitstekende plek!

W.J. Middendorp, 25-10-2013

Huize Anemoni is een uitstekende plek om een tijd te verblijven. De ligging is perfect, aan het begin van het dorp en toch overal dichtbij. Bakker, supermarkt en dorp op loopafstand. Strand vanaf Anemoni binnen 5 minuten te bereiken. Aardige en behulpzame eigenaar. Eigenlijk alles zoals we van onze reisorganisator gewend zijn!

Prima plek

ineke_top, 22-10-2012

Ik heb niet zoveel toe te voegen aan het vorige commentaar. Gewoon prima. Voor ons waren de matrassen vreselijk hard, dat gaf slechte nachten. Maar ik weet dat dit heel persoonlijk is. De ligging tov het dorp en het strand is zeer ideaal. De horren overal geven absoluut muggen vrije kamers. Heerlijk balkon met goede stoelen.

Huize Anemoni is gelegen aan de rand van Plakias in een heuvelachtige omgeving. De afstand naar het strand en het dorp is 300 meter. De studio's zijn zeer schoon, 3x per week schone handdoeken en linnengoed. De eigenaars zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Onze studio (nr. 6) had een fantastisch uitzicht op de bergen, de zee en het dorpje. Groot balkon, de studio was zeer ruim, de keuken is door een laag muurtje gescheiden van het slaapgedeelte. De badkamer is vrij klein (douche met gordijn), maar ook heel schoon. Doordat de studio's buiten het dorp gelegen zijn, is het er heel erg rustig (uitgezonderd de veel blaffende waakhond). Op ca. 200 mtr liggen een bakker, supermarkt, groentewinkel en een slager. Dit complex is absoluut een aanrader

voor herhaling vatbaar

A J Richters, 25-5-2012

Een heel goed appartement met alles erop en eraan.Zeer vriendelijke en behulpzame mensen.Wij hadden app. nr.6 zeezicht.De weg kon wat rumoerig zijn maar er is een schuifdeur met dubbel glas.Er zit tevens een hoordeur en een lamellendeur.En na 23.00 uur hoorde je alleen het ruisen van de zee.

Ideaal rustig gelegen

Esther en Walter, 1-6-2010

Wij hadden een mooie studio waarvan keuken iets afgescheiden. Zeer net en goed schoongemaakt door eigenaresse en haar zoon. Aan voorkant prachtig uitzicht over de baai. Douche weliswaar klein maar wel met douchegordijn en een haakje voor de douchekop. We misten alleen stukje horrengaas voor doucheraampje, overige ramen/deur balkon wel horren. Wij hadden eind april een paar flinke winddagen en dan is wandelen bergopwaarts met flinke tegenwind ook geen pretje.

We hebben heerlijk gegeten bij KriKri. Verse maaltijden.

Tip: koop verse sinasappelen bij de rijdende verkopers. Wij betaalde 5 euro voor 10 kg. Elke dag verse jus!

mooi rustig gelegen wel een beetje hellende weg

G Jansen, 24-11-2009

mooi aan het begin van Plakias. Schoon en vriedelijke eigenaren. Op perfecte afstand van de restaurantjes .

We hebben een aantal aanbieders voor Huize Anemoni voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Huize Anemoni in Plakias, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Huize Anemoni zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Huize Anemoni scoort een 9.13 uit 10 op basis van 12 reviews.